Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Seat Altea en Leon (Facelift)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Cupra en Cupra-R? Stom he, wie zou nu die R versie kopen? De gewone cupra zou naar het schijnt al 260 pk uitbraken op verschillende rollenbanktests....
    Als de gewone een pak minder duur is dan is de keus toch snel gemaakt zeker....

Comment

Mensen die nog verder willen gaan...
      Zijt maar zeker dat de R meer als 265pk uitbraakt!

Grotere turbo heeft ook zo zijn voordelen als je gaat chippen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
        Mensen die nog verder willen gaan...
        Zijt maar zeker dat de R meer als 265pk uitbraakt!

Grotere turbo heeft ook zo zijn voordelen als je gaat chippen
        Volgens mij is dat gewoon krak dezelfde motor hoor, de gewone cupra kreeg men immers ook boven de 300 pk gechipped, zonder problemen voor dat blok, want die had immers al het S3 blok......

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk Berichten
          Volgens mij is dat gewoon krak dezelfde motor hoor, de gewone cupra kreeg men immers ook boven de 300 pk gechipped, zonder problemen voor dat blok, want die had immers al het S3 blok......
          De gewone Cupra heeft ook een andere motor sinds de facelift, stamt af van de nieuwe GTI motor...

Alleen de GTI heeft een kleinere turbo tov de Cupra R...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
            De gewone Cupra heeft ook een andere motor sinds de facelift, stamt af van de nieuwe GTI motor...

Alleen de GTI heeft een kleinere turbo tov de Cupra R...
            Nope daar vergis je je in, de nieuwe cupra heeft de s3 motor, de FR heeft de nieuwe GTI motor en de cupra R ook de S3 versie

Comment

Nope daar vergis je je in, de nieuwe cupra heeft de s3 motor, de FR heeft de nieuwe GTI motor en de cupra R ook de S3 versie
              Volgens mij hebben ze het hele sportieve gamma (FR, Cupra, S3, GTI, ... ) de TSI motoren gegeven, en niet alleen de benaming is veranderd hoor...

Comment

Seat Leon Cupra R (2009)

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Rating:

Verdict
                  The R is Seat’s halo car, an attempt to inject some excitement into the Spanish brand. Green paint and white wheels can only do that so far, but now the driving experience also adds up.

The grunty engine is great, but the best bit is that the new Leon Cupra R is expected to cost just £23k when sales start in November. Up against the £27k Scirocco R (with essentially the same motor) it’ll leave you £4000 better off. Only Renaultsport’s new Megane might spoil the celebrations in Spain.

Complete rij-impressie: [www.carmagazine.co.uk]
                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Gaat die hier ooit nog verkocht worden? Aankondiging is reeds een eeuw geleden........
                    Model is ondertussen al voorhistorisch, seat is eigenlijk niet zo goed meer bezig me dunkt, de ibiza verkoopt ook al voor geen meter....
                    Last edited by ; 18/10/2009, 12:17.

Comment

Gaat die hier ooit nog verkocht worden? Aankondiging is reeds een eeuw geleden........
                      Model is ondertussen al voorhistorisch, seat is eigenlijk niet zo goed meer bezig me dunkt, de ibiza verkoopt ook al voor geen meter....
                      Ik zie nochtans de laatste tijd niets anders dan facelifts rijden
                      1982 BMW E28 528i
                      2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

Fotogallery Leon Cupra R

Comment

Hij staat in de CC van seat, vanafprijs: 28500 euro..... 19 inchers enz al inbegrepen

Comment

Inderdaad hij staat in de CC, mar de gewone cupra kan je nergens terugvinden?

Comment

Ik denk dat de gewone cupra niet meer zal verkocht worden, immers met die 5000 euro BIV zou de gewone cupra niet meer interessant zijn denk ik....

Comment

Rij-impressie Leon Cupra R

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk Berichten
                                  Wanneer komt de Seat Leon Ecomotive ( 1.6TDI ) op de markt?
                                  Je kan de 'oude' niet meer configureren op de site. De Skoda Greenline met 1.6TDI is ondertussen ook beschikbaar dus het zal waarschijnlijk maar een kwestie van tijd zijn?

Gisteren met de ecomotive gereden een klein testritje met de verkoper.
                                  Ten eerste een héél leuke wagen die Leon,lekker stuurtje wel licht stuurgevoel ferme wegligging en dito stoelen jawadde die zitten heel goed.
                                  Eigenlijk wel toffe tellers in het wit.
                                  Schakelen gaat vlot maar wel lange schakelwegen,trekt behoorlijk goed op hoorbaar is de motor zeker maarja ik rij wel met ne naft die géén kik heeft.

Serieus geprijst maar je hebt er wel extra ESP,start/stopknop met remenergie en bandenspannigscontrole.

Jammer dat de Altea een hogere CO² uitstoot heeft en dus géén extra overheidskorting.
                                  Nora!

Comment

En, iemand hier al met een Cupra R?

Comment

Zou er wel ene willen, maar heb in de golf gti gezeten en die afwerking is echt wel van een hoger niveau....
                                      Maar eigenlijk zoals in het bovenstaand filmpje, het is bijzaak voor me, de leon is wel een pak krachtiger...

Comment

Working...
                                      X