Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Seat Altea en Leon (Facelift)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Vorig jaar kon je op de Altea en Leon een af-fabriek Tomtom nemen. Die kon je gewoon op het dashboard vastklikken, zonder gedoe met kabels. Ik weet niet of dat nu nog is.
    2004: Golf II 1.9 TDI — 2007: Ford Fiesta 1.4 TDCI — 2008: SEAT Altea 1.9 TDI — 2012: BMW 318d — 2016: BMW 430d Gran Coupé — 2021: ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pirewiet Bekijk Berichten
      Rij nu met een Octavia met ingebouwde navigatie (7" denk ik) en zou het ook niet meer willen missen. Quasi dagelijks wordt de navigatie of map gebruikt. Naast de navigatie is ook voor radio en 6 cd's zo'n groot scherm handig en fijn. Zeker als er dan ook nog telefoon geïntegreerd wordt en optische parkingsensoren zoals bij RNS 510.
      Dan is uw probleem toch opgelost?!
      uw RNS 510in the seat plaatsen en iedereen is content.
      Nissan QQ driver.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jurbe Bekijk Berichten
        Dan is uw probleem toch opgelost?!
        uw RNS 510in the seat plaatsen en iedereen is content.
        Heb deze vraag gesteld aan D' Ieteren en ik kreeg volgend antwoord:
        "De RNS510 valt in principe perfect te integreren in de Altea XL, alleen gaat onze Spaanse moeder hier minder mee opgezet zijn, op het vlak van de garantie voorzie ik dan ook een probleem. Ipv de RNS510 stel ik u anders wel een systeem van Pioneer (NavGate AVIC-F700BT) voor, met DVD, touchscreen en Parrot Bluetooth, en bovendien op een mooie manier geïntegreerd in de middenconsole. "

Dus RNS 510 valt voor mij weg, denk niet dat de leasingmaatschappij akkoord gaat met verlaagde garantie. Misschien bevraag ik de optie van de Pioneer aan mijn dealer.
        Insignia Metro 5 deurs (2009-2013)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pirewiet Bekijk Berichten
          Heb deze vraag gesteld aan D' Ieteren en ik kreeg volgend antwoord:
          "De RNS510 valt in principe perfect te integreren in de Altea XL, alleen gaat onze Spaanse moeder hier minder mee opgezet zijn, op het vlak van de garantie voorzie ik dan ook een probleem. Ipv de RNS510 stel ik u anders wel een systeem van Pioneer (NavGate AVIC-F700BT) voor, met DVD, touchscreen en Parrot Bluetooth, en bovendien op een mooie manier geïntegreerd in de middenconsole. "

Dus RNS 510 valt voor mij weg, denk niet dat de leasingmaatschappij akkoord gaat met verlaagde garantie. Misschien bevraag ik de optie van de Pioneer aan mijn dealer.
          Hoe oud is je octavia want de Columbus (Skoda's versie van de RNS510) zit nochtans nog maar een paar maanden op de octavia en aangezien je binnenkort van wagen wisselt ga ik ervanuit dat hij al een paar jaar oud is?
          Extra voordeel van de F700 is dat je een parrot ingebouwd hebt, maar ook een groter scherm, gedetailleerde Europese kaarten (op de RNS310 enkel detail van benelux als ik me niet vergis). Met een extra kabeltje (€ 29,00) kan je ook nog je ipod aansluiten en bedienen.

@ Seth: die tomtom oplossingen (als ik me niet vergis was het een GO710) dateren zeker van voor 2008 en zijn momenteel ook niet meer beschikbaar. Momenteel is het enkel de new ibiza.
          Last edited by ; 19/03/2009, 15:06.

Comment

Heb momenteel nog een leon sport '01 van de eerste generatie met ongeveer 200k. Enige tijd geleden heb ik echter met het huidige model gereden. Ik vond dat hij nogal wat rolgeluiden produceerde. Zijn er lijstjes bekend met onderhuidse verbeteringen ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door carmotions Bekijk Berichten
              Hoe oud is je octavia want de Columbus (Skoda's versie van de RNS510) zit nochtans nog maar een paar maanden op de octavia en aangezien je binnenkort van wagen wisselt ga ik ervanuit dat hij al een paar jaar oud is?
              Extra voordeel van de F700 is dat je een parrot ingebouwd hebt, maar ook een groter scherm, een SD slot, gedetailleerde Europese kaarten (op de RNS310 enkel detail van benelux als ik me niet vergis). Met een extra kabeltje (€ 29,00) kan je ook nog je ipod aansluiten en bedienen.

@ Seth: die tomtom oplossingen (als ik me niet vergis was het een GO710) dateren zeker van voor 2008 en zijn momenteel ook niet meer beschikbaar. Momenteel is het enkel de new ibiza.

Octavia is van 2005, denk navigatie RNS-S2 (of daar lijkt hij alvast op). Werkte ook met CD-rom waardoor muziek-cd op zelfde moment niet kon, dus daarom weet ik dat dat niet handig werkt. Had in Octavia wel een 6-cd lader waardoor dit minder erg was. Bedankt voor de info over de Pioneer, misschien vraag ik daar verder naar bij mijn dealer want lijkt geen slechte keuze.
              Insignia Metro 5 deurs (2009-2013)

Comment

Seat Leon 2.0 TFSI 211 FR

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Should I buy one?
                  Absolutely. The Seat Leon FR might lack the image of the Volkswagen Golf GTI, and is still hampered by very poor forward vision thanks to the wide, raked-back A-pillars but, given that the two models share the majority of their technology and the Leon is the cheaper car, there’s very little to dislike.

The new Seat Leon FR is an improvement in performance, affordability and usability over the previous Leon FR, and it will do everything you could want a hot hatch to do.

Complete rijimpressie: [www.autocar.co.uk]
                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Comment

+ Nette prijs
                        + Sterke, zuinige motoren
                        + Uitstekende rijeigenschappen

- Forse tildrempel bagageruimte
                        - Iets minder aansprekend na facelift
                        - Beeldscherm navigatiesysteem onhandig laag geplaatst

Complete rijtest: [www.autozine.nl]

Comment

SEAT Altea Sport

Do revisions add more driver appeal to practical MPV package?

Rating:

FIRST OPINION
                          The Altea Sport may not be the first choice for many family car buyers, but for those who enjoy driving, it ticks all the right boxes. Add to that a great ride and handling balance, a smooth and economical diesel and performance figures that make it one of the quickest models in its class, and there’s much to recommend it.

Complete rijimpressie: [www.autoexpress.co.uk]

Comment

Gisteren ook de nieuwe cupra voorgesteld...

Motorisch blijft hij hetzelfde (wat al super goed was) uiterlijk is hij iets sportiever geworden...

Met Vroom ben je helemaal mee. Lees hier het meest recente nieuws over je favoriete automerk. Of vind je ideale wagen, met de nodige rijtests en adviezen.

Ook de Ibiza FR hebben ze voorgesteld, met dezelfde motor en versnellingsbak als de ibiza cupra, maar dan 150pk...

Met Vroom ben je helemaal mee. Lees hier het meest recente nieuws over je favoriete automerk. Of vind je ideale wagen, met de nodige rijtests en adviezen.

Comment

Gefacelifte Seat Leon Cupra.

Donderdag 16 april 2009. In lijn met de gewone Leon en de Leon FR is nu ook de Leon Cupra gefacelift. Seat heeft dezelfde optische wijzigingen doorgevoerd als op beide andere modellen, maar dan wel met een Cupra-tintje.Aan de buitenzijde zien we dezelfde wijzigingen als bij de andere Leon-modellen. Nieuwe bumpers, gewijzigde lichtunits en een andere grille bepalen het beeld. In lijn met de nieuwe Ibiza Cupra en Ibiza FR zijn er kleine luchtinlaten opgenomen onder de grille. Daarmee is de Cupra voortaan ook beter te onderscheiden van de Leon FR.

240 pk turbomotor
                              Verwacht geen ingrijpende technische veranderingen. De 2.0 liter TFSI-motor (240 pk) blijft ongewijzigd en optisch is er enkel een aantal accenten in een andere kleur gespoten. Andere 18 inch velgen en een XDS-differentieel vinden we ook terug op deze nieuwe lichting. Binnenkort staat de vernieuwde Leon Cupra bij de dealers.

Comment

Comment

Reference

Style

Sport

Comment

FR

Cupra

Ecomotive

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                      FR

Cupra

Ecomotive
                                      De cupra in deze foto is pre-facelift

Comment

1.8 TSI DSG-7

en zet nu maar de "launch control" op ...
                                        gierende banden op een automaatje...

7.9sec tot 100 op handbak
                                        7.8 sec tot 100 op DSG

Comment

iemand een idee wanneer de nieuwe FR beschikbaar wordt in de configurator???

Comment

Working...
                                          X