Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Seat Altea en Leon (Facelift)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
    iemand een idee wanneer de nieuwe FR beschikbaar wordt in de configurator???
    Vraag ik me nu ook wel af, het begint wel lang te duren, de golf vi gti is al bijna een maand configureerbaar

Comment

Nog steeds niets op die configurator.

Comment

Nee inderdaad niet, maar in automagine wat vandaag in de bus lag spreken ze er toch vol lof over...

Prijs staat erbij 24590 voor de 2.0tsi 211pk, en 25490 voor de 2.0 crtdi 170pk....

mooie prijsconfiguraties tov de golf GTI / GTD

Comment

Nee inderdaad niet, maar in automagine wat vandaag in de bus lag spreken ze er toch vol lof over...

Prijs staat erbij 24590 voor de 2.0tsi 211pk, en 25490 voor de 2.0 crtdi 170pk....

mooie prijsconfiguraties tov de golf GTI / GTD
          Interessante prijsstelling idd. Jammer dat het interieur van de Leon zo goedkoop oogt t.o.v. de golf VI.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk Berichten
            Interessante prijsstelling idd. Jammer dat het interieur van de Leon zo goedkoop oogt t.o.v. de golf VI.
            Zou volgens die mannen van het boekje toch een serieuze vooruitgang zijn tov het vorige model...

Ben eens benieuwd erna...

Comment

hehe precies lezen ze hier mee, want de FR kan je samenstellen op hun website

Comment

Hmmm wat zitten spelen met de configurator van de FR

27646euro voor de 2.0tfsi 211pk 6V
                metaalkleur
                18" velgen
                Pack Technology plus (Navi, Xenon,parking sensoren, enz...)

29246euro voor dezelfde config maar met DSG-6

Lijken me zeer eerlijke prijzen tov de GTI waar je al boven de 30k uitgaat zonder navi en xenon in 5 deurs...

Heeft iemand een idee hoeveel korting ze doorgaans geven bij Seat, op bvb een Leon?

Comment

metaalkleur
                  18" velgen

Lijken me zeer eerlijke prijzen tov de GTI waar je al boven de 30k uitgaat zonder navi en xenon in 5 deurs...

Heeft iemand een idee hoeveel korting ze doorgaans geven bij Seat, op bvb een Leon?
                  Idd, die prijzen zijn gunstiger, en je krijgt dezelfde motor.
                  Moet wel zeggen dat ik het interieur van de glof wel pakken beter vind

Comment

metaalkleur
                    18" velgen

tot 11%
                    Nissan QQ driver.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jurbe Bekijk Berichten
                      tot 11%
                      Dat is wel heeeeel veel, welke garage is dat!?!?

Comment

Inderdaad die garage mag je altjid wel eens meedelen, desnoods via PM...

De korting die ik bij verschillende garages heb gehoord op de Leon is 7 procent....

Comment

Wanneer worden de 1.6TDI's in de Leon beschikbaar? Ik zie dat de facelift ook nog die 1.9TDI's heeft.

Comment

Inderdaad die garage mag je altjid wel eens meedelen, desnoods via PM...

De korting die ik bij verschillende garages heb gehoord op de Leon is 7 procent....
                            Dat zijn officïele kortingen die je krijgt bij Seat indien je aan de volgende voorwaarden voldoet:

- Bedrijfswagen
                            - Bedrijf heeft minimaal 9 wagens in bezit

Heeft het bedrijf tussen de 7 en 9 wagens dan krijg je maar 10%.
                            Mijn Duitse auto (2013 Opel Astra Sports Tourer 1.7 CDTI EcoFLEX Cosmo)

Comment

Ik heb deze gekregen op een fr.
                              Was een actie(opendeur) maar als je een gewone leon kocht was het 9%.
                              Was in elke Seat garage die ik binnen ben gegaan.
                              Alleen overname van oude wagen kan verschillen.
                              Nissan QQ driver.

Comment

Hoe zit het met de cupra facelift? Staat nog steeds niet op de cc van de site.
                                @kurtjevv, wat gaat het worden? Golf VI gti of de leon?

Mvg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk Berichten
                                  Hoe zit het met de cupra facelift? Staat nog steeds niet op de cc van de site.
                                  @kurtjevv, wat gaat het worden? Golf VI gti of de leon?

Mvg
                                  Het gaat de VI GTI worden, kwaliteitsindruk tussen de gebruikte materialen is toch wel een groot verschil...

CC van de site kan je wel spelen met de Ibiza FR en Cupra

Comment

Ehm, heel deze draad gaat niet over de ibiza... Dus die cupra ervan interesseert me niet

Comment

Wanneer komt de Seat Leon Ecomotive ( 1.6TDI ) op de markt?
                                      Je kan de 'oude' niet meer configureren op de site. De Skoda Greenline met 1.6TDI is ondertussen ook beschikbaar dus het zal waarschijnlijk maar een kwestie van tijd zijn?

Comment

Seat Leon Cupra R weer krachtig als vanouds

De R komt weer in de maand en daarom zet Seat de Leon Cupra R op de IAA-stand in Frankfurt. Een extra potente versie van de Cupra, die 265 pk levert. Daarmee troeft hij de gewone Cupra met 25 pk af, al kenden we natuurlijk in Nederland al de Cupra 310, die het nog veel bonter maakte.

Het verschil tussen de Leon Cupra 310 en de Cupra R is dat het bij de eerste een initiatief van de Nederlandse importeur Pon Car betrof, en dat de Cupra R een fabrieksversie is. Met 265 pk levert de 2.0 TSI net zo veel vermogen als de huidige Audi S3. Een verschil met de Audi is dat de Leon het op de voorwielen levert, de S3 heeft uiteraard vierwielaandrijving. Overigens heeft de gewone Leon Cupra met 240 pk ook al het 2.0 TSI-blok met de grotere turbo. Dat is een van de onderdelen waarmee dit blok zich onderscheidt van de 211 pk sterke 2.0 TSI in de Leon FR. De Cupra R sprint in 6,1 seconden van 0 naar 100 en haalt een top van 250 km/h.

19 inch
                                        De Leon Cupra R onderscheidt zich met een andere grille, R-logo´s en witte wielen. Seat doet niet kinderachtig en levert ´m standaard op 19 inch wielen met banden in de maat 235/35. Kuipstoelen met alcantarabekleding zorgen voor een hoogwaardiger interieur. De krachtige Leon kan na zijn showoptreden in september de strijd aan met de Mazda 3 MPS en de nieuwe Renault Mégane RS. De eerste levert 260 pk, de Renault komt tot 250 pk. En zo belooft het weer een hete herfst te worden.

Bron: [www.autoweek.nl]

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Bron: [news.auto.cz]
                                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Working...
                                          X