Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw Z4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door RedFive Bekijk Berichten
    Mis ik nog iets...
    Kan u zelf niet beslissen wat belangrijk voor u is en wat niet? Je hebt toch de optielijst, dealer voor info, proefrit, Bornem. Het ligt voor de hand dat een bleek interieur meer onderhoud vraagt, en zéker bij een cabrio.

Mis ik nog iets...
    Uw voorkeur gaat uit naar styling 296, maar ze zijn te duur; dus u mist de nodige fondsen om uw droom helemaal waar te maken.

Mis ik nog iets...
    Een motor die de Z4 helemaaltot z'n recht doet komen, de 35i dus...

Mis ik nog iets...
    Een heleboel opties die in uw config niet staan, maar die voor u misschien helemaal niet belangrijk zijn. Als u nu van de forumleden een heleboel hebbedingetjes opgesomd krijgt die u nog eens 10K euro lichter maakt, gaat u dat dan ook doen? Als u dat niet doet, dan is de vraag overbodig geweest..

Mis ik nog iets?
    Oorspronkelijk geplaatst door RedFive Bekijk Berichten
    Weet hier iemand of ze in een BMW garage een F10 525d kunnen/willen tunen naar een 530d? Is toch dezelfde motor, dus moet met een simpele s/w ingreep (chipprogrammatie) toch te doen zijn zou ik denken?
    zei de man die een 525d wil chippen omdat een 530d waarschijnlijk te duur is
    2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
      Zie locatie
      Ela ela
      Oorspronkelijk geplaatst door RedFive Bekijk Berichten
      Mis ik nog iets...
      Kan u zelf niet beslissen wat belangrijk voor u is en wat niet? Je hebt toch de optielijst, dealer voor info, proefrit, Bornem. Het ligt voor de hand dat een bleek interieur meer onderhoud vraagt, en zéker bij een cabrio.

Mis ik nog iets...
      Uw voorkeur gaat uit naar styling 296, maar ze zijn te duur; dus u mist de nodige fondsen om uw droom helemaal waar te maken.

Mis ik nog iets...

Mis ik nog iets...
      Een heleboel opties die in uw config niet staan, maar die voor u misschien helemaal niet belangrijk zijn. Als u nu van de forumleden een heleboel hebbedingetjes opgesomd krijgt die u nog eens 10K euro lichter maakt, gaat u dat dan ook doen? Als u dat niet doet, dan is de vraag overbodig geweest..

Mis ik nog iets?
      Jij moet echt een zotte kar hebben
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
        1-0

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart9140 Bekijk Berichten
          Staat uwe Z4 ergens in "mijn auto" ?
          Nee, bewust niet gedaan. 't Is de auto van mijn vader, dus ik vond het overbodig van die hier voor te stellen op het forum.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SkidRow Bekijk Berichten
            .
            Zeker voor Navi Prof gaan, het lijkt misschien een dure optie, maar het geeft de wagen imo echt een meerwaarde.
            1995 Honda Civic EG4 1.5 dxi -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
              Aha, gevat antwoord. Hulde aan de aandachtige lezer in u.
              Maar uw antwoord is niet helemaal to the point. Ik vroeg me af of iemand zo'n adres weet, waarbij ik uiteindelijk nog wel zelf beslis of ik het laat doen of niet. Uw repliek zou helemaal terecht zijn als ik toen zou gevraagd hebben of ik mijn 525d zou moeten laten chippen of niet, dus een mening of stelling zou gevraagd hebben aan andere forumleden. Daarmee zou ik aangegeven hebben beïnvloedbaar te zijn door de mening van anderen. En dat is tot nader order helemaal niet zo. Een subtiele doch belangrijke nuance.
              U was er dichtbij, maar net niet dicht genoeg. Ik heb dan ook meewarig de instemmende kommentaren gelezen van enkele overige forumleden op uw quote.

Comment

• Dus een mening vragen of een discussie starten mag niet op een FORUM. Rot toch op, RedFive. Of geef toe dat ge in uw 2 laatste posts hier er over gegaan zijt zodat ge misschien in de toekomst nog een klein beetje respect krijgt op dit forum.
                Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SkidRow Bekijk Berichten
                  Eindelijk ... het is zover !! Na lang wikken en wegen koop ik mijn normalerwijze deze week een Z4. Voorwaarden bij dealer lijken me goed en BMW doet er bovendien nog zo'n 1000 euro af.
                  Hoeveel procent krijg je in feite in België?
                  Mag via PM hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
                    Dus een mening vragen of een discussie starten mag niet op een FORUM. Rot toch op, RedFive. Of geef toe dat ge in uw 2 laatste posts hier er over gegaan zijt zodat ge misschien in de toekomst nog een klein beetje respect krijgt op dit forum.
                    Ach, er werd een vraag gesteld en ik heb er een antwoord op gegeven. Misschien niet het gewenste of verwachte antwoord, toegegeven, maar desalniettemin toch een verwoording van mijn mening. Waarbij ik hoegenaamd niet de vraagsteller verbied om zulke vragen te stellen of een mening te vragen. Iets wat u net wel suggereert.
                    Neem alle kommentaren toch niet zo au serieux, af en toe wat (pittig) over en weer schrijven moet toch kunnen.
                    En als mijn schrijfstijl wat scherp overkomt, zo is het nu eenmaal. Ik probeer kritisch te zijn, doch evenwel niet te vervallen in lulkoek. Ik schrijf niet om te schrijven. Maar als men de bal kaatst, kan men hem terug verwachten. Ik repliceer enkel op een directe opmerking, waarbij u vind dat het erover is. Uw mening, net als ik de mijne heb.
                    Daar draait het toch om op een forum?

Comment

• Je hebt gelijk.
                      Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                      • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                      • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                      • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

Mis ik nog iets...

Mis ik nog iets...

Mis ik nog iets...

Mis ik nog iets...

Mis ik nog iets?

Man man, op basis van één vraag al direct andermans rekening maken..

Wat betreft het feit dat een 23i de Z4 "niet tot z'n recht zou doen komen", lijkt me 6,6sec naar 100 toch niet zo onaardig..

Men kan net hetzelfde over jouw 525d gaan beweren.

Comment

• Lol. Een diesel in een luxeberline. Ha-ha !
                          Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

Mis ik nog iets...
                            Onterechte opmerking : mijn broer had eerst een 645i coupe, dan een Z4 2.0 vorige generatie, dan een 645i cabrio, nu terug een Z4 full option maar met de 2.3! Deze 2.3 geeft veel meer plezier dan de 645. Uiteraard zal een 3.5 nog beestiger zijn, maar met de 2.3 is er al een hoop rijplezier te beleven voor wie geen over the top prestaties wil halen,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                              Onterechte opmerking : mijn broer had eerst een 645i coupe, dan een Z4 2.0 vorige generatie, dan een 645i cabrio, nu terug een Z4 full option maar met de 2.3! Deze 2.3 geeft veel meer plezier dan de 645. Uiteraard zal een 3.5 nog beestiger zijn, maar met de 2.3 is er al een hoop rijplezier te beleven voor wie geen over the top prestaties wil halen,
                              Fouten enal...
                              Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                              Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                Nee, bewust niet gedaan. 't Is de auto van mijn vader, dus ik vond het overbodig van die hier voor te stellen op het forum.
                                Hoezo overbodig? 'T is niet omdat de Z4 van uw vader is dat het gene knappe Z4 kan zijn die ik wil bewonderen.

Kwestie van zijn privacy te waarborgen kan ik er wel inkomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                                  Fouten enal...
                                  Verklaar? Mijn BMW-kennis is niet zo goed, ik vertel alleen maar zijn ervaringen. Mijn broer is wel een echte BMW-lover, heeft er al een hoop gehad.
                                  Of bedoel je de foute auto?

Comment

• Is er iemand op de hoogte van een terugroepactie voor de Z4 (sDrive 35i)?

Een pomp die vervangen moet worden, maar ik heb niet onthouden welke ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                                      Is er iemand op de hoogte van een terugroepactie voor de Z4 (sDrive 35i)?

Een pomp die vervangen moet worden, maar ik heb niet onthouden welke ..

In de US is er veel sprake van vervangingen van de HPFP (High Pressure Fuel Pump)

Heb niet de idee dat dat ook veel in Europa voorkomt ....
                                      2016 - BMW 4GC 440i Jatoba
                                      2011 - E89 - Z4 sDrive20i Alpine Weiss III

Comment

• Vermoedelijk zal het dat wel zijn dan .. mijne wordt in ieder geval vervangen deze week..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                                          Vermoedelijk zal het dat wel zijn dan .. mijne wordt in ieder geval vervangen deze week..
                                          Wat waren de symptomen ?
                                          kHeb al 2 x de 35i motor gehad maar tot op heden nog geen problemen tegen gekomen...
                                          2016 - BMW 4GC 440i Jatoba
                                          2011 - E89 - Z4 sDrive20i Alpine Weiss III

Comment

Working...
                                          X