Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
't Is inderdaad een pest, de ruimte die die stalen daken innemen. Daarom dat m'n ma geen Z4 wou, en nu een '6 cabrio rijdt. M'n ouders reizen ook met de auto, Frankrijk en Italië, van 't ene hotel naar 't andere. Ze rijden vaak open, en met een Z4 kan je dan niks meenemen, noch in 't interieur, noch in de koffer.
Inderdaad, met het dak open kan je jammer genoeg niet veel meenemen.
Met het dak gesloten kan je een valies van 50x75x30 erin krijgen, en ernaast nog wat spullen leggen.
Ik ben echt verliefd op die kar
Spacegrau vind ik toch ook wel zeer knap op deze Z4. In het zwart inderdaad ook heel lekker! Maar het blauw gelijk de ouders van TomT vind ik ook supermooi! Maar dat gaat niet samen met dat geil rood interieur
kom op... daar krijg je toch geen 2 normale koffers meer onder? hoogstens 1 weekendtas
Sinds ik de Z4 heb besteld vraag ik me ook steeds af hoeveel bagage er echt in die koffer kan. Wat ik me herinnerde van het Autosalon viel ie best wel mee...
De misses loopt te zagen dat we niet met de Z4 op vakantie kunnen (2 weken Praag/Berlijn). Als ze gelijk heeft moet ze oftewel minder kleren meenemen of we gaan met de 2CV!
Soit, na het zien van die donkergrijze met rode zetels (enkele pagina's terug) ben ik toch aan het twijfelen of mijn donkergrijze + zwart interieur een goeie keuze was. Ik wilde voor rood gaan, maar de verkoper (en enkele collega's) raadde(n) me dit af omdat je er sneller vegen (kleren die niet kleurvast zijn) op ziet...
Nog een paar nachtjes slapen en het is officiële voorstelling bij de dealer (7 mei) en einde mei/begin juni mag ik de sleutels (en de wagen) hopelijk ophalen...
Dat van die vegen valt behoorlijk goed mee. Ik rijd met een auto met gebroken wit leder (BMW '1 met leder "lemon"), en daar zie je snel wat vegen op, maar met een microvezeldoek en wat lederkuismiddel zijn die er in 2 minuten weer af. Ik rijd nu al anderhalf jaar met m'n auto (60.000km), veel in- en uitstappen, en ik draag zeer vaak jeans : geen enkel verkleurd plekje te zien. Reinigen is echt makkelijk.
Als je kan, wissel nog maar snel. Zeker in een cabrio is een contrasterende interieurkleur gigantisch knap. Grijs met zwart interieur is maar triest, vind ik, maar met 'n rode zetelbekleding b.v. wordt het meteen een eyecatcher.
Sinds ik de Z4 heb besteld vraag ik me ook steeds af hoeveel bagage er echt in die koffer kan. Wat ik me herinnerde van het Autosalon viel ie best wel mee...
De misses loopt te zagen dat we niet met de Z4 op vakantie kunnen (2 weken Praag/Berlijn). Als ze gelijk heeft moet ze oftewel minder kleren meenemen of we gaan met de 2CV!
Soit, na het zien van die donkergrijze met rode zetels (enkele pagina's terug) ben ik toch aan het twijfelen of mijn donkergrijze + zwart interieur een goeie keuze was. Ik wilde voor rood gaan, maar de verkoper (en enkele collega's) raadde(n) me dit af omdat je er sneller vegen (kleren die niet kleurvast zijn) op ziet...
Nog een paar nachtjes slapen en het is officiële voorstelling bij de dealer (7 mei) en einde mei/begin juni mag ik de sleutels (en de wagen) hopelijk ophalen...
Mijn vrouw heeft in haar 335i Korallrot voor de zetels.
Dat vuil worden valt best mee sé.
De zetels zien er nog uit als nieuw.
Ik ga er vanavond nog eens over bezinnen. De misses vindt de rode zetels té snobbistisch (nooit een vrouw haar mening vragen, denk ik dan), maar zij vindt het alvast ook wel mooier.
Morgen maar eens naar Ottevaere bellen en vragen of ik de configuratie nog kan veranderen.
Comment