Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw Z4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Meer live pics: [www.autoblog.com]
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Pracht van een wagen. Had ik 10 jaar jonger geweest ..
        Ik heb echter gekozen voor wat meer comfort. Maar het blijft een hebbeding.

Groetjes,
        Pol.
        BMW M2 Coupé
        Audi S5
        Nobody is Perfect!

Comment

• Achterkant lijkt abnormaal fel op een VW Scirocco

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
            De Z4 komt er tegen mei 2009 hé zeker?

En tegen wanneer is de Z4M klaar? Nog eind 2009 of eerder 2010? Iemand met betrouwbare bronnen?
            Volgens Autowereld komt er geen M-variant.

Comment

• Idd volgens bmw komt er geen M-variant omdat de huidige M3 motor niet in het vooronder van de Z4 meer zou passen...
              Maar jah, volgens BMW kwam er ook geen BMW 1 Coupe/cabrio....
              afwachten dus!

Comment

• Er zou wel een M-Coupé van deze Z komen.

Comment

• Zal deze al op het autosalon in Brussel staan? Eventueel achter de schermen, zoals dat bij de X6 ook het geval was?

Comment

• Damn, wat een kar....

Comment

Zal deze al op het autosalon in Brussel staan? Eventueel achter de schermen, zoals dat bij de X6 ook het geval was?
                      Aangezien hij nu in Detroit te bewonderen is zal je de Z4 ook in Brussel kunnen aanschouwen.

Comment

• Iemand al enig idee wat de Z4 sdrive 3.0 ongeveer gaat kosten, mijn vader ziet dit wel als een goeie opvolger voor zijn Z3.
                        Waneer zal die bij de dealer staan, onze dealer denkt maart/april, iemand anders al wat anders gehoord van zijn dealer?

Alvast Bedankt

Comment

• Wat een interieur

Comment

Zal deze al op het autosalon in Brussel staan? Eventueel achter de schermen, zoals dat bij de X6 ook het geval was?
                            inderdaad, hij staat er in in een "closed room"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Steef101 Bekijk Berichten
                              Iemand al enig idee wat de Z4 sdrive 3.0 ongeveer gaat kosten, mijn vader ziet dit wel als een goeie opvolger voor zijn Z3.
                              Waneer zal die bij de dealer staan, onze dealer denkt maart/april, iemand anders al wat anders gehoord van zijn dealer?

Alvast Bedankt
                              de gewone 3.0 start bij 42.700

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door musclematt Bekijk Berichten
                                de gewone 3.0 start bij 42.700
                                Bedankt maar kom helaas uit het dure land genaamd Nederland waar alle auto's een stuk duurder zijn.
                                Enig idee wat ie daar gaat kosten, 50k?

Steef101

Comment

Bedankt maar kom helaas uit het dure land genaamd Nederland waar alle auto's een stuk duurder zijn.

Steef101
                                  dan zal die stevig duurder zijn maar nederlandse prijzen vind ik niet

duitse prijslijst in pdf
                                  http://www.press.bmwgroup.com/pressclub/de01.nsf/(DocID)/319B3E4557AE317CC125753C004DA172/%24file/der_neue_bmw_z4_01_2009.pdf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door musclematt Bekijk Berichten
                                    dan zal die stevig duurder zijn maar nederlandse prijzen vind ik niet

duitse prijslijst in pdf
                                    http://www.press.bmwgroup.com/pressclub/de01.nsf/(DocID)/319B3E4557AE317CC125753C004DA172/%24file/der_neue_bmw_z4_01_2009.pdf
                                    Thx musclematt, als de release maart/april is (daar ga ik vanuit) zullen ze de prijslijsten dan rond februari vrijgeven?
                                    Hoe was dit bij de 7 serie en X5, paar weken na de eerste officiële foto's?

Comment

Steef101
                                      Dat zal dan wel op zijn minst 55k zijn in Nederland.

Comment

• Nog 2 knappe pics...
                                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

Thx musclematt, als de release maart/april is (daar ga ik vanuit) zullen ze de prijslijsten dan rond februari vrijgeven?
                                          Hoe was dit bij de 7 serie en X5, paar weken na de eerste officiële foto's?
                                          volgens bmw holland is het in het voorjaar van 2009 dat die op de markt komt

Comment

Working...
                                          X