Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Idd volgens bmw komt er geen M-variant omdat de huidige M3 motor niet in het vooronder van de Z4 meer zou passen...
Maar jah, volgens BMW kwam er ook geen BMW 1 Coupe/cabrio....
afwachten dus!
Iemand al enig idee wat de Z4 sdrive 3.0 ongeveer gaat kosten, mijn vader ziet dit wel als een goeie opvolger voor zijn Z3.
Waneer zal die bij de dealer staan, onze dealer denkt maart/april, iemand anders al wat anders gehoord van zijn dealer?
Iemand al enig idee wat de Z4 sdrive 3.0 ongeveer gaat kosten, mijn vader ziet dit wel als een goeie opvolger voor zijn Z3.
Waneer zal die bij de dealer staan, onze dealer denkt maart/april, iemand anders al wat anders gehoord van zijn dealer?
Thx musclematt, als de release maart/april is (daar ga ik vanuit) zullen ze de prijslijsten dan rond februari vrijgeven?
Hoe was dit bij de 7 serie en X5, paar weken na de eerste officiële foto's?
Thx musclematt, als de release maart/april is (daar ga ik vanuit) zullen ze de prijslijsten dan rond februari vrijgeven?
Hoe was dit bij de 7 serie en X5, paar weken na de eerste officiële foto's?
volgens bmw holland is het in het voorjaar van 2009 dat die op de markt komt
Comment