Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw Z4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
      Het probleem is dat karren waar je direct verliefd op wordt het meestal niet schoppen tot tijdloze schoonheid. Ze gaan te snel vervelen. Karren die gewenningstijd nodig hebben, maar uiteindelijk wel in de smaak blijken te vallen houden dat veel langer vol.
      juist niet toch...!?

Kijk naar een E46: die vond iedereen van in het begin direct mooi én dat is tot op vandaag nog altijd een schitterende auto. Net als de E39 (touring). Bij de E60 of E90 is dat een ander verhaal. Die is standaard niet echt mooi te noemen en vraagt enige gewenning. Daarenboven gaan deze auto's het nooit tot tijdloze schoonheid schoppen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
        juist niet toch...!?

Kijk naar een E46: die vond iedereen van in het begin direct mooi én dat is tot op vandaag nog altijd een schitterende auto. Net als de E39 (touring). Bij de E60 of E90 is dat een ander verhaal. Die is standaard niet echt mooi te noemen en vraagt enige gewenning. Daarenboven gaan deze auto's het nooit tot tijdloze schoonheid schoppen!
        Ik ga hier vollédig akkoord met Maxime.
        Een E90 vind ik binnen 5 jaar denk ik geen mooie auto meer, nu vind ik hem ook niet écht mooi.
        Een E46 en een E39 zijn wél tijdloze schoonheden, zelfs na 7-10 jaar!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
          juist niet toch...!?

Bij mij is dat andersom.

6-serie vond ik meteen knap. Nu vind ik dat niet zo heel speciaal meer
          MB E-klasse vond ik ook knap toen hij uitkwam, nu is dat ding zo saai als iets. Idem met de E39, ML vorig model, ...

De 7-serie (vorig model), E46, beide modellen X5, VW Golf IV, GL, R,...vond ik lellijk toen ze net uitkwamen, maar met de tijd ben ik die beginnen waarderen en die noem ik nu zelfs knap.

Comment

• Ik had gisteren in Aachen toch redelijk wat bekijks met m'n E46 hoor, maar dat zal wss te wijten zijn aan het feit dat er 3 dezelfde achter mekaar reden

voor mij reed een Estorilblauwe clubsport 3 en achter mij reed een donkergrijze E46 cabrio met bochtverlichting, en we zijn schoon mekaar blijven volgen tot Aachen Zentrum waar de drukte ons verplichtte tot opsplitsing...

Dus moet ik TomT bijstaan, ik vond de E46 van meet af aan een prachtbolide en ben er nog steeds stapelgek van
            De vorige Z4 vond ik in het begin maar matig, ben 'm op den duur écht gaan appreciëren en vond ik 'm moddervet in de juiste uitrusting maar nu de nieuwe op het toneel verschijnt vervalt de ouwe in het niets...
            Alsook de nieuwe 7 doet de vorige in de vergetelheid belanden, maar de E38 doet nog steeds mijn hartje sneller slaan

Tijdloze schoonheden
            Last edited by ; 21/12/2008, 11:31.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
              De vorige Z4 vond ik in het begin maar matig, ben 'm op den duur écht gaan appreciëren en vond ik 'm moddervet in de juiste uitrusting maar nu de nieuwe op het toneel verschijnt vervalt de ouwe in het niets...
              Alsook de nieuwe 7 doet de vorige in de vergetelheid belanden, maar de E38 doet nog steeds mijn hartje sneller slaan
              A-men!

Comment

• Mai, zo is em echt wel af.

Comment

• Ik vind hem niet geslaagd, jammer, want ik had veel verwacht van deze Beier afgaande op de scoopfoto's. Weer een teleurstelling van BMW na de 7. Maargoed, de voorkant vind ik nog meegevallen, oogt heel gespierd, maar de lelijke koplampen verpesten het geheel. De zijkant is een wirwar van lijnen, net zoals de achterkant. De achterlichten, die geinspireerd zijn door die van de 6 (die ik dan wel weer mooi vind), vind ik absoluut niet passen. De achterkant oogt ook gedrongen. Wel moet gezegd worden dat ik het dak zeer geslaagd vind, chapeau, want dat van de 3 trok werkelijk op niks.
                  Het interieur trouwens vind ik zeer geslaagd en een enorme verbetering tegenover de vorige.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                    Ik vind hem niet geslaagd, jammer, want ik had veel verwacht van deze Beier afgaande op de scoopfoto's. Weer een teleurstelling van BMW na de 7. Maargoed, de voorkant vind ik nog meegevallen, oogt heel gespierd, maar de lelijke koplampen verpesten het geheel. De zijkant is een wirwar van lijnen, net zoals de achterkant. De achterlichten, die geinspireerd zijn door die van de 6 (die ik dan wel weer mooi vind), vind ik absoluut niet passen. De achterkant oogt ook gedrongen. Wel moet gezegd worden dat ik het dak zeer geslaagd vind, chapeau, want dat van de 3 trok werkelijk op niks.
                    Het interieur trouwens vind ik zeer geslaagd en een enorme verbetering tegenover de vorige.
                    goed dat we het weten, blijf maar bij uw mooie japannerkes

Comment

• Op uwe teen getrapt ventje? 'Beledig' ik u lievelingsmerk? Wat een absurd laag niveau heb je.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                        Volwassen blijven hé... ieder zijn smaak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                          Mai, zo is em echt wel af.

Staat wel wat hoog op zijn poten, kan best enkele tientallen millimeters omlaag imo.

Ik heb het eerder voor spaakvelgen...

Comment

Iedereen mag hier toch zijn mening geven over de nieuwe Z4? Dit is imo een topic waar de nieuwe Z4 besproken wordt, dit is geen bejubelingstopic.

Dat is mijn mening.

Comment

Go for it!!!

Comment

• Waar blijven de foto's met mistlichten ipv deze lelijke ingelegde plastieken roosters!?

Comment

• mistlichten = overrated

Ik heb die van mij nog nooit gebruikt, en op m'n vorige kar ook niet. En met de steeds intelligentere lichttechniek worden ze ook steeds minder "nodig".

Ik zou maar wat graag m'n mistlichten (samen met de bumper) opgeven voor een Performance voorbumper.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    mistlichten = overrated

Ik heb die van mij nog nooit gebruikt, en op m'n vorige kar ook niet. En met de steeds intelligentere lichttechniek worden ze ook steeds minder "nodig".

Ik zou maar wat graag m'n mistlichten (samen met de bumper) opgeven voor een Performance voorbumper.
                                    Ik vind het geheel er wel mooier op staan ook al branden de mistlichten niet! Nu een M bumper staat ook niet lelijk zonder mistlichten, maar deze lelijke plastieken inlegstukken zien er nu toch ook niet uit hè

Comment

• Het voordeel is wel dat als er geen mistlichten inzitten, er ook geen Johny's zullen rondrijden met hun mistlamen constant aan.

Comment

• Die 2 plastic inlegstukken in de voorbumper blijven wel in het oog springen, spuiten in koetswerkkleur die handel.

Comment

• ja, pijpje links & rechts is voorbehouden voor de dubbelgevoede 3liter, de rest krijgt een dubbel pijpje links, veel beter

Comment

Working...
                                          X