Gebeld naar Leaseplan : 23% op berline en 10% op coupe en cabrio !! Wel speciale lease packs wat het indien full option op +- 13% brengt , dus ligt enkel maar 1 piste open bij MB UK één bestellen met liefst 26% korting !! Iemand enige ervaring een wagen in de UK te kopen ??,
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes E-klasse
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door stefspain Bekijk BerichtenGebeld naar Leaseplan : 23% op berline en 10% op coupe en cabrio !! Wel speciale lease packs wat het indien full option op +- 13% brengt , dus ligt enkel maar 1 piste open bij MB UK één bestellen met liefst 26% korting !! Iemand enige ervaring een wagen in de UK te kopen ??,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stefspain Bekijk BerichtenGebeld naar Leaseplan : 23% op berline en 10% op coupe en cabrio !! Wel speciale lease packs wat het indien full option op +- 13% brengt , dus ligt enkel maar 1 piste open bij MB UK één bestellen met liefst 26% korting !! Iemand enige ervaring een wagen in de UK te kopen ??,
Want als dat op basis is kan je je goed mispakken, in Belgie komen die best goed uitgerust standaard
Comment
-
In tegenstelling wat velen denken, kan men in de UK elk merk linksgestuurd krijgen zelfs met alle 'papieren en gebruiksaanwijzingen' in het nederlands. Men spreekt dan nog niet van de vriendelijkheid, het dynamisme en de feeling voor business te doen van een UK dealer tov de meeste arrogante Belgische dealers !
Comment
-
26% is op de totaal prijs waar de uitrusting gelijk gezet wordt tussen de 2 wagens. vb leder is standaard in de UK, maar de xenons zijn dan standaard in Belgie. Hoe meer opties je neemt, hoe meer verschil want de meeste merken in B overdrijven schromelijk in de optieprijzen tov de UK !!
Comment
-
Momenteel heb ik de standaard avant-garde velgen op mijn aanloopwagen. Deze zijn ook voorzien op mijn bestelde wagen, maar ik ervaar dat deze moeilijk te kuisen zijn (veel hoekjes en kantjes).
Daarom overweeg ik om het sportpakket exterieur er bij te nemen. Dit zijn dan 5 spaakse velgen (code R32) van 18 duim : vooraan 245/40 en achteraan 265/35. Aangezien de avant garde al iets harder is afgeveerd, vrees ik dat de wagen veel harder zal bollen dan bij de standaard 17 inch velgen (4x 245/45 R17)
Iemand ervaring of tips om te weten of men niet te veel aan comfort moet inboeten?
Mijn vorige wagen had de dubbelspaakse velgen R78, maar deze zijn glanzend en op lange termijn komen die rapper lelijk dan de matte afwerkingen.
Bedankt voor de goede raad....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtentuurlijk ga je inboeten, waarom zou je ook een leijke e nemen als je een bruine met multispaaks velgen standaard krijgt
welke lelijke E bedoel je? Waar heb je het over met "een bruine met multispaaks velgen" : over een op hol geslagen beer?.
Ik begrijp geen jota van deze onzin.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtentrek er je plan mee ik heb geen zin om het uit te leggen
AMG pakket heeft ook 18" en ik vond dat serieus comfortabel nog, niet zo zacht als onze 16" dingen met comfortophanging, maar je kreeg ook wel een degelijke wegligging in de plaats ervoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtentrek er je plan mee ik heb geen zin om het uit te leggen
Comment
-
Zo een blauw ?
Check die matching wieldeksels gewoon !Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door filip.dewitte2@telenet.be Bekijk BerichtenWel een (mode)kleur waar een jaartal op staat! Binnen enkele jaren is het zo gedemodeerd als wat.
Nu misschien mooi, binnen enkele jaren doet het pijn aan de ogen.
Dus verre van tijdloos....)
Comment
-
Juist even een ritje gereden met een E250CDI met sportpakket (velgen R18 245/40 vooraan en R18 265/35 achteraan). Qua uiterlijk twijfel ik geen moment : mooie, eenvoudige velgen (5-spaaks), 18 duims. Maar het is toch even schrikken : het rijdt toch wel nog een heel stuk harder dan de gewone avant garde uitvoering met de standaard velgen (R17 245/45 overal).
De laagprofielbanden zorgen er voor dat de auto heel wat harder loopt. Vandaar twijfel ik toch om dit sportpakket erbij te nemen. Ik veronderstel dat men dit ook wel gewoon wordt na verloop van tijd. Maar toch, het is toch serieus wennen.
Nog best eens een nachtje over slapen, vrees ik. Deze banden zijn waarschijnlijk ook wel onveiliger in de winter (aquaplanning bij felle regen, groter slipgevaar bij glad weer)
Het AMG pakket heeft trouwens dezelfde configuratie van velgen + banden. Zijn er nog onder jullie die beslissen in één of andere richting : kiezen voor uiterlijk of comfort?
Wie van jullie kiest voor comfort, wie voor de sportieve looks.....?
Comment
Comment