Oorspronkelijk geplaatst door realgenius
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes E-klasse
Collapse
X
-
Dat word de volgende
Maar wel met een zwart interieur.Bijgevoegde BestandenLast edited by realgenius; 18/08/2009, 17:07.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk BerichtenDat word de volgende
Maar wel met een zwart interieur.
Comment
-
weet iemand of de 350CDI komt in uitvoering met BIV 2500 euro ?
en zal de 250CDI ook met 7 G-tronic komen (in de GLK is de 220 CDI al met 7-bak voorzien) ?
jammer dat een auto van meer dan 60.000 euro nog geleverd wordt met oude 5-trapsautomaat (bovendien met een 4-cyl)
anders ben ik wel potentiële koper van deze 250CDI
gisteren in Gent zwarte E met Avantgarde / AMG pakket gezien, was echt subliem en viel echt op tussen andere auto's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk BerichtenIk vind 'm vlot genoeg en heel stil,hoor bijna niets van de motor
Vandaag kort testritje gedaan met C250 CDI in gelijkaardige uitvoering als de uwe (wit / AMG pack / pano dak).
Was sublieme wagen qua prestaties en looks.
Comment
-
We hebben nu een kleine 700 km gereden met de auto en ik ben er zeer tevreden over.
Rijd heel zacht,weinig motorlawaai en er is genoeg vermogen voor zo een kleine motor (is dag en nacht verschil met onze c200cdi)
Het verbruik zit rond de 8.5 liter hier rond de kerk en op de autosnelweg zakt 'm een litertje to een 7.5 liter wat ik redelijk normaal vind voor zo'n grote auto en dan te bedenken dat 'm nog in "rodage" is.
Enige nadeel tot nu toe is dat je nergens meer incognito kan komen,iedereen weet waar je bent
Heb er gisteren een beschermlaag van riwax opgezet,titanwax,en nu blinkt 'm nog een beetje meer
Dus na een weekje zijn we nog steeds zeer tevreden met onze aankoop en blij dat het indertijd fout gelopen is met de bestelling van c want deze is toch net dat ietsje meer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk BerichtenWe hebben nu een kleine 700 km gereden met de auto en ik ben er zeer tevreden over.
Rijd heel zacht,weinig motorlawaai en er is genoeg vermogen voor zo een kleine motor (is dag en nacht verschil met onze c200cdi)
Het verbruik zit rond de 8.5 liter hier rond de kerk en op de autosnelweg zakt 'm een litertje to een 7.5 liter wat ik redelijk normaal vind voor zo'n grote auto en dan te bedenken dat 'm nog in "rodage" is.
Enige nadeel tot nu toe is dat je nergens meer incognito kan komen,iedereen weet waar je bent
Heb er gisteren een beschermlaag van riwax opgezet,titanwax,en nu blinkt 'm nog een beetje meer
Dus na een weekje zijn we nog steeds zeer tevreden met onze aankoop en blij dat het indertijd fout gelopen is met de bestelling van c want deze is toch net dat ietsje meer
Ik verander nog iedere dag van gedacht maar gebaseerd op jouw commentaar wordt het een witte, amg, met natuurbeige leder en pano.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Trango Bekijk BerichtenIk denk dat ik hier voor iedereen spreek als ik zeg: wij willen foto's zien!
Ik verander nog iedere dag van gedacht maar gebaseerd op jouw commentaar wordt het een witte, amg, met natuurbeige leder en pano.
KAN ER ANDERE KLEUR DAN ZWART INTERIEUR MET AMG PACK ?
Comment
-
Als gewone optie kan je geen andere kleur dan zwart kiezen icm het AMG-pakket. Wel kan je uit het 'Designo'-kleurenpallet gaan kiezen. Hou dan wel rekening met een serieus prijskaartje.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Trango Bekijk BerichtenIk denk dat ik hier voor iedereen spreek als ik zeg: wij willen foto's zien!
Ik verander nog iedere dag van gedacht maar gebaseerd op jouw commentaar wordt het een witte, amg, met natuurbeige leder en pano.OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk BerichtenKAN ER ANDERE KLEUR DAN ZWART INTERIEUR MET AMG PACK ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenFoto's...!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Trango Bekijk BerichtenNatuurlijk. Je verliest wel de sportzetels want die zijn enkel in het zwart beschikbaar (artico / leder). Ik neem natuurbeige en vink multicontour aan, en voila ik heb ook lekkere zetels.
Ergens wel spijtig dat het niet kan icm met de sportstoelen, want die zitten subliem.OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenAh, dat wist ik niet. Zelfs de verkoper bij de Mercedes-garage heeft me dit niet gezegd.
Ergens wel spijtig dat het niet kan icm met de sportstoelen, want die zitten subliem.
Ik ga voor multicontour en het Avantgarde nieuwe natuurbeige.
Maar ik ben wel geintereseerd in een bespreking van de zwarte stof die je automatisch bij het AMG pack krijgt. Mocht dit nu ongelovelijk goed zijn (beter dan leer) dan overweeg ik het wel (en spaar ik 2000€ uit).
Comment
-
Je begint de nieuwe E al serieus wat te zien. Hier in 't dorp zijn er al zeker 5 nieuwe eigenaars. Gisteren ben ik er onderweg nog 3 tegengekomen waarvan eentje in dat Bordeaux. Mijn vrouw merkte op dat ze het een lelijke kleur vind.OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenJe begint de nieuwe E al serieus wat te zien. Hier in 't dorp zijn er al zeker 5 nieuwe eigenaars. Gisteren ben ik er onderweg nog 3 tegengekomen waarvan eentje in dat Bordeaux. Mijn vrouw merkte op dat ze het een lelijke kleur vind.
maar weinig auto's mooi in deze kleur
vind de E klasse zonder AMG pack eigenlijk wel maar saaie verschijning
AMG pack maakt alles goed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichtenmaar weinig auto's mooi in deze kleur
vind de E klasse zonder AMG pack eigenlijk wel maar saaie verschijning
AMG pack maakt alles goed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenJe begint de nieuwe E al serieus wat te zien. Hier in 't dorp zijn er al zeker 5 nieuwe eigenaars. Gisteren ben ik er onderweg nog 3 tegengekomen waarvan eentje in dat Bordeaux. Mijn vrouw merkte op dat ze het een lelijke kleur vind.MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS
Comment
Comment