Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk Berichten
    Wanneer wordt deze gelanceerd?
    Januari 2010 dacht ik.

Comment

• Blijft die voordeur zo of is het stuk ervoor/erna nog afgeplakt?

Comment

• Dat word de volgende
        Maar wel met een zwart interieur.
        Bijgevoegde Bestanden
        Last edited by realgenius; 18/08/2009, 17:07.

Comment

Dat word de volgende
          Maar wel met een zwart interieur.
          Goede smaak!

Comment

• weet iemand of de 350CDI komt in uitvoering met BIV 2500 euro ?
            en zal de 250CDI ook met 7 G-tronic komen (in de GLK is de 220 CDI al met 7-bak voorzien) ?
            jammer dat een auto van meer dan 60.000 euro nog geleverd wordt met oude 5-trapsautomaat (bovendien met een 4-cyl)
            anders ben ik wel potentiële koper van deze 250CDI
            gisteren in Gent zwarte E met Avantgarde / AMG pakket gezien, was echt subliem en viel echt op tussen andere auto's

Comment

Ik vind 'm vlot genoeg en heel stil,hoor bijna niets van de motor
              Wat zijn de bevindingen na een weekje E220 CDI ?

Vandaag kort testritje gedaan met C250 CDI in gelijkaardige uitvoering als de uwe (wit / AMG pack / pano dak).
              Was sublieme wagen qua prestaties en looks.

Comment

• We hebben nu een kleine 700 km gereden met de auto en ik ben er zeer tevreden over.
                Rijd heel zacht,weinig motorlawaai en er is genoeg vermogen voor zo een kleine motor (is dag en nacht verschil met onze c200cdi )
                Het verbruik zit rond de 8.5 liter hier rond de kerk en op de autosnelweg zakt 'm een litertje to een 7.5 liter wat ik redelijk normaal vind voor zo'n grote auto en dan te bedenken dat 'm nog in "rodage" is.
                Enige nadeel tot nu toe is dat je nergens meer incognito kan komen,iedereen weet waar je bent
                Heb er gisteren een beschermlaag van riwax opgezet,titanwax,en nu blinkt 'm nog een beetje meer
                Dus na een weekje zijn we nog steeds zeer tevreden met onze aankoop en blij dat het indertijd fout gelopen is met de bestelling van c want deze is toch net dat ietsje meer

Comment

We hebben nu een kleine 700 km gereden met de auto en ik ben er zeer tevreden over.
                  Rijd heel zacht,weinig motorlawaai en er is genoeg vermogen voor zo een kleine motor (is dag en nacht verschil met onze c200cdi )
                  Het verbruik zit rond de 8.5 liter hier rond de kerk en op de autosnelweg zakt 'm een litertje to een 7.5 liter wat ik redelijk normaal vind voor zo'n grote auto en dan te bedenken dat 'm nog in "rodage" is.
                  Enige nadeel tot nu toe is dat je nergens meer incognito kan komen,iedereen weet waar je bent
                  Heb er gisteren een beschermlaag van riwax opgezet,titanwax,en nu blinkt 'm nog een beetje meer
                  Dus na een weekje zijn we nog steeds zeer tevreden met onze aankoop en blij dat het indertijd fout gelopen is met de bestelling van c want deze is toch net dat ietsje meer
                  Ik denk dat ik hier voor iedereen spreek als ik zeg: wij willen foto's zien!

Ik verander nog iedere dag van gedacht maar gebaseerd op jouw commentaar wordt het een witte, amg, met natuurbeige leder en pano.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trango Bekijk Berichten

Ik verander nog iedere dag van gedacht maar gebaseerd op jouw commentaar wordt het een witte, amg, met natuurbeige leder en pano.

KAN ER ANDERE KLEUR DAN ZWART INTERIEUR MET AMG PACK ?

Comment

• Als gewone optie kan je geen andere kleur dan zwart kiezen icm het AMG-pakket. Wel kan je uit het 'Designo'-kleurenpallet gaan kiezen. Hou dan wel rekening met een serieus prijskaartje.
                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Foto's...
                        OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichten
                          KAN ER ANDERE KLEUR DAN ZWART INTERIEUR MET AMG PACK ?
                          Natuurlijk. Je verliest wel de sportzetels want die zijn enkel in het zwart beschikbaar (artico / leder). Ik neem natuurbeige en vink multicontour aan, en voila ik heb ook lekkere zetels.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                            Foto's...
                            Meer - en met een goeie camera deze keer !

Comment

Natuurlijk. Je verliest wel de sportzetels want die zijn enkel in het zwart beschikbaar (artico / leder). Ik neem natuurbeige en vink multicontour aan, en voila ik heb ook lekkere zetels.
                              Ah, dat wist ik niet. Zelfs de verkoper bij de Mercedes-garage heeft me dit niet gezegd.
                              Ergens wel spijtig dat het niet kan icm met de sportstoelen, want die zitten subliem.
                              OO 00 OO

Comment

• er is idd dringend nood aan goede autoverkopers want heb laatste tijd ondervonden dat je als klant soms meer weet dan zij zelf
                                vb : 250cdi kan ook met 7-g tronic ? 350cdi kan ook met verlaagde BIV ?
                                allemaal niets van aan
                                gelukkig bestaan er dergelijke forums

Comment

Ah, dat wist ik niet. Zelfs de verkoper bij de Mercedes-garage heeft me dit niet gezegd.
                                  Ergens wel spijtig dat het niet kan icm met de sportstoelen, want die zitten subliem.
                                  Het staat allemaal zeer duidelijk in het tarieven boekje van de E. Je kan icm AMG iedere interieurkleur nemen (elegance / avantgarde), maar als je niet voor zwarte stof of zwart leer gaat, dan verlies je de sportzetels.

Ik ga voor multicontour en het Avantgarde nieuwe natuurbeige.

Maar ik ben wel geintereseerd in een bespreking van de zwarte stof die je automatisch bij het AMG pack krijgt. Mocht dit nu ongelovelijk goed zijn (beter dan leer) dan overweeg ik het wel (en spaar ik 2000€ uit).

Comment

• Je begint de nieuwe E al serieus wat te zien. Hier in 't dorp zijn er al zeker 5 nieuwe eigenaars. Gisteren ben ik er onderweg nog 3 tegengekomen waarvan eentje in dat Bordeaux. Mijn vrouw merkte op dat ze het een lelijke kleur vind.
                                    OO 00 OO

Comment

Je begint de nieuwe E al serieus wat te zien. Hier in 't dorp zijn er al zeker 5 nieuwe eigenaars. Gisteren ben ik er onderweg nog 3 tegengekomen waarvan eentje in dat Bordeaux. Mijn vrouw merkte op dat ze het een lelijke kleur vind.

maar weinig auto's mooi in deze kleur
                                      vind de E klasse zonder AMG pack eigenlijk wel maar saaie verschijning
                                      AMG pack maakt alles goed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichten
                                        maar weinig auto's mooi in deze kleur
                                        vind de E klasse zonder AMG pack eigenlijk wel maar saaie verschijning
                                        AMG pack maakt alles goed
                                        Kost er ook genoeg voor.

Comment

Je begint de nieuwe E al serieus wat te zien. Hier in 't dorp zijn er al zeker 5 nieuwe eigenaars. Gisteren ben ik er onderweg nog 3 tegengekomen waarvan eentje in dat Bordeaux. Mijn vrouw merkte op dat ze het een lelijke kleur vind.
                                          Je begint het idd meer en meer te zien, het model opzich begint ook te wennen.
                                          MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

Working...
                                          X