Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ahja, nog wat baggerfoto's

Amg pakket (wrs testwagen):

Elegance:
    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Vergelijk dashboard W212 vs W211 in dezelfde kleurcombinatie (zijn weldegelijk andere kleuren ja, maar dat zou er nu dus zo uit zien )

Comment

• De verkopers worden daar ook rond getraind, ik kan me moeilijk inbeelden dat willekeurige jongeman van 20-22 jaar een BMW-Mercedes- Audi garage binnenstapt, geintereseerd naar het nieuwste model gaat kijken en dan vraagt of hij mag testrijden.

Oke op 25 min. kan je een auto niet testen, maar je kan toch moeilijk gaan verwachten dat ze jou een nieuwe wagen mag meegeven die je een heel weekend mag gebruiken, in sommige gevallen komt de wagen half afgebroken terug.
        MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk Berichten
          Oke op 25 min. kan je een auto niet testen, maar je kan toch moeilijk gaan verwachten dat ze jou een nieuwe wagen mag meegeven die je een heel weekend mag gebruiken, in sommige gevallen komt de wagen half afgebroken terug.
          Ik verwacht dan ook zeker niet dat ze mij zo'n kar een dag meegeven, ik zou het alleen leuk vinden

Zelf zou ik ook niet zo happig zijn om een kar van 67.000 euro uit te lenen aan een 20 jarige

Comment

• Zouden er garages zijn waar ze een E350 cdi als testwagen hebben?
            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
              Ahja, nog wat baggerfoto's

Amg pakket (wrs testwagen):

leuk

nieuwe verkoper daar??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                Zouden er garages zijn waar ze een E350 cdi als testwagen hebben?
                Zo te horen ben je ook bij Modern geweest? Of had Hermans dezelfde staan toevallig?
                Als je vraagt voor een 350 zul je die wel ergens kunnen loskrijgen

Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                leuk

nieuwe verkoper daar??
                Geen idee, had hem ook nog nooit gezien, mss ingehuurd voor de voorstelling van de E?

Comment

• Ik ben inderdaad in Bree geweest.
                  OO 00 OO

Comment

• Btw, er stonden er 3
                    Allee, zaterdag stond er buiten toch nog een bruine avantgarde.

Comment

• Nog 2 slechte fotootjes van in Antwerpen:

Bijgevoegde Bestanden

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                      2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                      2012-...
                      '07 BMW 118d

Comment

• mix van klassiek en sportiviteit

ik heb er nog gisteren een zien rondrijden op de E40 in Brussel.

Die achterkant vanuit een andere hoek

Comment

• Ook vind ik 18" velgen icm het AMG-pakket één maatje te klein.
                          OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                            Zouden er garages zijn waar ze een E350 cdi als testwagen hebben?

Waarschijnlijk hebben ze er in Brussel wel eentje. Gewoon offerte voor een 350 CDI laten maken en zeggen dat je wel ook een testrit wil, dan halen ze die voor u naar uw dealer.

Comment

• Bwa, ik ben sowieso niet van plan eentje te kopen. Die moeite moet er voor mij echt niet gedaan worden.
                              OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trango Bekijk Berichten
                                Gisteren in de fille een jongedame met een zwarte avantgarde op de ring in Brussel naar Leuven. Geen dealer nummerplaat. Zal één van de eerste zijn.
                                9/10 onderweg naar Evere terug naar het democenter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
                                  Waarschijnlijk hebben ze er in Brussel wel eentje. Gewoon offerte voor een 350 CDI laten maken en zeggen dat je wel ook een testrit wil, dan halen ze die voor u naar uw dealer.
                                  5 staan er denk ik
                                  binnenkort komt die van ons ook aan

Maar de meeste garages hebben er ook wel eentje

Comment

• Heb er vandaag eentje uitvoerig kunnen bekijken bij de dealer.

Niet meteen een wauw- auto en al zeker niet voor zoveel geld.
                                    Interieur is wat "c-achtig" en verrijkt met plastiek.

En de kont van mijn boma Lucienne heeft meer sex-appeal dan deze nieuwe E.
                                    Nochtans staat zij niet bekend om haar vlezig derrière, wel om haar snor en bril met confituurglazen.
                                    Last edited by ; 31/03/2009, 23:00.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk Berichten
                                      Volgens mij is het grote probleem dat er veel geprofiteerd wordt van die testritjes. Ik kan mij heel moeilijk inbeelden dat iemand van 20-22 jaar zomaar naar een Mercedes garage gaat en een wagen meekrijgt die hij een halve dag mag proefrijden. Of je nu een halve dag rijdt of 25min, de wagen blijft toch hetzelfde rijden?
                                      Uiteraard, kzou eens willen weten wie van al die gasten hier op het forum bvb hun auto van 67000 euro aan mij (wildvreemde) zdn willen uitlenen... niemand, ik zou dat in ieder geval niet doen.

Ik begrijp dat hoor en trouwens ik ben er zeker van als ze aan hun ellebogen voelen dat je een potentiële serieuze koper bent (bvb je rijdt al jaar en dag met een E en tis ongeveer zo tijd om te vervangen, of je laat blijken dat je echt van plan bent Mercedes te kopen) dan ga je hem wel langer dan 25 minuten meekrijgen...

Das het beetje probleem van mensen die voor de 'sport' te pas en onpas testritten aanvragen (zonder van plan te zijn hun auto te vervangen)... das toch begrijpelijk van de auto-verkopers! Een dure auto meegeven zonder er iets voor terug te krijgen (eventuele verkoop) zou maar slecht beheer zijn uiteindelijk hé.... met oog op de toekomst misschien wel maar toch..

alé das toch mijn gedacht, kben waarschijnlijk ouderwets opgevoed namelijk geen mensen ambeteren als je toch niet van plan bent auto te vervangen

Het is en blijft natuurlijk wel plezant/aantrekkelijk om al die auto's te testen, zeker onder ons auto-liefhebbers, dus voor alle duidelijkheid ik verwijt dat niemand hoor, het jeukt soms ook bij mij wi en heb het ook al wel ne keer gedaan dus ja... de pot verwijt de ketel... maar ik begrijp de verkopers ook wel

greetz

Comment

• Dit weekend de nieuwe E aan de tand kunnen voelen, 220 CDI avantgarde, zilverkleurig met zwart leren bekleding. Ter vergelijking mijn A6 2.0 TDI avant (11/2006) met nu 110000 km op de teller. Al bij al zeer tevreden over betrouwbare Audi, buiten de harde vering en te nadrukkelijke pompverstuiver. Thuis was het al mercedes wat de klok sloeg (van 70er jaren af) - tot grote ergernis van mijn vader afgedwaald van de kudde naar het `perfide` Audi.

Persoonlijke indruk van de E:
                                        Exterieur: speciaal, maar dat vond ik van de 5 serie ook, en vinden we dat nu niet nu erg geslaagd en achteraf gezien zijn tijd vooruit? Gewaagd, maar wedden dat velen over enkele maanden dit lijnenspel apprecieren? Persoonlijker vind ik hem er `stouter` en karaktervoller uitzien dan mijn Audi. Beetje jaloers dus...
                                        Dan het interieur. In tegenstelling met andere posts kan ik alleen maar zeggen dat het er erg netjes uitziet en aanvoelt (ook t.o.v de zogezegde `referentie Audi` waar ik dagelijks etttelijke km mee rijd). De zetels zitten goed voor kilometervreters. De uitspraak in de laatste Autobild waar Audi zover boven Mercedes en BMW steekt qua afwerking vind ik toch fors overdreven. Wagen is erg stil vanbinnen buiten heel zachte 4 cilinderroffel - verademing tov pompverstuiver TDI.
                                        Rijgedrag is onberispelijk. De grootste verassing is het bochtenwerk over de kleine wegen. Nog meer dan de motor die vlot zijn werk aankan, vind ik dit de grote vooruitgang in deze E generatie. Tegenvaller is alleen het soms wat `losse` standaard stuur: spijtig dat ze niet standaard het servostuur parametrisch hebben uitgerust. Als je veel baan doet, zeker deze optie aankruisen voor nog meer rijplezier.
                                        Wat nu? In tegenstelling tot anderen ben ik wel gecharmeerd door zijn uiterlijk en vind het een erg geslaagde wagen. De oude mercedes kwaliteiten weer ten top.
                                        Grote twijfel tussen Audi Avant (ondertussen met fijnere diesel) en E T-model komt op voor het einde van het jaar...

Comment

• in het wild gespot
                                          Last edited by wisali; 24/07/2009, 18:21.
                                          wimoptiek.be op

Comment

Working...
                                          X