Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5 Cabriolet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten

Als ik deze foto bekijk heeft de A5 cabrio meer ruimte op de achterbank dan onze M3 cabrio. Ik ben echt niet groot, maar met mijn zitpositie kan er geen volwassen persoon meer plaatsnemen op de achterbank wegens bijna geen beenruimte.

Ofwel hebben ze 4 kleine personen genomen voor deze foto...
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Wat een geile cabrio Het staat vast, ooit moet ik dat hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
        zeg het hem zelf ...

hij is een kleine 2 meter groot en weegt meer dan 100 kg
        , 1 patat ervan en ge ligt 2 uur op de grond
        Dat heeft er niks mee te maken

Comment

• Net als de 80 Cabrio een stijlvolle verschijning

Comment

• edit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
              Als ik deze foto bekijk heeft de A5 cabrio meer ruimte op de achterbank dan onze M3 cabrio. Ik ben echt niet groot, maar met mijn zitpositie kan er geen volwassen persoon meer plaatsnemen op de achterbank wegens bijna geen beenruimte.

Ik geloof nooit dat ze veel plaats hebben.

Comment

• Video A5 Cabrio
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Prachtige cabrio
                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Hij is al 2x gespot in Monaco

1: http://spots.autogespot.com/viewimag...25022009224104

2: http://spots.autogespot.com/viewimag...25022009224416

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten

A5 is kleiner dan '3 achterin, vooral de coupé maar ook de cabrio

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                        A5 is kleiner dan '3 achterin, vooral de coupé maar ook de cabrio
                        Al ingezeten? Ik ga het niet ontkennen hier, maar ook niet toegeven. Cijfers zeggen niet altijd alles heb ik zelf al in andere modellen gemerkt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                          Damn

Comment

• Idd, prachtige foto's van uit Monaco, weliswaar fabrieksrijders.

Duitse nummerplaat die begint met 'IN ... ' van INgolstadt

Mn volgende Audi wordt zeker zo'n cabrio

Grtz.
                            Nick

Comment

• Idd, dit zijn de persmodellen.
                              Dus binnenkort in alle boekskes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                                Idd, prachtige foto's van uit Monaco, weliswaar fabrieksrijders.

Duitse nummerplaat die begint met 'IN ... ' van INgolstadt

Mn volgende Audi wordt zeker zo'n cabrio

Grtz.
                                Nick
                                Dan zal ik de A5 overnemen ofzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                  Wel knap dat de afdekplaat van de kap omgekeerd opengaat als gewoonlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk Berichten
                                    Wel knap dat de afdekplaat van de kap omgekeerd opengaat als gewoonlijk.
                                    Daar is een reden voor. Nu kan de kap al rijdend tot 30 of zelfs 50 km/u geopend of gesloten worden

Vroeger kon dit niet omdat het mechanisme op de omgekeerde manier, te veel wind vangde.

Grtz.
                                    Nick

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                                      Daar is een reden voor. Nu kan de kap al rijdend tot 30 of zelfs 50 km/u geopend of gesloten worden

Vroeger kon dit niet omdat het mechanisme op de omgekeerde manier, te veel wind vangde.

Grtz.
                                      Nick
                                      Goed idee, al lukt het bij de BMW 1 reeks wel op de 'normale' manier

Comment

• Vraag is maar, in welke mate wordt dit 'getolereerd' door de politie.

Ik bedoel maar, ik heb het ook al gedaan, al rijdend de kap open doen, en de heren van de politie in de combi die me toen kruisten keken niet echt happy. Kan me dan ook wel voorstellen dat dat tot vreemde situaties kan leiden.

Kunnen ze niets vinden in de wetgeving om je een boete te geven? Bvb het zicht verhinderen van achterliggers, gevaarlijke situatie creeëren, weet ik veel wat...

Het is niet echt hetzelfde als je raampje even open doen hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                          Al ingezeten? Ik ga het niet ontkennen hier, maar ook niet toegeven. Cijfers zeggen niet altijd alles heb ik zelf al in andere modellen gemerkt.
                                          *zucht*

Comment

Working...
                                          X