Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5 Cabriolet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk Berichten
    Bovendien vind ik dat constructeurs die het AANDURVEN om een uitdaging aan te gaan en een mooie cabrio te maken met stalen dak die ook in gesloten toestand mooi is véél meer respect verdienen dan diegenen die voor de gemakkelijkheidsoplossing kiezen: rechthoekig blok met de lichten voor en achter van de huidige modellenlijn en daar een tent bovenop. En de A-stijlen in zilverkleur om zeker te verbloemen dat alles wat boven de schouderlijn zit enige consitentie zou moeten hebben. Pffff...
    Naar mijn bescheiden mening is daar nog niemand in geslaagd, en een stoffen dak is hoegenaamd géén gemakkelijkheidsoplossing.
    Kijk maar naar de kleine cabrio's, daar hebben ze quasi allemaal een stalen klapdak (207CC, Micra C+C, ...). Als dat duur en gecompliceerd was hadden zulke auto's dat niet.
    En wat Audi doet mag je ook wat minder simplistisch voorstellen.

Comment

• audirijders zijn lullen?

blablabla, BMW, blablabla,AUDI, blabla,bla, blablabla LULLEN, blabla,..

Hey, ..pssstt, ...IK BEN EEN FIERE LUL (de dag dat mijn A5'je onder mijn kont staat)

Om even de nutteloosheidsindex van dit forum weer te geven door gezever over wie al dan niet een lul is door met dit of dat merk te rijden, of hoe groot die persoon zijn lul dan ook nog is , en of hij daaronder een geschoren balzak heeft hangen.
      Djeezes mannekes, neem uw kloot'zak in de hand, herpak u, en start terug , ON-TOPIC please..........................

(niet bedoeld om mensen op hun paard te zetten,enkel de sint dan misschien, of om hier ff een potje ruzie te komen stoken, gewoon eens iedereen wakker schudden op een ludieke manier)
      Graag Gedaan , by the way.
      greetz
      MisterBlack,soon-soon-to-be-White Delight

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk Berichten
        Wel, daar ga ik niet mee akkoord. Waar ik niet goed bij kan is hoe mensen een cabrio met stalen dak niet mooi vinden omdat hij niet 100% dezelfde lijn heeft als een coupé, maar een auto met een tent op wel mooi vinden, omdat hij er niet MOET uitzien als een coupé! Een 3 cabrio met stalen dak lijkt 500 keer meer op een coupé dan een 3 cabrio met een stoffen kap dat zou doen. Dus waarom steeds die twee maten en gewichten?

Ik vind een auto met een stoffen kap schreeuwlelijk, ik kan er niets aan doen. En de 3 cabrio vind ik een zeer geslaagde wagen, zowel open als gesloten. Oneindig mooier dan een stoffen kap.

Bovendien vind ik dat constructeurs die het AANDURVEN om een uitdaging aan te gaan en een mooie cabrio te maken met stalen dak die ook in gesloten toestand mooi is véél meer respect verdienen dan diegenen die voor de gemakkelijkheidsoplossing kiezen: rechthoekig blok met de lichten voor en achter van de huidige modellenlijn en daar een tent bovenop. En de A-stijlen in zilverkleur om zeker te verbloemen dat alles wat boven de schouderlijn zit enige consitentie zou moeten hebben. Pffff...

En een stoffen kap op vlak van comfort enz. even goed als een stalen dak? My *ss!!!

Maar het is mijn mening maar hoor
        Ieder zijn mening hé. En wat vetgedrukt betreft: aandurven is 1 ding, hem effectief mooi maken iets anders. In gesloten toestand kan ik de 3 cabrio echt niet smaken, sorry. Smaken en kleuren natuurlijk.

En ja, stoffen kap minstens evengoed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MisterBlack Bekijk Berichten
          blablabla, BMW, blablabla,AUDI, blabla,bla, blablabla LULLEN, blabla,..

Hey, ..pssstt, ...IK BEN EEN FIERE LUL (de dag dat mijn A5'je onder mijn kont staat)

Om even de nutteloosheidsindex van dit forum weer te geven door gezever over wie al dan niet een lul is door met dit of dat merk te rijden, of hoe groot die persoon zijn lul dan ook nog is , en of hij daaronder een geschoren balzak heeft hangen.
          Djeezes mannekes, neem uw kloot'zak in de hand, herpak u, en start terug , ON-TOPIC please..........................

(niet bedoeld om mensen op hun paard te zetten,enkel de sint dan misschien, of om hier ff een potje ruzie te komen stoken, gewoon eens iedereen wakker schudden op een ludieke manier)
          Graag Gedaan , by the way.
          greetz
          MisterBlack,soon-soon-to-be-White Delight

Post van de eeuw

Comment

• Back on topic: ik vind een stoffen kap ook nog altijd mooier dan een stalen kap. Met een stalen kap heb je altijd van die spuuglelijke naden in de dakstijlen.

Voor mij dus: A5 Coupé ~= 3-serie coupé >> A5 cabrio > 3-serie cabrio
            AutoMinded.be

Comment

• Ik vind hem zoals alle cabrio's dik als hij open staat... Maar, met die lelijke stoffen kap kan hij mij niet bekoren..

Comment

• Geef me deze in Diepzeeblauw, bruin leer en een blauwe kap

Comment

• Daarnet bij 't bezoeken van audi.de flitst de Flash-animatie van deze schoonheid over 't scherm. Wist helemaal niet dat die al gelanceerd was!

Wat een beauty... Imo samen met z'n broertje met vaste kap de enige nieuwe Audi die écht passie uitstraalt. Al kan ik de A8 in al z'n koelheid ook nog wel smaken, en vind ik uiteraard de A6 ook knap. De rest is me te koel + te saai/emotieloos.

Maar deze wat een gigantisch mooie kar is dit (vind ik dan toch)!!

Jammer dat de S5 de V8 verliest...

Comment

• zalige car, ik vind de A5, S5 één van mooiste wagens in zijn klasse, en als cabrio liefhebber vind ik deze dan ook AF.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                      Toyota:
                      1x Landcruiser
                      Was dat een zwarte zonder reservewiel op de koffer?

Comment

• Ik vind hem hoe langer hoe mooier.... De perfecte afwerking druipt er zooo weer vanaf. Dat stoffen dak zo mooi....

Comment

• Tijdens het surfen kwam ik toevallig op de car configurator van Audi België terecht. Daar kan je een A5 Cabrio selecteren en vervolgens naar je eigen wensen aankleden. Niets speciaals zou je zeggen, ware het niet dat de Audi A5 Cabrio nog maar pas werd voorgesteld en op de Belgische markt nog als 'verwacht' wordt aangeduid. Een standaard A5 Cabrio begint qua prijs op € 42.575 voor een 2.0 TFSI met 211pk. De diesels beginnen met de 2.7 TDI (190 pk) op € 44.375. De duurste versie van het A5 Cabrio's is voorlopig de 3.2 FSI met 265pk, die moet € 52.625 gaan kosten, aldus de configurator. Audi kennende is de lijst aan te vinken opties haast eindeloos.
                          bron Autofans.be
                          Last edited by svenio_g; 02/02/2009, 12:08.
                          autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Meer materiaal:

Comment

• de broer van mijn beste vriend die normaal een Porsche ging kopen bij Bavaria ( voor deze die ervan weten ) gaat zich een A5 cabrio aanschaffen

Comment

• Retevet, hij ziet er echt subliem uit.
                                      Maar toch: spijtig dat de V8 verdwenen is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                        de broer van mijn beste vriend die normaal een Porsche ging kopen bij Bavaria ( voor deze die ervan weten ) gaat zich een A5 cabrio aanschaffen
                                        Zegt em da het een jeanet is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                          Zegt em da het een jeanet is

zeg het hem zelf ...

hij is een kleine 2 meter groot en weegt meer dan 100 kg
                                          , 1 patat ervan en ge ligt 2 uur op de grond

Comment

Working...
                                          X