Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Seat Exeo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
    lijkt me een zeer degelijke wagen. Alleen valt nu wel duidelijk het bewijs dat de prijzen die Audi rekent voor zijn wagens die gelijk zijn aan elk ander VAG product op wel erg losse grond gefundeerd zijn.....
    Bwa, dit is toch een auto die ongeveer 10 jaar terug zijn intrede nam bij Audi...
    Dan is het toch vrij normaal, dat hij nu veel goedkoper aangeboden kan worden? De ontwikkelingskosten zijn al lang terug verdiend, de technologie verouderd ivg met het nieuwe model A4.

Comment

Ik vind dit een "delicate" kwestie.
      Het ziet er een beetje duf uit maar eigenlijk best ok.
      Met het interieur uit de A4 cabrio is weinig mis. Knap.
      Toch zal er in mijn hoofd altijd een stemmtje zeggen: recyclage B7 en dat is gewoon niet goed.

Comment

Als ik dan die salonpics hierboven zie, ben ik nog minder overtuigd.

Comment

De B7 A4 heb ik altijd al een knappe wagen gevonden, deze misvormde versie vind ik echter een uitgemolken, lelijk ding.

Comment

Ma stel u voor:

Binnen een paar jaar een Seat Q7

Comment

Oogt nogal gewoontjes.
              Het lijkt wel of Seat de laatste tijd zijn wagens laat ontwerpen door designers van Skoda.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                Het lijkt wel of Seat de laatste tijd zijn wagens laat ontwerpen door designers van Skoda.
                Dat is ook zo..

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                cc

Comment

Ik vind hem eigelijk wel knap, enkel de achterkant is wat anoniem, maar voor de rest echt nice!
                  Je ziet idd heel duidelijk dat hij op basis van de Audi A4 B7 is, maar dat is een tijdloze en nog moderne auto, dus dat is helemaal niet erg. Als deze niet te duur is koop je gewoon een beproefde premiumauto met de prijs van een Seat
                  Ik kijk uit naar de break.

Comment

Ik ga er altijd een Audi in blijven zien, maar de gemiddelde potentiële klant niet. Daarom is het geen slechte zet van Seat (lees: Audi), al vind ik het toch jammer dat deze creatie geen "emoción" uitschreeuwt.

Wel ontzettend lekkere zetels.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mattboy20 Bekijk Berichten
                      Bwa, dit is toch een auto die ongeveer 10 jaar terug zijn intrede nam bij Audi...
                      Dan is het toch vrij normaal, dat hij nu veel goedkoper aangeboden kan worden? De ontwikkelingskosten zijn al lang terug verdiend, de technologie verouderd ivg met het nieuwe model A4.
                      Het ontkracht gewoon het hele A4 verhaal. Als je bv één van de laatste B7's gekocht hebt en je ziet dat ze hem nu aanbieden met een "ik ben een sjonnie" imago ga je toch wel even slikken. Het komt net over als dat je in Retie ofzo gaat wonen en er plots een moskee naast jou komt te staan.
                      BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Een hoopje real life-foto's van gisterenavond (Volkswagen Group Night of Driving Ideas):

Last edited by ; 03/10/2008, 08:50. Reden: Wijziging fotoformaat

Comment

Last edited by ; 03/10/2008, 08:52. Reden: Wijziging fotoformaat

Comment

Last edited by ; 03/10/2008, 08:54. Reden: Wijziging fotoformaat

Comment

Last edited by ; 03/10/2008, 08:57. Reden: Wijziging fotoformaat

Comment

Last edited by ; 03/10/2008, 09:01. Reden: Wijziging fotoformaat

Comment

Last edited by ; 03/10/2008, 09:03. Reden: Wijziging fotoformaat

Comment

Last edited by ; 03/10/2008, 09:09. Reden: Wijziging fotoformaat

Comment

Last edited by ; 03/10/2008, 09:11. Reden: Wijziging fotoformaat

Comment

Last edited by ; 03/10/2008, 09:13. Reden: Wijziging fotoformaat

Comment

I like !
                                          I like a lot !

Ik zou deze direct prefereren boven een Jetta, zelfs boven de toch ook zeer knappe Octavia.
                                          Life's too short. Not to. Live it.
                                          1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                                          2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                                          2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                                          2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

Working...
                                          X