Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VI GTI
Collapse
X
-
Is geen schildplaatje ehOorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichtenidd buiten da geluid van het schildplaatje (dat je trouwens amper hoort) heb ik nog geen negatieve punten ondekt aan de gti
is echt een klepje die de druk laat uitlopen zodra de turbo begint te werken
Comment
-
ook goed danOorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk BerichtenIs geen schildplaatje eh
is echt een klepje die de druk laat uitlopen zodra de turbo begint te werken 
ik maak me geen zorgen allesinds 
ik vin het blaas geluidje in 3de en 4 de bij hard optrekken leuk
zo pssshhhuuu zegt da
Comment
-
haha ja herken het geluidjeOorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichtenook goed dan
ik maak me geen zorgen allesinds 
ik vin het blaas geluidje in 3de en 4 de bij hard optrekken leuk
zo pssshhhuuu zegt da 

Of als je hem laat uitbollen op de motor bij wat hogere toeren hoor je hem ook blazen hehe
Comment
-
Vond vandaag dit filmpje op youtube...
Test van een GTI... Als je goed ziet op het einde zie je de originele waarden staat, +-221pk en 299nm koppel...
Na tuning 260pk en 405nm koppel
+ YouTube Video
Comment
-
Nog een leuk filmpje van een VI GTI die een chiptuningkuur heeft ondergaan, in combi met een ander uitlaatsysteempje...
+ YouTube Video
Comment
-
-
Die 2 conservenblikken onder de bumper zijn nu niet bepaald mooi en maken er een jonny wagentje van. De Blue Motion is gelukkig gespaard gebleven van dergelijke onnodige opsmukOorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
Best brute sound! Die uitlaten zien er overigens ook niet slecht uit.
Comment
-
Wie we hier hebben! Nonkel Ferdinand!!!Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk BerichtenDie 2 conservenblikken onder de bumper zijn nu niet bepaald mooi en maken er een jonny wagentje van. De Blue Motion is gelukkig gespaard gebleven van dergelijke onnodige opsmuk
Comment
-
Die spuwt z'n roet waar het licht niet schijnt...Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk BerichtenDie 2 conservenblikken onder de bumper zijn nu niet bepaald mooi en maken er een jonny wagentje van. De Blue Motion is gelukkig gespaard gebleven van dergelijke onnodige opsmuk
Comment
-
Gelukkig ook maar, de Bluemotion dan ook de betere van de twee!Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk BerichtenDie 2 conservenblikken onder de bumper zijn nu niet bepaald mooi en maken er een jonny wagentje van. De Blue Motion is gelukkig gespaard gebleven van dergelijke onnodige opsmuk
Comment
-
Inderdaad mister NEGATIEFOorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenWie we hier hebben! Nonkel Ferdinand!!!
Comment
-
-
Ik heb inderdaad nog nooit psoitief getest bij alcoholcontroles en daar ben ik best fier op.Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk BerichtenInderdaad mister NEGATIEF
Comment
-
moest er nen test zijn voor zotten kreeg ge levenslang gijOorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk BerichtenIk heb inderdaad nog nooit psoitief getest bij alcoholcontroles en daar ben ik best fier op.
Comment

Comment