Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI GTI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk Berichten
    Het zou mij zwaar verbazen dat ze op de Golf 6 een prijsverhoging zouden uitvoeren. Hoe ouder een model word hoe meer hij zakt in prijs. Dat lijkt mij de logica.
    Niet echt neen Laat het u dan maar zwaar verbazen, die prijzen kunnen wel degelijk omhoog gaan. Precies nooit echt de prijzen van de auto's gevolgd?

Ze doen dat trouwens meestal als er een salon aankomt, kunnen ze zogezegd meer korting geven. Ze vergeten er dan bij te zeggen dat de wagen eerst duurder geworden is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
      Niet echt neen Laat het u dan maar zwaar verbazen, die prijzen kunnen wel degelijk omhoog gaan. Precies nooit echt de prijzen van de auto's gevolgd?

Ze doen dat trouwens meestal als er een salon aankomt, kunnen ze zogezegd meer korting geven. Ze vergeten er dan bij te zeggen dat de wagen eerst duurder geworden is
      Inderdaad vandaag de GTI binnengebracht, hij wordt morgen volledig nagezien op een trillind geluid tussen 2k en 3k (hitteschild, maar welk ) en daar kon de verkoper me ook vertellen dat de Golf in prijs gaat stijgen...

Inderdaad, salonvisie is dat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
        Inderdaad vandaag de GTI binnengebracht, hij wordt morgen volledig nagezien op een trillind geluid tussen 2k en 3k (hitteschild, maar welk ) en daar kon de verkoper me ook vertellen dat de Golf in prijs gaat stijgen...

Inderdaad, salonvisie is dat
        typisch!
        heb er is op gelet e kurt, ik heb da enkel als de motor koud staat rond de 2500 toeren ^^
        nuja ga het toch vermelden dat ze is moeten kijken als ik binnen ga ^^
        en ben da dingske van op mijn achterruitwisser kwijt weet nie hoe ik da in godsnaam verloren ben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichten
          typisch!
          heb er is op gelet e kurt, ik heb da enkel als de motor koud staat rond de 2500 toeren ^^
          nuja ga het toch vermelden dat ze is moeten kijken als ik binnen ga ^^
          en ben da dingske van op mijn achterruitwisser kwijt weet nie hoe ik da in godsnaam verloren ben
          Ja inderdaad het begint rond de 2.5k tot 3k... Maar bij mij doet hij het ook als hij warm is
          Nu als je lichtjes de radio aan hebt staan hoor je het niet, maar het mag gewoon niet hehe

Ben benieuwd als ik hem deze avond mag gaan halen, als het opgelost is...

Oei hoe hebt ge inderdaad dat kwijt kunnen raken??? Of misschien ene eraf gehaald?
          Of het is de speed

Comment

Ja inderdaad het begint rond de 2.5k tot 3k... Maar bij mij doet hij het ook als hij warm is
            Nu als je lichtjes de radio aan hebt staan hoor je het niet, maar het mag gewoon niet hehe

Ben benieuwd als ik hem deze avond mag gaan halen, als het opgelost is...

Oei hoe hebt ge inderdaad dat kwijt kunnen raken??? Of misschien ene eraf gehaald?
            Of het is de speed
            op men werk savonds was da eraf... dus denk dat er enen aan heeft zitten prutsen
            spijtig da ik het nie gezien heb

Comment

• prijsstijging

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
              Hier mss ook even neerpennen:
              De condities voor een Golf GTI: momenteel een gratis rijvaardigheidstraining en ongeveer 6 % korting. Een extra procentje zou nog kunnen lukken. In januari volgens een verkoper geen saloncondities op de GTI (het moet al zijn dat er toch nog wat uit de bus valt, maar volgens de verkoper moet je daar niet op hopen), maar wel een prijsverhoging van 1,2 %. Die prijsverhoging is ook voor de andere Golf-modellen. Mogelijks ook nog voor andere modellen, dat weet ik niet.
              Valt zwaar tegen, vind ik, zeker in tijden van crisis.

ik kan alleen maar bevestigen dat Duitsland inderdaad een prijsstijging op alle (of toch bijna alle) VW en Audi-types een prijsstijging van 1,2% voorzien als de wagen geleverd wordt na 1 januari 2010. Dus niets te maken met meer korting kunnen geven bij salon of zo... gewoon de hogere prijs van grondstoffen, productie, enz...volgens Duitsland...

Comment

op men werk savonds was da eraf... dus denk dat er enen aan heeft zitten prutsen
                spijtig da ik het nie gezien heb
                Das erg eh! Dat ze toch van andermans spullen afblijven...

Comment

• verwijderd.
                  Last edited by ; 17/08/2010, 13:45.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door luzogu Bekijk Berichten
                    naar de carwash geweest ?? want daar ben ik het mijne ook al kwijtgeraakt !!
                    Carwash niet goed voor de lak eh jongens

Comment

• Ik ga nooit naar de carwash

Comment

• Ik speel altijd zelf voor carwash :p Tot ergernis van mijne wederhelft soms Tenzij ik aan haar ottoke bezigben, dan zwijgt ze in alle talen :p

Dat ze een prijsstijging doen voor stijgen van de grondstoffen das redelijk onnozel é, dan kunnen ze beter de nieuwe modellen wat duurder maken die ze op die moment nieuw maken.

Anyway mij was het idd nog niet echt opgevallen dat voor een salon de prijzen van een wagen die bena 1 jaar oud is ineens duurder worden.

Comment

• Niet alleen voor een salon hoor, kan "gewoon" ook gebeuren. Maar naar de aanloop van een salon zie je dat wel meer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                            Net even wat gerekend. Gesteld dat ik beide wagens nu nieuw zou kopen en er vijf jaar mee zou rijden (per jaar ongeveer 15.000 km), dan zou de GTI mij per maand makkelijk 150 € meer kosten. Over vijf jaar gespreid, wordt dat dan snel ... 9000 €. Aaaargh!
                            Je moet ook niet op 5 jaar redeneren eh... Je moet ergens de lijn trekken tussen "als ik elke maand X euro meer uitgeef, hoe hard voel ik dat" en "wil ik een leukere auto om mee te rijden en wat heb ik daar voor over". Moest ik morgen een VW Polo Bluemotion kopen en eens uittellen wat me dat op 5 jaar opbrengt tov mijn huidige kar dan zijn dat ook gigantische bedragen. Maar ik mag hopen dat mensen op dit forum hun auto kopen met iets meer dan enkel hun verstand (of iets minder? ). En heb je wax-it nu al gecontacteerd?

Comment

• de golf is rond Juni nog maar gestegen in prijs dacht ik

Comment

• Net terug van de GTI af te halen, blijkt dat dit normaal is :s
                                De hoofdmechanieker kon er ook niet echt mee leven...

Ze zijn 6u bezig geweest aan de wagen (alle hitteschilden eraf gehaald, uitlaat eruit gehaald enz...) blijkt dat het de wastegate zou zijn...

Na info bij VW in duitsland, en dit ook bevestigd gezien te hebben op mail, blijkt dat ze dit als normaal aanzien. Zou helemaal geen kwaad kunnen...

Ben eens benieuwd...
                                Deed toch goed na 1 dag terug te kunnen rijden in de GTI, damn wat mis ik die kar hehe

Comment

Net terug van de GTI af te halen, blijkt dat dit normaal is :s
                                  De hoofdmechanieker kon er ook niet echt mee leven...

Ze zijn 6u bezig geweest aan de wagen (alle hitteschilden eraf gehaald, uitlaat eruit gehaald enz...) blijkt dat het de wastegate zou zijn...

Na info bij VW in duitsland, en dit ook bevestigd gezien te hebben op mail, blijkt dat ze dit als normaal aanzien. Zou helemaal geen kwaad kunnen...

Ben eens benieuwd...
                                  Deed toch goed na 1 dag terug te kunnen rijden in de GTI, damn wat mis ik die kar hehe
                                  kant me voorstellen
                                  ik wil zelf niemeer met men pa zijn audi rijden

Comment

kant me voorstellen
                                    ik wil zelf niemeer met men pa zijn audi rijden
                                    hehe inderdaad

Nu heb ik op een ander forum ook de vraag gesteld, en daar zijn dus inderdaad meer mensen met een VI GTI die het ook hebben

Comment

hehe inderdaad

Nu heb ik op een ander forum ook de vraag gesteld, en daar zijn dus inderdaad meer mensen met een VI GTI die het ook hebben
                                      Dus omdat meerdere mensen dit hebben is het een normaal iets?

Omdat het volgens hun niet schadelijk is voor de wagen is het een normaal iets?

Lijkt me weer een goedkoop uitvlucht, maar als jij er mee kan leven... mijn wagen kraakt ook, maar als ze tegen mij gaan zeggen, ja da kan gene kwa, dan wil ik dat toch opgelost zien want het is gewoon irritant ja.

Comment

• Tijd dat we u dan ook eens binnensteken voor een herstelling ^^

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk Berichten
                                          Dus omdat meerdere mensen dit hebben is het een normaal iets?

Omdat het volgens hun niet schadelijk is voor de wagen is het een normaal iets?

Lijkt me weer een goedkoop uitvlucht, maar als jij er mee kan leven... mijn wagen kraakt ook, maar als ze tegen mij gaan zeggen, ja da kan gene kwa, dan wil ik dat toch opgelost zien want het is gewoon irritant ja.
                                          Ik kan het goed geloven dat het normaal is, de mechanieker heeft het mij haarfijn laten zien wat er loos is Is eigen aan het apparaatje... En waar ik over zever is eigenlijk echt beetje mieren******* Het geluidje is amper op enkele toeren hoorbaar, bij vol gas zonder radio op...
                                          Met de radio heel licht, hoor je het amper... Motor warm hoor je het ook minder...

Nu ik zeg ik heb de hele situatie kunnen lezen op een officieel document van VW Duitsland, en daarom geloof ik hun! Plus de garantie als er ooit iets aan moet zijn, dus ook na de 2 jaar, wordt het kosteloos vervangen... Lijkt me geen slechte deal

En het verschil van een deur / raam dat kraakt of een waste gate dat je hoor werken lijkt me nog een verschil

Comment

Working...
                                          X