Ik zou zeggen, maak eens wat testritjes. Daar word je direct een stuk wijzer van.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VI GTI
Collapse
X
-
Ik wist niet of dat binnen je budget zou passen, maar zo'n 130i is op alle vlak een betere wagen dan een Golf GTI. Ben je al eens een prijsofferte gaanvragen voor een nieuwe 130i. Ik denk dat je vandaag mooie kortingen kan krijgen. Lease dat ding en je doet fiscaal een goede zaak en je hebt een wagen die bakken vol rijplezier biedt.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk wist niet of dat binnen je budget zou passen, maar zo'n 130i is op alle vlak een betere wagen dan een Golf GTI. Ben je al eens een prijsofferte gaanvragen voor een nieuwe 130i. Ik denk dat je vandaag mooie kortingen kan krijgen. Lease dat ding en je doet fiscaal een goede zaak en je hebt een wagen die bakken vol rijplezier biedt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk Berichtenhet probleem is dat mijn eerste auto een audi A3 is die toch wel een sublieme afwerking heeft. Ergens vind ik dat de golf gti heel goed bij mij past...alleen is het zo raar om zoveel geld te betalen om van een A3 naar een golf te gaan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenJa dat ga je bij de GTI natuurlijk ook hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk Berichtenvoormij :
1. Golf VI GTI
2. Scirocco
3. Audi TTS
4. BMW Z4 M
De zuivere rijdersmachine met een beer van een motor en een uitdagend rijgedrag dat hyperefficiënt is als je de skills hebt om 'm te temmen ... m.a.w. rijplezier ten top ... ik ga 't nooit kunnen om daar niet voor te kiezen.
En als je dan toch een Golf-platform moet kiezen, dan best meteen met een systeem dat beter is dan zuivere FWD, en dan ook nog 'es een auto die meer is dan een sportieve versie van een saaie gezinsauto. De TTS is me minder lief dan een gewone TT met V6, en z'n dynamische kwaliteiten zijn niet helemaal opgewassen tegen de verwachtingen die de naam oproepen, maar leuker, mooier en individueler dan een Golf is 'ie alleszins.
De Scirocco is ook nog een auto met visuele flair, en zal m.i. z'n ganse leven geen "eentje van de zovele"-imago krijgen. Hopen dat 'ie niet té hard aanslaat in 't tuning-milieu, want anders wordt het misschien wat (te) snel een "tjoeningbak".
En toch mag de Golf V (facelift Golf V eigenlijk, 't verdient m.i. geen nieuw nummer) GTI er wel zijn. Als 'ie even goed rijdt als de V, zit alles snor. Jammer dat z'n prijs gestegen is, want de grootste troef van de V GTI was net dat 'ie veel gaf voor een aanvaardbare prijs. Neem dat weg en 'ie gaat het erg moeilijk krijgen tegenover de concurrentie die op veel vlakken de wimpel van de vroeger ooit ongenaarkbare "oer-GTI" hebben overgenomen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk BerichtenMooi,
maar ik zie hem eigenlijk dubbel zo graag in 3-deurs versie.
Grtz.
Nick
Comment
Comment