Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI GTI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• kan er iemand is en fotoshopke doen voor mij en BBS velgen plaatsen onder een golf gti...onder een zwarte of witte of dat carbon grey mag ook...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk Berichten
          wit blijft toch iets hebben.....

Mijn 3 favoriete kleuren zijn

1. Tornado rood
          2. wit
          3. zwart

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk Berichten
            Mijn 3 favoriete kleuren zijn

1. Tornado rood
            2. wit
            3. zwart

en dat Carbon grey doet u niks?

Comment

• Knap!Minder bus dan de vorige.Maar waarom weer die velgen

Comment

en dat Carbon grey doet u niks?
                Voor ne gewone golf VI wel ja maar niet voor ne GTI

Comment

• @ newadrieke, wat gaat er nu gebeuren? Jij had toch een Scirocco 2.0 besteld è? Ga je wisselen. Ik verkies de Golf ook boven de Scirocco. Zo een zalige machine. Ziet er echt enorm goed uit. Carbon grey is mooi, maar ik zou het ook niet nemen om een GTI. Rood of dat blauw
                  Volvo V60 D3 R-design

Comment

• neenee heb nog niks besteld...ik word stillekes aan zot van mijn eigen getwijfel....dacht aan Scricco, nu aan GTI ook 2 de hands Z4 M coupe of audi TTS....ik haat het dat ik zo twijfel altijd!

Comment

neenee heb nog niks besteld...ik word stillekes aan zot van mijn eigen getwijfel....dacht aan Scricco, nu aan GTI ook 2 de hands Z4 M coupe of audi TTS....ik haat het dat ik zo twijfel altijd!
                      Als je begint te twijfelen ben je verloren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                        Ik zal waarschijnlijk nooit wennen aan die velgen.
                        ²²²²²²²²²²

Ik vind ze echt afschuwelijk.

Comment

• Kvind die kont zo braaf voor een GTI te zijn Precies een 2l TDI met S-line van Audi

Comment

• @ newadrieke : Bedankt voor de link en de mooie foto's !

Comment

neenee heb nog niks besteld...ik word stillekes aan zot van mijn eigen getwijfel....dacht aan Scricco, nu aan GTI ook 2 de hands Z4 M coupe of audi TTS....ik haat het dat ik zo twijfel altijd!
                              toch ni echt 4 op elkaar gelijkende wagens imo,scirocco en gti vallen toch totaal ni te vergelijken met tts en z4m...
                              voor mij zou de keuze snel gemaakt zijn,audi tts,de knapste en misschien wel de meest exclusieve van de 4,op plaats 2 de z4m...

Comment

voormij :

1. Golf VI GTI
                                2. Scirocco
                                3. Audi TTS
                                4. BMW Z4 M

Comment

• Idem

Comment

• het probleem is dat mijn eerste auto een audi A3 is die toch wel een sublieme afwerking heeft. Ergens vind ik dat de golf gti heel goed bij mij past...alleen is het zo raar om zoveel geld te betalen om van een A3 naar een golf te gaan...

Comment

• Comment

het probleem is dat mijn eerste auto een audi A3 is die toch wel een sublieme afwerking heeft. Ergens vind ik dat de golf gti heel goed bij mij past...alleen is het zo raar om zoveel geld te betalen om van een A3 naar een golf te gaan...
                                        Kan je niet beter wachten op de nieuwe A3?
                                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• ja, ik ben zelfstandige en maak eigenlijk al 2 jaar te weining onkosten, dus moet echt een wagen gaan kopen of ben aan het werken voor de staat...

of deze..

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

Working...
                                          X