Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VI GTI
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk Berichtenwit blijft toch iets hebben.....
1. Tornado rood
2. wit
3. zwart
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk BerichtenMijn 3 favoriete kleuren zijn
1. Tornado rood
2. wit
3. zwart
en dat Carbon grey doet u niks?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk Berichtenen dat Carbon grey doet u niks?
Comment
-
@ newadrieke, wat gaat er nu gebeuren? Jij had toch een Scirocco 2.0 besteld è? Ga je wisselen. Ik verkies de Golf ook boven de Scirocco. Zo een zalige machine. Ziet er echt enorm goed uit. Carbon grey is mooi, maar ik zou het ook niet nemen om een GTI. Rood of dat blauw
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk Berichtenneenee heb nog niks besteld...ik word stillekes aan zot van mijn eigen getwijfel....dacht aan Scricco, nu aan GTI ook 2 de hands Z4 M coupe of audi TTS....ik haat het dat ik zo twijfel altijd!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenIk zal waarschijnlijk nooit wennen aan die velgen.
Ik vind ze echt afschuwelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk Berichtenneenee heb nog niks besteld...ik word stillekes aan zot van mijn eigen getwijfel....dacht aan Scricco, nu aan GTI ook 2 de hands Z4 M coupe of audi TTS....ik haat het dat ik zo twijfel altijd!
voor mij zou de keuze snel gemaakt zijn,audi tts,de knapste en misschien wel de meest exclusieve van de 4,op plaats 2 de z4m...
Comment
-
1. Golf VI GTI
2. Scirocco
3. Audi TTS
4. BMW Z4 M
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk Berichtenhet probleem is dat mijn eerste auto een audi A3 is die toch wel een sublieme afwerking heeft. Ergens vind ik dat de golf gti heel goed bij mij past...alleen is het zo raar om zoveel geld te betalen om van een A3 naar een golf te gaan...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
Comment