Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI GTI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Frekkel's been ruined!!

'k Had je nooit mogen meenemen in m'n Duitse hellekoets op Croix...
    beetje bij beetje brokkelen al mijn zekerheden af...
    (want het gekke is dat die dolf 6 wederom aan rijdynamiek heeft gewonnen)

straks ga ik nog denken dat ik ooit eigenaar zal worden van een stuk duitse knackwurst.
    leg alvast een dwangbuis klaar, of een afgezaagde tweeloop

Comment

Nieuwe Golf VI GTI

Hallo Mannen,

't is inderdaad ook zo volgens het het tijdschrift Auto Motor und Sport dat de nieuwe GTI
      210 pk zal hebben en 280 kW, wat het koppel gelijk brengt met de huidige V GTI.
      Ik vindt de neus van de nieuwe wel knap, maar de achterpartij maar zus en zo, vooral die Touareg achtige lichten vindt ik maar niks.
      Er is wel sprake in Am und S dat de achterlichten nog zouden vervangen worden door LED verlichting in de stijl van de A6 tegen mei 2009.
      En eigenlijk kwa prestaties zal hij iet beter worden dan de V GTI, 0-100 = 7,2s.
      Veel zaken zijn het zelfde als bij de V gti, waaronder het onderstel, remmen, motor, midden console, pedalen, zetel vorm, ed.
      De nieuwe zou terug standaard op 17" staan en in optie op 18".
      En nog fijn om te weten! De plaats van de ver naar buiten geplaatste mistlampen was eigen voorzien om er
      LED Daytime Running Lights in te monteren maar deze zouden blijkbaar niet toegelaten zijn wegens
      "ZU TIEF FUR DIE ZULASSUNGSBEHÖRDEN" = zielig!
      Al bij al knappe bak maar niet echt de moeite om in te wisselen tegen m'n huidige GTI, dus wordt het uitkijken
      tot dat de "R20" of GTI-R uitkomt.
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

Donkerblauw + DSG + ruitmotief =

En liefst in 5-deurs.

Comment

Doe mij maar een Scirocco met die motor

Comment

ongelooflijk knap!!!veel knapper en specialer als de vorige. het zijn misschien dan maar details die anders zijn maar de wagen komt totaal anders over!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
              Op een Alfa zouden ze een moord begaan voor de telefoonschijven maar op een Golf.. ho maar
              De velgen van Alfa zijn gewoonlijk heel mooi, de 'telefoonschijven' van de 156 gta of de 8c geven zeker een meerwaarde aan de stijl van de auto.
              Die van VW daarentegen zijn ronduit lelijk: neem een vlakke metalen schijf en snij er wat openingen uit, that's it.
              Maar het zijn niet zozeer de velgen die me eraan storen, de auto op zichzelf is een stap achterwaarts t.o.v de vorige Golf. met de Astra-achtige voorkant kan ik nog mee leven, de achterkant is afschuwelijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                Heel lekker, die lichten.

Comment

strak disign, mooie details.

Comment

Ik vind hem wel geslaagd. Toch ook enkele bedenkingen:
                    - ik zag liever een gewone dubbele uitlaat ipv deze links-rechts uitlaat
                    - het interieur vind ik estetisch gezien geen vooruitgang, integendeel. 't is zo... japans geworden. Het moet misschien nog wat wennen, maar toch...

Ik denk echter dat weinig Golf V GTI rijders hun kar zullen inruilen voor deze. Daarvoor is het verschil te klein.

Comment

Strak, sober, sportief... Maar wat jammer van die overgenomen velgen

Comment

FAK

FAK

FAAAAAAAAAAK

Comment

Comment

ik verkies deze gti boven elke sirocco, de golf gti is een icoon en als deze dan zo mooi is uitgevoerd dan moet je zeker niet twijfelen. Ik zeg het nog is, niet veel verschil op het eerste gezicht met het vorige model, maar veel veel mooier!

Comment

ik vind 'm stoerder dan de V, de VI toont breder en lager

De Golf V was tegenover de IV precies een monovolume

Comment

Hij is werkelijk prachtig!

Filmke: http://www.autojunk.nl/clips/view/146749

Comment

Het belangrijkste is misschien wel dat de GTI een elektronisch sperdiff krijgt. Een beter dan het huidige EDL systeem

Comment

Zoals Switcher al eerder zei, jammer dat ze op de 'gewone' Golf niet die lenzen voorzien als je xenon-koplampen koopt.. Deze voorlichten zijn zooo knap.
                                    freude am fahren

Comment

Daar moeten toch wel andere velgen op hoor.

Comment

Nice, maar ik dacht dat dit nog de concept was? Nu zie ik ineens een blauwe 5-deurs
                                        Idd die koplampen met lens maken hem echt nog een pak mooier en aggresiever.

Comment

Dit is gewoon de wagen
                                          Mr Drift

Comment

Working...
                                          X