Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche Panamera

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
    Heyyyy

Damn dat schuift precies wel véél geld
    Waarschijnlijk heeft hij al die wagens wel, Made by Tamiya of Playskool dan toch...

Comment

• Die Turbo staat echt een stuk lager...

Comment

• Haha die nummerplaat 911-XX !

Tss vind het gewoon een verkoopstruc en heb hem daarstrak IRL gezien in de Turbo versie van antwerp dealership of iets en eerlijk, vond het maar niets. Lelijker IRL dan op foto en dat vleugeltje achteraan, ronduit belachelijk. Sound was ook nergens te bespeuren...

Voila hier weer mijn eerlijke mening

Comment

• Ze worden al met hopen uitgeleverd als ik zag hoeveel er al stonden in Drogenbos

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
            Haha die nummerplaat 911-XX !

Tss vind het gewoon een verkoopstruc en heb hem daarstrak IRL gezien in de Turbo versie van antwerp dealership of iets en eerlijk, vond het maar niets. Lelijker IRL dan op foto en dat vleugeltje achteraan, ronduit belachelijk. Sound was ook nergens te bespeuren...

Voila hier weer mijn eerlijke mening
            Qua uiterlijk kan ik volgen (is een wagen die controverse uitlokt op dat vlak), maar verkooptruc? Sorry deze wagen vult een niche (die er echt wel is) op ! Ooit gedacht aan het vervoeren van 4 mensen op langere afstand met een sport(ieve) wagen?
            En met het nodige rijplezier.....

Comment

• E63 AMG?

S63 AMG?

BMW M5?

Audi RS6?

Maserati Quattroporte?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                E63 AMG?

S63 AMG?

BMW M5?

Audi RS6?

Maserati Quattroporte?
                Akkoord, maar waar is de verkooptruc? Welke wagen had Porsche in dit segment?
                Maar er is, en dat is mijn persoonlijke mening, toch nog een verschil met de genoemde modellen (waarvan ik het geluk had er 3 aan de tand te voelen). Op uitzondering van de Mas (volwassene achterin, lange afstand? ) zijn de andere qua concept limousine die een serieuze oppep kuur kregen.
                Naar mijn ervaring en mening is de Porsche een sportwagen met een limousine "toets". Qua optiek en design niet mijn eerste keuze, maar qua binnenafwerking, en rijprestaties (+sensaties) steekt hij er boven uit.
                Lees de testen (bv laatste autogids) erop na en vergelijk bv met een Lambo Gallardo, de Turbo zet er fenomenale prestaties naast. Beweren dat het een verkooptruc is en met die verkooptruc een wagen maken die aan de top in het bovenstaand segment staat.....straf
                Last edited by Jokke_vlo; 02/10/2009, 19:29.

Comment

• Wilde alleen aangeven dat er toch voldoende op de markt was als alternatief, ook als dat maar opgepepte berlines zijn. Ik heb er geen probleem mee dat Porsche een berline op de markt brengt, alleen ergert het me dat elke wagen in zekere zin moet lijken op de 911. En daar gaan ze imo de mist in. De afwerking zal wel prima zijn, de prestaties formidabel en het weggedrag subliem maar als het exterieur me niet aanspreekt zou ik de wagen niet willen.

Verder hoop ik dat een hoop Cayennerijders zullen overstappen naar een Panamera.

Voila, nu nog een nieuwe 928GTS en ik ben tevreden.(gelieve deze te laten ontwerpen bij Bertone, Pininfarina ed...)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                    E63 AMG?

S63 AMG?

BMW M5?

Audi RS6?

Maserati Quattroporte?
                    Dat zijn allemaal klassieke berlines, de ene wat groter dan de andere, die gewoon een epokuur hebben gekregen van hun bouwer.

De Panamera is gewoon van een andere wereld. Dat is een sportwagen 'pur sang' die de mogelijkheid geeft om dat met 4 personen tesamen te beleven op een manier dat je in verste verte nog niet kan beleven in bovenstaande wagens.

Trouwens, er rijden genoeg S 65 cdi's rond en M 520d's en RS6 2.0tdi's...

Neen, de Porsche heeft in mijn ogen geen concurrentie van bovenstaande wagens. Qua exclusiviteit een klasse apart.
                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten

De Panamera is gewoon van een andere wereld. Dat is een sportwagen 'pur sang' die de mogelijkheid geeft om dat met 4 personen tesamen te beleven op een manier dat je in verste verte nog niet kan beleven in bovenstaande wagens.
                      Nee, dat is het niet
                      Een gt3 noem ik een sportwagen pur sang. En veel mensen vinden dat al een stuk sportiever dan een carrera S, een comfortabele 4-zitter van 2 ton zou ik dus zeker zo niet noemen, het gewicht alleen al.

Hij ziet er alleen wat specialer uit dan bovenstaande sedans. Volgens mij biedt dit niet meer dan een e63 qua rijden, en een diesel komt er vast ook wel
                      Last edited by GeeZer; 03/10/2009, 00:02.

Comment

• Ok, je hebt gelijk, het is zeker geen GT3...

Toch durf ik zeggen dat er voor 't moment geen sportievere wagen is die zoveel plaats biedt voor 4 passagiers en bagage.

Ik zou zo'n zo'n Panamera turbo eens over een circuit willen jagen samen met een S 63 AMG. Ik ben eens benieuwd welke het snelste gaat zijn...
                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ben ik ook wel benieuwd naar. Ik zou hem wel naast een een cls 63 zetten, lijkt er wat meer op qua concept.

Comment

• Welke motor heeft dat spel eigenlijk steken? Boxer?
                            Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                            Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

Ok, je hebt gelijk, het is zeker geen GT3...

Toch durf ik zeggen dat er voor 't moment geen sportievere wagen is die zoveel plaats biedt voor 4 passagiers en bagage.

Ik zou zo'n zo'n Panamera turbo eens over een circuit willen jagen samen met een S 63 AMG. Ik ben eens benieuwd welke het snelste gaat zijn...
                              Gesproken met kennis van zaken.

In één van de duitse magazines van september staat er net een vergelijking met de S63 AMG in, en raad eens wie er als beste uitkomt over de hele lijn?

En qua prestaties, sla gewoon de autogids van deze maand open en per toeval staat er na de test met de Panamera Turbo de Ferrari California, en een beetje verder de Lambo Gallardo Spyder.
                              Lees de prestaties (en let vooral ook op de hernemingen), waar zelfs hier die "2 ton" zijn voet er naast en voor kan zeggen. Zegt genoeg imo.

Rondetijd Nordschleife: 7.56, identiek tijd als Ferrari F430.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                Ben ik ook wel benieuwd naar. Ik zou hem wel naast een een cls 63 zetten, lijkt er wat meer op qua concept.
                                Heb voor aankoop zowel de CL63AMG als RS6 gereden......er is nog een groot verschil....

Comment

Neen, de Porsche heeft in mijn ogen geen concurrentie van bovenstaande wagens. Qua exclusiviteit een klasse apart.
                                  De Quattroporte hoort volgens mij in hetzelfde segment.

Comment

• Daarnet in Drogenbos stond er een zwarte Turbo op 20" RS Spyder, een beetje sinister te wezen, 't was verdorie een vet zicht...

Comment

• Sinister is mooi uitgedrukt. Als je eentje in het verkeer tegenkomt maken ze echt indruk. Karakter heeft hij alleszinds.

Comment

Working...
                                      X