Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche Panamera

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
    Idd de wagen ontbreekt iets als je hem van opzij bekijkt.....maar ik vermoed wel dat hij zal "wennen". Zowiezo zou je in een 3 deurs coupé (die ws ook zal komen) een mooiere lijn kunnen brengen.
    Toch is het een wagen met "karakter". Ik ga niet akkoord dat hij enkel zou afnemen van de Cayenne. Denk dat hij zeker ook gaat vissen bij de grote 3 uit Duitsland.....soit ik kom alleszins over van Mercedes.....
    Echt mooi kan ik m nog altijd niet vinden. Speciaal dat wel... Zou ie in mijn garage mogen? zeker weten... alleen voor mijn portemonaie te duur

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
        Bal du Zoute @ Zuri Veel lekkers
        Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
        Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
        BMW 320d
        Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mvl Bekijk Berichten
          Bal du Zoute @ Zuri Veel lekkers
          Zijt ma zeker.

Comment

• Mooie velgen. Eigelijk de eerste keer dat ik bij deze Panamera iets heb van: 'mjoa, niet lelijk'.

Echt knap kan ik hem nog steeds niet noemen (hoewel, interieur = ), en hij kan nooit tippen aan de quattroporte voor mij qua looks (exterieur dan). Maar het is een zeer intrigerende auto, en dat kan wel eens zijn succes worden denk ik.

Comment

• In deze klasse is de Quattroporte nog steeds de absolute top qua looks (exterieur) imho.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                Mooie velgen. Eigelijk de eerste keer dat ik bij deze Panamera iets heb van: 'mjoa, niet lelijk'.

Echt knap kan ik hem nog steeds niet noemen (hoewel, interieur = ), en hij kan nooit tippen aan de quattroporte voor mij qua looks (exterieur dan). Maar het is een zeer intrigerende auto, en dat kan wel eens zijn succes worden denk ik.
                ik heb de Panamera wel graag, speciaal ding maar ik zou zonder te twijfelen voor een Maser QP gaan in zijn meeste sportieve vorm, boeit mij niks dat 'ie trager is dan een Pana Turbo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                  In deze klasse is de Quattroporte nog steeds de absolute top qua looks (exterieur) imho.
                  En ook qua rijgevoel. Is alvast efficiënter doorheen slalompyloontjes dan een Panamera S, als je AMS mag geloven.

Comment

• Daarnet een hele vrachtwagen vol Pana's tegengekomen. Vette karren !
                    freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      En ook qua rijgevoel. Is alvast efficiënter doorheen slalompyloontjes dan een Panamera S, als je AMS mag geloven.
                      Heb je soms meer info van die vergelijkende test? Of is die er niet?

Comment

• Iemand enig idee waar ik mooie velgen voor de Panamera kan vinden (20 of 21"), in de juiste dimensies?

De 4 mogelijkheden die Porsche zelf aanbiedt, vind ik maar niks.......

Bedankt voor de tips.

Comment

• Heb er gisteren 3 zien staan bij P. Antwerp, maar 2 seconden kunnen zien omdat ik met de bus langsreed.

Maar wàt een lekkere karren!

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                                      Iemand enig idee waar ik mooie velgen voor de Panamera kan vinden (20 of 21"), in de juiste dimensies?

De 4 mogelijkheden die Porsche zelf aanbiedt, vind ik maar niks.......

Bedankt voor de tips.
                                      al gevraagd voor de cayenne velgen?

Comment

• Die wordt alsmaar mooier... nooit gedacht!

Comment

Working...
                                        X