Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Idd de wagen ontbreekt iets als je hem van opzij bekijkt.....maar ik vermoed wel dat hij zal "wennen". Zowiezo zou je in een 3 deurs coupé (die ws ook zal komen) een mooiere lijn kunnen brengen.
Toch is het een wagen met "karakter". Ik ga niet akkoord dat hij enkel zou afnemen van de Cayenne. Denk dat hij zeker ook gaat vissen bij de grote 3 uit Duitsland.....soit ik kom alleszins over van Mercedes.....
Echt mooi kan ik m nog altijd niet vinden. Speciaal dat wel... Zou ie in mijn garage mogen? zeker weten... alleen voor mijn portemonaie te duur
Mooie velgen. Eigelijk de eerste keer dat ik bij deze Panamera iets heb van: 'mjoa, niet lelijk'.
Echt knap kan ik hem nog steeds niet noemen (hoewel, interieur = ), en hij kan nooit tippen aan de quattroporte voor mij qua looks (exterieur dan). Maar het is een zeer intrigerende auto, en dat kan wel eens zijn succes worden denk ik.
Mooie velgen. Eigelijk de eerste keer dat ik bij deze Panamera iets heb van: 'mjoa, niet lelijk'.
Echt knap kan ik hem nog steeds niet noemen (hoewel, interieur = ), en hij kan nooit tippen aan de quattroporte voor mij qua looks (exterieur dan). Maar het is een zeer intrigerende auto, en dat kan wel eens zijn succes worden denk ik.
ik heb de Panamera wel graag, speciaal ding maar ik zou zonder te twijfelen voor een Maser QP gaan in zijn meeste sportieve vorm, boeit mij niks dat 'ie trager is dan een Pana Turbo
Comment