Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche Panamera

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mijn eerste indruk is niet zo positief. In mijn ogen is het een mislukte uitrekking van de 997... spijtig...

Waarom hadden ze geen nieuw ontwerp kunnen maken zoals Lamborghini met de Estoque...

Voor een definitief oordeel wacht ik tot ik 'm irl heb gezien.
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
      Waarom hadden ze geen nieuw ontwerp kunnen maken zoals Lamborghini met de Estoque...
      Omdat de laatste keer dat ze dat geprobeerd hebben ze met de Cayenne zijn op de proppen gekomen, en we weten allemaal hoe die er uitziet

Comment

• Is voor mij zeer geslaagd. Niet iedereen zal dit graag zien maar dat is maar goed ook.

Comment

Mijn eerste indruk is niet zo positief. In mijn ogen is het een mislukte uitrekking van de 997... spijtig...
          Zoals de Rapide dus

Comment

• De Rapide is écht een uitgerekte DB9.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
              De Rapide is écht een uitgerekte DB9.
              Inderdaad, en dat vind ik eerder inspriratieloos! De Rapide zal zeker mooi zijn, daar niet van maar er zit weinigs nieuws aan, stylistisch dan.

Deze Panamera, of je 'm nu mooi vindt of niet, brengt wel iets extra.

Persoonlijk vind ik 'm meer en meer meevallen. Maar het definitieve oordeel komt maar na 'm in 't echt gezien te hebben. Ik ken mensen die 'm gezien hebben en het wel indrukwekkend vonden. Ook gehoord van leveranciers die er mee aan gewerkt hebben dat ie uitzonderlijk goed rijdt. Beter dan M5 en consoorten.

Tja, nog wat geduld!

Comment

• Nu, de Rapide is er nog niet, en de conceptcar dateert alweer van enkele jaren terug dus het staat niet vast dat het ook daadwerkelijk gewoon een verlengde DB9 zal zijn, maar toch...

Comment

• Vet, opeens in de Cayenne niet meer de lelijkste porsche

Tziet er serieus lelijk hok uit, bah
                  Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                  Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• ik durf nog niet echt een oordeel te vellen over de Panamera.... ik heb zo'n gevoel dat hij in 't echt een zeer unieke verschijning is

Comment

• Tot nu toe, qua zicht op de foto's, vind ik er niets aan.

Zelfs de spypics van de Aston zien er pakken beter uit dan de definitieve Porsche

Comment

• Wat ik van de Rapide gezien heb is nog inspiratielozer dan wat Porsche hier brengt met de Panamera. De neus en de poep van de Rapide zijn klakkeloos gekopiëerd van de DB9. Als je zo'n Rapide ziet aankomen weet je pas in het voorbijrijden of het een DB9 of het een Rapide is. Let op, ik wil hier niet mee zeggen dat het een lelijke wagen is...

Vandaag was de Estoque van lamborghini in de studios van Top Gear. Van een geslaagde creatie gesproken...
                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Wat ik van de Rapide gezien heb is nog inspiratielozer dan wat Porsche hier brengt met de Panamera. De neus en de poep van de Rapide zijn klakkeloos gekopiëerd van de DB9. Als je zo'n Rapide ziet aankomen weet je pas in het voorbijrijden of het een DB9 of het een Rapide is. Let op, ik wil hier niet mee zeggen dat het een lelijke wagen is...
                          Dat is toch met alle AM modellen? Ze lijken allemaal keihard op mekaar, afgezien van de proporties.

Vandaag was de Estoque van lamborghini in de studios van Top Gear. Van een geslaagde creatie gesproken...
                          IDD! Starting to like it more and more. Da ding is wel HUGE

Comment

• Ziet er grotendeels uit zoals ik verwacht had.

Er is ongetwijfeld een doelpubliek voor, maar het zal een stuk kleiner zijn dan in het geval van de Cayenne destijds

Daarom denk ik niet dat de Panamera financieel gezien het succes van de Cayenne ook maar zal benaderen.

Dat die sowieso goed zal verkopen omdat er Porsche opstaat is imho bullshit. die vlieger gaat al lang niet meer op.

Comment

• Twee vids:
                              + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Niet moeders mooiste, maar toch een pak minder erg dan gevreesd. Best 'lekker' zelfs, hoe 'ie in die video rondrijdt. Knappe velgen.

En uiteraard een dikke sound.
                                Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                Bestelt
                                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Mijn enige twijfel is de hoogte van de kont, meer bepaald de afstand tussen de achterlichten en de uitlaatpijpen. Oogt nogal lomp zo, al zal dat wel eens kunnen meevallen irl.

Lekker geluidje wel inderdaad.
                                  Last edited by ; 24/11/2008, 12:11.

Comment

• Dat clipje is opgenomen met een gsm-camera en zo online gezet, sound trekt op niks in dat filmpje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                      Dat clipje is opgenomen met een gsm-camera en zo online gezet, sound trekt op niks in dat filmpje.
                                      Ah, ik dacht dat het aan mijn laptop lag
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                      Bestelt
                                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• De webspecial op Porsche.de is er.

VET

Edit: crap, je moet geregistreerd zijn enzo.

Comment

• Barslechte kwaliteit die filmpjes. Maar het geeft een heel goed idee van hoe hij zal zijn.

Comment

Working...
                                          X