Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche Panamera

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten

Zou het tomski niet zijn ????
    was het eten goed maandag in pizza pasta e basta?

Comment

• LOL

Comment

• Het lijkt er op dat Need for speed shift een update in het wagenpark heeft gekregen

Comment

• Ja, meneer heeft net z'n vorderingen in dat spel gepost.

Oorspronkelijk geplaatst door quinty Bekijk Berichten
          Ik ben in het bezit van: Audi R8 V10
          Ferrari Enzo
          Ferrari 599 HGTE
          Ferrari 430 Scuderia 16M
          Porsche Carrera GT
          Mercedes Benz SL65 Black Series
          Mercedes Benz SLR McLaren Roadster 722S

Volgende week komen daar nog bij: Audi R8 V10 Spider
          Ferrari 458 Italia
          Mercedes Benz SLS AMG
          Porsche Panamera Turbo

De Audi R8 V10 zal vervangen gaan worden door de spider. Zoals je kunt zien zijn het allemaal zeer bijzondere en erg snelle auto`s, ik had dan ook een pak credits!
          Last edited by ; 30/09/2009, 17:03.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quinty Bekijk Berichten
            Hey mannen,

Na lange tijd dan eindelijk weer eens een bericht vanuit Monaco. Gisteren in Duitsland mijn full option Lakzwarte Porsche Panamera Turbo besteld. De auto wordt tevens voorzien van "21" zwarte Techart velgen, wat hem zeker nog exclusiever zal gaan maken. Ik heb gedurende 4 uur met een Panamera Turbo gereden, waarbij ik de auto goed heb kunnen uitproberen. Op de autobahn meerdere malen 300+ gereden en kan jullie zeggen dat het allemaal met groot gemak gaat, ben erg vaak tussen Monaco en Duitsland onderweg en had niet verwacht dat deze nieuwe Porsche de lat zo hoog zou gaan zetten. Omdat ik in het bezit ben van meerdere zeer snelle auto`s heb ik natuurlijk dan ook goed vergelijkingsmateriaal, daarom ben ik dan ook zeer onder de indruk van deze auto. Porsche heeft zichzelf hiermee overtroffen, de auto is een genot om in te rijden. De levering van mijn nieuwe speeltje zal, op mijn eigen verzoek in Januari zijn. Uiteraard bij Porsche Duitsland.

Als jij uit Monaco post waarom heb je dan een Nederlands ip adres?

static.ziggozakelijk.nl
            cable.casema.nl
            2014 Bmw 118d Estorill //M
            2000 Bmw 320d
            2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
            2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
            https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
            Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
            http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
            Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• Weg ermee.

Comment

• @ quinty: zou je geen Ferrari Mythomano kopen? Dat zou goed passen in je collectie!
                i 1 2 1/2 6

Comment

Ferrari Enzo
                  Ferrari 599 HGTE
                  Ferrari 430 Scuderia 16M
                  Porsche Carrera GT

Volgend jaar komen daar nog bij: Audi R8 V10 Spider
                  Ferrari 458 Italia
                  Mercedes Benz SLS AMG
                  Porsche Panamera Turbo

De Audi R8 V10 zal vervangen gaan worden door de spider. Zoals je kunt zien zijn het allemaal zeer bijzondere en erg snelle auto`s. Ik heb jarenlang een zeer succesvol bedrijf in het onroerend goed gehad en elke dag heel erg hard gewerkt. Op een bepaald moment hebben ik en mijn vrouw besloten om alles te verkopen en te gaan genieten van het leven. Nu wonen we dus hier in Monaco en kunnen we ons dit veroorloven en er ook nog van genieten.

Quinty

Heyyyy

Damn dat schuift precies wel véél geld

DONDERDAG 10 SEPTEMBER 2009

ik heb een baantje

Sinds vandaag heb ik een baantje. Ik bezorg in ons dorp een blad waarin nieuws staat over ons dorp. Iedere donderdag zorg ik ervoor dat in 16 brievenbussen het blad valt. Keurig op tijd!

Ik krijg er niet veel voor en toch ook weer wel. Eén keer per jaar gaan alle bezorg(st)ers van mijn blad naar Slagharen toe. En daar heb ik nu al zin in. Ook nicht Tessa bezorgt evenals mijn vriendinnen Michelle en Anouk. Bijna mijn gehele klas bezorgt het bald en dus hebben we straks een verkapt schoolreisje.

Komend weekend mag ik komen logeren bij Anouk. Dan vier ik samen met Michelle nogmaals haar verjaardag. Ook daar heb ik enorm zin in

Comment

• Komend weekend mag ik komen logeren bij Anouk. Dan vier ik samen met Michelle nogmaals haar verjaardag. Ook daar heb ik enorm zin in.
                    Een echt facteurke, ons Quinty

Comment

• En toen werd het stil aan de overkant! (in Japan... euhm ik bedoel Monaco, of nee Nederland?)
                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                        En toen werd het stil aan de overkant! (in Japan... euhm ik bedoel Monaco, of nee Nederland?)
                        Hij zal op zijne boot zitten he, t is daar goei weer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                          Hij zal op zijne boot zitten he, t is daar goei weer
                          Secondlife begint hier ook al slachtoffers te eisen......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                            haha yep is de John ...
                            maar ik was wel benieuwd of hij(quinty) John kent omdat hij vertelde dat hij ook in Monaco woont

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                              Absoluut, ik ga daar graag !

Waar zat jij ?

Comment

Ferrari Enzo
                                Ferrari 599 HGTE
                                Ferrari 430 Scuderia 16M
                                Porsche Carrera GT

Volgend jaar komen daar nog bij: Audi R8 V10 Spider
                                Ferrari 458 Italia
                                Mercedes Benz SLS AMG
                                Porsche Panamera Turbo

De Audi R8 V10 zal vervangen gaan worden door de spider. Zoals je kunt zien zijn het allemaal zeer bijzondere en erg snelle auto`s. Ik heb jarenlang een zeer succesvol bedrijf in het onroerend goed gehad en elke dag heel erg hard gewerkt. Op een bepaald moment hebben ik en mijn vrouw besloten om alles te verkopen en te gaan genieten van het leven. Nu wonen we dus hier in Monaco en kunnen we ons dit veroorloven en er ook nog van genieten.

Quinty
                                Mja, en als ik dat niet geloof, maak je me wel iets anders wijs zeker?

Comment

Hey mannen,

Uit veiligheidsoverwegingen post ik normaal nooit foto`s van mijn auto`s, yacht of huizen op wel forum dan ook. Het is namelijk zo dat wij 2 jaar geleden het slachtoffer zijn geworden van een brute overval/ carjacking in Italie. Daarbij hebben ze ons toen beroofdt van onze Lamborghini LP640 Roadster, welke wij nog geen 24 uur in ons bezit hadden. Wij hadden de auto opgehaald bij de fabriek en zouden een paar dagen naar vrienden van ons aan het Comomeer gaan. Ik kan jullie zeggen dat dit 1 van de ergste dingen is die je kunt overkomen. Dat ze je auto meenemen is daarvan nog het minst erge, maar wat er met je als mens gebeurt kan ik tot op de dag van vandaag nog steeds niet uit leggen. Dat is ook de reden waarom ik op dit moment geen Lamborghini meer in mijn verzameling heb zitten. Echter is het wel zo dat wij volgend jaar wel weer in het bezit zullen komen van een Lamborghini en wel een LP670-4 Super Veloce. Maar ik heb begrepen dat jullie mijn auto`s graag zouden willen zien, iets wat wij natuurlijk goed begripen. Wij maken het natuurlijk elke dag mee dat onze speeltjes gefotograffeerd worden. Als we volgende week terugkomen uit Japan [wij gaan daar met vrienden naar de Formule] zal ik wat foto`s op verschillende locaties hier in de buurt gaan maken, iets wat al de bedoeling was, en deze dan posten. O,ja en wat ik vergeten was te vermelden,mijn vrouw rijdt in een Alfa Romeo 8C. Nu weten jullie alles wel over onze verzameling auto`s.
                                  Ziede wel!

Comment

• Fotoke van uw sleutelbosje aub

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichten
                                      @ quinty: zou je geen Ferrari Mythomano kopen? Dat zou goed passen in je collectie!
                                      Haha Deze is de beste in de reeks
                                      Sommigen geloven ze na een tijdje inderdaad zelf....
                                      Ik ken ook gasten die zulke wagens kunnen kopen, maar die doen echt niet in immobilien hoor ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                                        Absoluut, ik ga daar graag !

Waar zat jij ?
                                        tegen de muur, ter hoogte van de deur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                          Daar woon ik niet zo ver vandaan...

Comment

Working...
                                          X