Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Na lange tijd dan eindelijk weer eens een bericht vanuit Monaco. Gisteren in Duitsland mijn full option Lakzwarte Porsche Panamera Turbo besteld. De auto wordt tevens voorzien van "21" zwarte Techart velgen, wat hem zeker nog exclusiever zal gaan maken. Ik heb gedurende 4 uur met een Panamera Turbo gereden, waarbij ik de auto goed heb kunnen uitproberen. Op de autobahn meerdere malen 300+ gereden en kan jullie zeggen dat het allemaal met groot gemak gaat, ben erg vaak tussen Monaco en Duitsland onderweg en had niet verwacht dat deze nieuwe Porsche de lat zo hoog zou gaan zetten. Omdat ik in het bezit ben van meerdere zeer snelle auto`s heb ik natuurlijk dan ook goed vergelijkingsmateriaal, daarom ben ik dan ook zeer onder de indruk van deze auto. Porsche heeft zichzelf hiermee overtroffen, de auto is een genot om in te rijden. De levering van mijn nieuwe speeltje zal, op mijn eigen verzoek in Januari zijn. Uiteraard bij Porsche Duitsland.
Die nieuwe velgen, vond ze eerst niet echt goed passen, maar irl zijn ze echt knap... Zien er dankzij hun ontwerp ook wat groter uit dan de andere 20 inchers.
Die nieuwe velgen, vond ze eerst niet echt goed passen, maar irl zijn ze echt knap... Zien er dankzij hun ontwerp ook wat groter uit dan de andere 20 inchers.
Inderdaad zeer knappe velgen...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
In monaco een gans arsenaal porsches in een ondergrondse parking tegengekomen waaronder "froggy". Zo ziet deze Panamera er volgens mij uit: een opgeblazen kikker. Behalve porsche herkenbaarheid heeft men het uiterlijk van deze wagen allicht onderaan de ToDo-list gezet.
Ik ben in het bezit van: Audi R8 V10
Ferrari Enzo
Ferrari 599 HGTE
Ferrari 430 Scuderia 16M
Porsche Carrera GT
Mercedes Benz SL65 Black Series
Mercedes Benz SLR McLaren Roadster 722S
Volgend jaar komen daar nog bij: Audi R8 V10 Spider
Ferrari 458 Italia
Mercedes Benz SLS AMG
Porsche Panamera Turbo
De Audi R8 V10 zal vervangen gaan worden door de spider. Zoals je kunt zien zijn het allemaal zeer bijzondere en erg snelle auto`s. Ik heb jarenlang een zeer succesvol bedrijf in het onroerend goed gehad en elke dag heel erg hard gewerkt. Op een bepaald moment hebben ik en mijn vrouw besloten om alles te verkopen en te gaan genieten van het leven. Nu wonen we dus hier in Monaco en kunnen we ons dit veroorloven en er ook nog van genieten.
Ferrari Enzo
Ferrari 599 HGTE
Ferrari 430 Scuderia 16M
Porsche Carrera GT
Ferrari 458 Italia
Mercedes Benz SLS AMG
Porsche Panamera Turbo
De Audi R8 V10 zal vervangen gaan worden door de spider. Zoals je kunt zien zijn het allemaal zeer bijzondere en erg snelle auto`s. Ik heb jarenlang een zeer succesvol bedrijf in het onroerend goed gehad en elke dag heel erg hard gewerkt. Op een bepaald moment hebben ik en mijn vrouw besloten om alles te verkopen en te gaan genieten van het leven. Nu wonen we dus hier in Monaco en kunnen we ons dit veroorloven en er ook nog van genieten.
Ferrari Enzo
Ferrari 599 HGTE
Ferrari 430 Scuderia 16M
Porsche Carrera GT
Ferrari 458 Italia
Mercedes Benz SLS AMG
Porsche Panamera Turbo
Quinty
En ge woont nu in Monaco ?
ken je John Van Kouwen ?
Ferrari Enzo
Ferrari 599 HGTE
Ferrari 430 Scuderia 16M
Porsche Carrera GT
Ferrari 458 Italia
Mercedes Benz SLS AMG
Porsche Panamera Turbo
Quinty
Zoals ze wel vaker zeggen op het inet:
PICS OR IT DIDN'T HAPPEN!!!
Honda Civic Type R EP3 - 200pk Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
Honda Civic Type R EP3 - 250pk
Honda Del Sol - 120pk
Comment