Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche Panamera

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
    Mét of zonder Sporduitlaatd?
    Geen idee. Eerst eens informeren of er nu al dan niet een Panamera badge op de achterkant kan geplaatst worden? Of misschien alleen Turbo? Of misschien Panamera V8? Of toch Panamera Turbo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
      Geen idee. Eerst eens informeren of er nu al dan niet een Panamera badge op de achterkant kan geplaatst worden? Of misschien alleen Turbo? Of misschien Panamera V8? Of toch Panamera Turbo?
      Enkel met carbon inleg! Enig idee hoeveel retrofit kost?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
        Enkel met carbon inleg! Enig idee hoeveel retrofit kost?
        Retrofit? Nee geen idee. Maar ik twijfel nog. Ik ben een eeuwige twijfelaar!

Misschien ga ik toch nog voor een GT2 met sportuitlaat!

Comment

• Funny
          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Ik zoek knappe velgen voor de panamera, gezien ik de standaard velgen echt wel zwakjes vind.

Iemand een tip waar ik er knappe kan vinden. Heb al contact genomen met Heinz in Aalst.

Op internet vond ik eigenlijk enkel deze : http://www.sport-wheels.de/html/news.php?news_id=89 maar die vind ik niet knap......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
              Ik zoek knappe velgen voor de panamera, gezien ik de standaard velgen echt wel zwakjes vind.

Iemand een tip waar ik er knappe kan vinden. Heb al contact genomen met Heinz in Aalst.

Op internet vond ik eigenlijk enkel deze : http://www.sport-wheels.de/html/news.php?news_id=89 maar die vind ik niet knap......
              Ik zou hiermee nog even wachten tot de bekendere tuners (techart gemballa, sportec) met velgen voor dit model komen. Porsche zal op den duur zelf ook wel een iets dikkere velg in het gamma steken, het zou toch mogen. Ge kunt nu de turbo velgen al nemen, die zijn toch vrij dik. Ruf heeft er wel al dacht ik, maar zijn niet zo heel mooi.

Comment

Ik zoek knappe velgen voor de panamera, gezien ik de standaard velgen echt wel zwakjes vind.

Vraag of check eens of de velgen van de Cayenne GTS er niet onder passen?

Zowel deze

als deze

.. moeten toch prachtig staan onder de Panamera!!
                Geen idee of zoiets zomaar past, of je het kan laten passen, maar een dergelijke velg zou de Panamera voor mij dubbel zo aantrekkelijk maken!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flyer.. Bekijk Berichten
                  Vraag of check eens of de velgen van de Cayenne GTS er niet onder passen?

als deze

.. moeten toch prachtig staan onder de Panamera!!
                  Geen idee of zoiets zomaar past, of je het kan laten passen, maar een dergelijke velg zou de Panamera voor mij dubbel zo aantrekkelijk maken!
                  Met die laatste ga ik akkoord ! Welke size is deze?

Comment

• 21".

Comment

• Panamera heeft minstens 20" + spacers nodig.
                      Die velgen gaan er volgens mij ook echt prachtig onder staan.

Comment

• Ik denk het ook ja, goed gezien flyer.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flyer.. Bekijk Berichten

yep Flyer heeft een goed oog. Doe gerust nog een tip

Comment

yep Flyer heeft een goed oog. Doe gerust nog een tip
                              Hey, ik was er wel eerst mee met het idee om er Cayenne-velgen onder te zetten hè.

Comment

• Deze blijft nog steeds 't meest af. Photoshop op niet. mm

Comment

• Die andere velgen heb ik er ook eens onder geshopt.

Comment

• Zo vind ik hem echt heel knap.
                                    1963 Land Rover Series IIa
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                      Hey, ik was er wel eerst mee met het idee om er Cayenne-velgen onder te zetten hè.

Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                      Die andere velgen heb ik er ook eens onder geshopt.

VET!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                        Zo vind ik hem echt heel knap.
                                        Idd, en met het P O R S C H E -logo eraf.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                          Zo vind ik hem echt heel knap.
                                          knap werk, als deze er komen in Panamera versie zijn ze verkocht....en ik meen het.

Comment

Working...
                                          X