Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche Panamera

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
    20" is idd een must

Da's een fotosoep en 21".

Comment

• dan is 21" een must
      2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
        dan is 21" een must
        Moeten idd grotere onder.....turbo wielen met winterbanden en tegen maart moeten er wat aangepaste "kleppers" op de markt komen......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
          Da's een fotosoep en 21".
          Mijn fotosoep.

En doe maar 22". Kan niet wachten om een Panamera met 21 of 22 inch te zien...

Comment

• Met een Ruf-sloef:

Comment

• Neemt wat te veel klasse van die wagen weg vind ik. Dan maar de gefotosoepte 21"

Comment

• Gemballa waagt zich aan de Porsche Panamera.

Dinsdag 18 augustus 2009. Je kon er op wachten dat zelfs een limousine als de Panamera een gewild object voor tuners zou worden. Gemballa doet als eerste een poging en het moet gezegd worden: de Mistale, zoals de tuner hem noemt, is een hele verbetering.De Panamera valt of staat met de uitvoering waarin ‘ie uit de fabrieken van Porsche komt rollen. Dit ervaarden wij tijdens ons bezoek aan het Porsche Museum in Stuttgart waar de Panamera al in grote getale zijn banden op het openbare asfalt aan het slijten was. Een ‘karige’ uitvoering betekent algauw een evenzo dullig voorkomen. Dus mocht je een Panamera willen bestellen, kies dan zorgvuldig de zichtbare opties. Hetzelfde geldt overigens voor de lakkleur.

Mistrale
                Gemballa geeft met hun Mistrale eveneens aan hoe belangrijk het is een Panamera aan te kleden wil je ook een beetje gezien worden in het verkeer. De tuner zet een zeer geslaagde auto neer waarin met name de looks van de achterzijde ons bevallen. De prachtige ‘naverbranders’ van het uitlaatsysteem kennen we natuurlijk van de Carrera GT. Toch is de Mistrale niet ordinair te noemen. Het opgekalefaterde koetswerk is voor een deel opgetrokken uit carbon en de 22 inch wielen werden vervaardigd uit een nog lichtere metaallegering dan aluminium. Opvallend is de lichtbalk tussen de achterlichten, een kenmerk van de Porsche 911 Carrera S-modellen. Of Gemballa ook het motorengamma van de vierdeurs coupé heeft bewerkt is niet duidelijk. Maar Gemballa zou zichzelf niet zijn als het dat niet heeft gedaan.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• dat ze er maar afblijven

Uitnodiging 10september voor Panamera ontvangen.
                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• proficiat

Comment

• Precies een 4-pijps Carrera-GT exhaust op die Gembella-draak (persoonlijke mening).
                        U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                          proficiat
                          Wat is dat nu voor een debiele reactie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                            een uitgelokte?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quill Bekijk Berichten
                              een uitgelokte?
                              Er zijn er hier toch nog die een uitnodiging van lambo, BMW of iets ander krijge en dat hier vermelden? maar nee.. omdat IK dat zeg moet er natuurlijk commentaar op komen..

Comment

Er zijn er hier toch nog die een uitnodiging van lambo, BMW of iets ander krijge en dat hier vermelden? maar nee.. omdat IK dat zeg moet er natuurlijk commentaar op komen..
                                Ga er gewoon niet op in, als het daadwerkelijk misplaatst is en ge gaat er niet op in zien wij ook wel wie de onnozelaar is.

Comment

• De achterkant vind ik veel beter te pruimen (in zijaanzicht) dan het origineel. Mocht ik dit direct kunnen bestellen, ik zou niet twijfelen......
                                  De voorkant vind ik "verkracht".
                                  Het dak in zwart of carbon, zelfs in glas zou ook een pak mooier zijn......

Comment

dan is men eens vriendelijk en dan is het weer niet goed...

Gaat je pa ene kopen?

Comment

Gaat je pa ene kopen?
                                      Mét of zonder Sporduitlaatd?

Comment

Gaat je pa ene kopen?
                                        Als de carrera buiten gaat is het voor een GT3 zei hij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                          Mét of zonder Sporduitlaatd?
                                          geen idee, maar wel mét airco ...

Comment

Working...
                                          X