Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche Panamera

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
    bwa veel mensen zien die bak als een automaat maar je moet dat eigenlijk altijd rijden in manuele modus
    Ja, maar van een automaat verwacht ik dat hij soepel en boterzacht overschakelt. Bij de M5 (en ik veronderstel ook de M6) gaat dat veel te langzaam zodat je vooruit vliegt in je zetel, en 3 seconden later er terug tegen plakt (in trage schakelmodus). Wanneer je de snelle schakelmodus kiest gaat dat gewoon in gigantische harde en snelle schokken schakelen.
    En in feite schakelt hij inderdaad beter wanneer je zelf kiest, in manuele modus. Want waar zit anders het plezier van zo'n karren?

Ik vind écht dat ze in bepaalde wagens terug manuele boiten moeten steken. Ik denk dat liefhebbers dat snel zullen kiezen (al zal dat bij een M5 mogelijk niet het geval zijn).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
      Die staat in de showroom bij porsche in Latem.
      zeker? op de nummerplaathouder staat Porsche centrum Knokke.
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Zal gewoon dezelfde config zijn.

Comment

• Komt die S altijd met 4 aparte pijpjes? Veel knapper dan wat wat bij de 4S en turbo zit!

Comment

• Welke kleur heeft die van hierboven? Dat is toch geen Macadamia, ofwel?

Ik begrijp echter niet dat ze geen knappere velgen in hun gamma hebben voor de Panamera...

Een deftige velg zou die wagen meteen 10x meer uitstraling geven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
              Welke kleur heeft die van hierboven? Dat is toch geen Macadamia, ofwel?

Ik begrijp echter niet dat ze geen knappere velgen in hun gamma hebben voor de Panamera...

Enige mooie velg die ik nog maar gezien heb ik die van de Turbo versie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                Welke kleur heeft die van hierboven? Dat is toch geen Macadamia, ofwel?

Mahagonimetallic.

En dat van die velgen klopt wel. De enige velg die ik mooi vind is de 20 inch (RS Spyder Design).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                  Mahagonimetallic.

En dat van die velgen klopt wel. De enige velg die ik mooi vind is de 20 inch (RS Spyder Design).
                  Hij schreeuwt eenvoudigweg om minimum 20". Er zullen wel nog voldoende 'aftermarket' velgen komen zeker... Hopelijk toch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quill Bekijk Berichten
                    Hij schreeuwt eenvoudigweg om minimum 20". Er zullen wel nog voldoende 'aftermarket' velgen komen zeker... Hopelijk toch.
                    Inderdaad...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flyer.. Bekijk Berichten

Komt die S altijd met 4 aparte pijpjes? Veel knapper dan wat wat bij de 4S en turbo zit!
                      Wat jij ziet bij de 4S en turbo is de (optionele) sportuitlaat, die idd niet mooier oogt dan deze "standaard" pijpjes.
                      Spijtig dat zo een sport exhaust optie is op een Turbo, daar moet je toch de lekkerste sound in steken? Die sound is trouwens het machtigst bij AMG....

Comment

• De kogel is door de kerk, het wordt toch de Panamera en dan vooral om praktische redenen (meer plaats voor 4 personenen, grotere koffer, 4 deuren) en ja ik neem hem met electrisch opklapbare trekhaak (fietser ! ))

De opties zijn te gek en maken de wagen extreem duur, dus daar ben ik wel wat spaarzaam mee.

Nu nog de kleur, basalt zwart of zilver.....

Heb het Burmester sound system gehoord, prachtig, die gaat er zeker in.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                          Denk jij dat je een 7-reeks of een M5 Touring wél handgeschakeld kan krijgen? Wrong
                          Denk je dat je mij nu iets bijleert? Niet dus.
                          Een van de redenen waarom ik dus een Porsche (Panamera) verkies boven Mercedes of BMW.

Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                          En een M5 vergelijken met een S-klasse.... tsja, dan weet je imo niet echt waarover je spreekt
                          ooit al met één van beide meegereden? Dat zijn twee zéér uiteenlopende karakters....
                          Ik vergelijk ze niet, ik zeg alleen dat ik als ik dan toch moet kiezen voor een snelle, ruime wagen met veel kofferruimte (want daar ging het eventjes over) dat ik nog eerder zou opteren voor een M5 dan een S-klasse. M5 heb ik nog niet ingezeten, S-klasse wel en ik vind er geen kloten aan ... sorry

Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                          De kogel is door de kerk, het wordt toch de Panamera en dan vooral om praktische redenen (meer plaats voor 4 personenen, grotere koffer, 4 deuren) en ja ik neem hem met electrisch opklapbare trekhaak (fietser ! ))

De opties zijn te gek en maken de wagen extreem duur, dus daar ben ik wel wat spaarzaam mee.

Nu nog de kleur, basalt zwart of zilver.....

Heb het Burmester sound system gehoord, prachtig, die gaat er zeker in.
                          Okee okee i get the point, trekhaak voor de fietsen
                          Fantastische keuze. Veel plezier ermee, wat wordt het? S/4S/Turbo?
                          Last edited by ; 17/08/2009, 00:05.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lady 911 Bekijk Berichten
                            ik vind er geen kloten aan ... sorry
                            da's omdat je een meisje bent

kom instappen en wegwezen

Comment

• Een roze mini one d is idd pakken cooler dan een S

Comment

• [quote=Okee okee i get the point, trekhaak voor de fietsen
                                Fantastische keuze. Veel plezier ermee, wat wordt het? S/4S/Turbo?[/quote]

Als je dat koopt, vind ik, moet je de Turbo nemen........ Ik bespaar wel wat op de opties

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                  Mahagonimetallic.

Nope het is Carbon Grey, het ziet er in het echt idd wel wat bruinig uit. Ik ben specifiek naar deze wagen (van Knokke center) gaan kijken omdat ik die kleur op papier mooi vind. In het echt valt het tegen.

Comment

• Proficiat met je keuze, het blijf een speciale wagen (positief)!
                                    Welke kleur heb je in gedachte?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flyer.. Bekijk Berichten
                                      Proficiat met je keuze, het blijf een speciale wagen (positief)!
                                      Welke kleur heb je in gedachte?
                                      Ik twijfel tussen Basalt Black en zilver. Weet het echt niet.

Zwart: onderhoud + bij Porsche heel gevoelig voor steenslag (door vorm front), wat je minder ziet op zilver.

Ik weet het echt niet.....

Comment

• Altijd hetzelfde he, de mooiste kleuren zijn moeilijk te onderhouden en de lelijkste (saaiste) het makkelijkst

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quill Bekijk Berichten
                                          20" is idd een must

2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Working...
                                          X