Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche Panamera

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    Vanaf nu waarschijnlijk elk weekend. En binnen een maand of 3 een stuk of 20
    ROFL!

Comment

• Wel een dure auto.

Zouden veel mensen overstappen van hun S600 naar zoiets?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
        Vanaf nu waarschijnlijk elk weekend. En binnen een maand of 3 een stuk of 20
        Bij mijn weten zijn er nog geen afgeleverd, de vier die dit weekend zullen rondtoeren zijn volledig in het kader van een promotiecampagne

De 4 zullen voorafgegaan worden door een 912 in polizei-livrei
        1963 Land Rover Series IIa
        1994 Mercedes SL320
        2015 Land Rover Discovery SDV6
        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
          Wel een dure auto.

Zouden veel mensen overstappen van hun S600 naar zoiets?
          Indien ze sportiever uit de hoek willen komen en naar de rijprestaties kijken, dan wel. Het interieur is ook eens iets anders. Enkel het exterieur kan hen weerhouden omdat dit minder statig is als een S. Ik denk eerder dat Bmw en Audi rijders naar de Panamera zullen overstappen dan MB rijders.

Comment

• test

Ik heb de kans gehad hem 2x te testen, samen met 2 maten. Alle drie hadden we onze vragen bij de "kont", maar ook alle drie vonden hem irl echt machtig.

Een vierzitter die rijdt als een echte super sportkar. Het interieur is een ervaring op zich. Je krijgt echt het gevoel in een sportwagen te zitten of (zelfs als 911 adept) in een super afgewerkte 911.
            Stuurt als de "echte".

Getest model: 4s.

Nu nog een weekend een CL63 AMG, daarna valt de beslissing...

Comment

• Ik vind het raar... Je ziet de Panamera dus overal, maar is nog niet officieel voorgesteld?? En kan em zelfs al testrijden...
              Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Staat toch al bij de dealers??
                1963 Land Rover Series IIa
                1994 Mercedes SL320
                2015 Land Rover Discovery SDV6
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Waar dan?
                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                    Waar dan?
                    Porsche Centre Geel.
                    A Twist of the Wrist

Comment

• bij Carrera ook al dacht ik

Comment

• Ik wil een foto van een S in Basaltschwarz, Naturbraun leder en de 20 inch velgen.

Comment

• Zouden er echt geen grotere velgen komen dan 20 inch? Think 21, 22...

Comment

• Comment

• Comment

• Vanuit deze hoeken vind ik hem toch echt wel iets hebben...

Comment

• Ik begin hem ook mooi te vinden... Nooit gedacht.

Comment

• Ik vind het een waanzinnig mooie auto. Moest ik minder kilometers doen en wat meer budget hebben zou dit de opvolger worden van onze 530d.

Voor mij een zilvergrijze met zwart leder.
                                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                                      Ik begin hem ook mooi te vinden... Nooit gedacht.
                                      Ik in het begin dus ook niet hè.

Comment

• Ik zou hem enkel kopen omdat hij speciaal is, porsche 'sedan' en (waarschijnlijk zeer) goed rijdt.

Reden waarom ik hem niet zou kopen: niet zo mooi, veel te duur

Liever een maserati QP.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                          Ik vind het een waanzinnig mooie auto. Moest ik minder kilometers doen en wat meer budget hebben zou dit de opvolger worden van onze 530d.

Voor mij een zilvergrijze met zwart leder.
                                          Ik hoop dat ze daar een 300+ pk diesel in steken.

Comment

Working...
                                          X