Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Porsche Panamera
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenVanaf nu waarschijnlijk elk weekend. En binnen een maand of 3 een stuk of 20
De 4 zullen voorafgegaan worden door een 912 in polizei-livrei1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenWel een dure auto.
Zouden veel mensen overstappen van hun S600 naar zoiets?
Comment
-
test
Ik heb de kans gehad hem 2x te testen, samen met 2 maten. Alle drie hadden we onze vragen bij de "kont", maar ook alle drie vonden hem irl echt machtig.
Een vierzitter die rijdt als een echte super sportkar. Het interieur is een ervaring op zich. Je krijgt echt het gevoel in een sportwagen te zitten of (zelfs als 911 adept) in een super afgewerkte 911.
Stuurt als de "echte".
Getest model: 4s.
Nu nog een weekend een CL63 AMG, daarna valt de beslissing...
Comment
-
Ik vind het raar... Je ziet de Panamera dus overal, maar is nog niet officieel voorgesteld?? En kan em zelfs al testrijden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenWaar dan?A Twist of the Wrist
Comment
-
Ik vind het een waanzinnig mooie auto. Moest ik minder kilometers doen en wat meer budget hebben zou dit de opvolger worden van onze 530d.
Voor mij een zilvergrijze met zwart leder.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenIk begin hem ook mooi te vinden... Nooit gedacht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk vind het een waanzinnig mooie auto. Moest ik minder kilometers doen en wat meer budget hebben zou dit de opvolger worden van onze 530d.
Voor mij een zilvergrijze met zwart leder.
Comment
Comment