De turbo heeft turbo's, hè. Dat gaat wel dempen, zie 911 turbo of zelfs GT2.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Porsche Panamera
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDe turbo heeft turbo's, hè. Dat gaat wel dempen, zie 911 turbo of zelfs GT2.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAh ja, da's juist. Nog niet zo mooi als een GTS, maar lekker in ieder geval. Was ik ff vergeten.
Is dat dezelfde motor? Of heeft de Panamera een nieuw ontwikkelde V8?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAh ja, da's juist. Nog niet zo mooi als een GTS, maar lekker in ieder geval. Was ik ff vergeten.
Is dat dezelfde motor? Of heeft de Panamera een nieuw ontwikkelde V8?
En de Turbo klinkt echt wel lekker volgens mij.Helemaal niet zo gedempt als een 911 Turbo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtendat ding al eens gehoord?
hoe kan je daar nu geen fan van zijn
en Maserati is tegenwoordig zeer betrouwbaar, ze geven zelfs meer garantie dan Porsche
Die Panaturbo klinkt precies wel lekker (tov een 911 turbo).
Verbruik van 27 (?) liter in dat filmpje is echt wel veel, ik zie niet in wekle bestuurder het normverbruik van 12 liter gaat halen, maar dan nog : who cares ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dracos Bekijk Berichten
2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lady 911 Bekijk Berichten
Ik heb'm enkele dagen geleden samengesteld met een donkerbruin interieur en enkele subtiele warmrode elementen. Als je dát doet vind ik het gewoonweg een héérlijk salon waarin je je gezellig en 'warm' voelt. En da's wat ik van een klassewagen verwacht!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk vind die bicolor beige/donkerblauw combinatie zeer knap als je dat met een gelijkaardige blauwtint langs buiten combineert.
Neen, zoiets gaat over smaken heIk hou van donkere interieurs, liefst bruin, maar kan het beige/zwart dat jij in het Porsche-topic postte zéker en vast appreciëren! Maar die combinatie beige/blauw bevalt me echt niet...
Comment
-
Panamera in Top Gear:
Deel1: [www.youtube.com]
Deel2: [www.youtube.com]
+ Panamera driven by autocar.uk
[www.youtube.com]
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
"All Porsches are ugly, but this one looks like a mangled ape" - Jeremy
Can someone please kill the flaming british idiot with no taste
Precies als met toen em testreed met de Carrera GT, commentaar commentaar
tot hij 1 voet in de auto gezet had, zijn blik zei alles, en achter *zeur zeur*
Kerel kan het gewoon echt niet verdragen dat dat zo'n prachtige perfecte wagens zijn precies,
maar ja, what can you expect van iemand die een ford gt 40 koopt
Me loves it
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenSubliem interieur van de Panamera!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lady 911 Bekijk Berichten"All Porsches are ugly, but this one looks like a mangled ape" - Jeremy
Can someone please kill the flaming british idiot with no taste
Precies als met toen em testreed met de Carrera GT, commentaar commentaar
tot hij 1 voet in de auto gezet had, zijn blik zei alles, en achter *zeur zeur*
Kerel kan het gewoon echt niet verdragen dat dat zo'n prachtige perfecte wagens zijn precies,
maar ja, what can you expect van iemand die een ford gt 40 koopt
Me loves it
Nuja, liefde (voor een merk) is blind, maar no offence he, puristen moeten er ook zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenMOet gij ni in Peru zitten?
Zalige natuur ook2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
Comment