Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche Panamera

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Meer pics: [www.porsche-blog.nl]
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Met die velgen vind ik hem schitterend.
        Er gaat normaal ook een Panamera aanwezig zijn op Cars and Coffee, ben benieuwd.
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
          Met die velgen vind ik hem schitterend.
          Er gaat normaal ook een Panamera aanwezig zijn op Cars and Coffee, ben benieuwd.
          Een van Porsche zelf of een echte verkochte?
          Mr Drift

Comment

• Geen ideee
            btw: kom is op msn, bestand is niet doorgegaan
            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Voor mij nen Zwarte Panamera met 9,5" en 10,5" brede velgen, 4l V8 Quadrupelturbo en 500pk / 900Nm. Diesel. Dank u.
              ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                Met die velgen vind ik hem schitterend.
                Velgen staan teveel naar binnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                  Ik dacht eerst, zonder uw commentaar te lezen ... "cool, dien heeft zijn M5 touring al ingeruild voor een Panamera Turbo of wa " en dan pas uw tekst gelezen

Plaat komt inderdaad van die M5.

cars, canon, easter, 350d, rebel, xt, belgium, m, knokke, bmw, smg, polarizer, canoneos350d, canoneosrebelxt, spotting, v10, carspotting, gmbh, 29april2008, philipvdv, philipvandevondel
                  Last edited by ; 26/04/2009, 22:12.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten

Plaat komt inderdaad van die M5.

http://www.flickr.com/photos/philipvdv/2495490782/
                    507 pk hé.

Die PS van de zwart Panamera =

Alle andere Panamera's =

Comment

• Kan iemand me zeggen vanaf wanneer er een dergelijk model bij de dealers in België zal staan? Zowel de S, 4S als de Turbo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                        Kan iemand me zeggen vanaf wanneer er een dergelijk model bij de dealers in België zal staan? Zowel de S, 4S als de Turbo?
                        Ons hebben ze gemaild dat ie vanaf 12 september in de showrooms zou staan
                        Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

• psssttt ... niet verder vertellen

Zondag belgische primeur bij Cars and Coffee: Porsche Panamera Turbo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door abtler Bekijk Berichten
                            psssttt ... niet verder vertellen

pssst iedereen wist dit al!
                            Echt een prachtige wagen de Panamera!
                            Mr Drift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977 Bekijk Berichten
                              Ik dacht dat jij al over de nodige humor beschikte, door een rode Porsche te kiezen, maar in bijna ieder post van jou zit toch dat droge humor kantje.
                              Iemand wil binnenkort een ritje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door abtler Bekijk Berichten
                                psssttt ... niet verder vertellen

Waar, wat, wanneer?? Wat is die cars and coffee eigenlijk? Club??
                                Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk Berichten
                                  pssst iedereen wist dit al!
                                  hehe .. zo was het ook bedoeld! Het is ondertussen een publiek geheim dat hij er staat.

@Roox ... check out: http://www.autoforum.be/showthread.p...ghlight=coffee

Comment

• Productie Porsche Panamera gestart

13 mei 2009 | Tekst: Nic de Boer
                                    Al sinds 2005 weten we dat de Porsche Panamera er aan komt. Gisteren was het eindelijk zo ver: de productie van de vierdeurs is van start gegaan.

Porsche heeft in de fabriek in Leipzig de Panamera in productie genomen. Daar wordt hij zij aan zij met de Cayenne gebouwd. In september van dit jaar komt de Panamera in Nederland op de markt. Om ruimte te maken voor de Panamera-productie is de vestiging in Leipzig in minder dan twee jaar uitgebreid tot 22.000 vierkante meter.
                                    Porsche laat weten dat met het voltooien van de verbouwing in Leipzig, ook weer rondleidingen in de fabriek worden gegeven voor het publiek. Die zijn gratis en duren twee uur. Eventueel kunnen ze worden aangevuld met meerijden in een 911 GT3 of het rijden in een Cayenne op zowel het verhard als het onverhard.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Die witte en die rode kan'k wel smaken
                                      1982 BMW E28 528i
                                      2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Man! Die photoshop is toch wel heel vet. Zoals velen hier is dit één van de mooiste en meest aantrekkelijke foto's die ik er ooit al van gezien heb. Ze mogen die velgen alleszins aanbieden op de Panamera. Het is nog wachten om de wagen in het daglicht te zien maar ik verwacht er niet al te veel van. Tenzij we natuurlijk de versie van PHIL tegenkomen
                                        Jaguar XF - http://autoforum.be/showthread.php?t=30558

Comment

• Ik denk dat dit een wagen is die véél indruk zal maken op de weg.
                                          Beetje zoals de X6 van BMW... Niet echt mooi te noemen, maar o zo indrukwekkend, zodat je spontaan plaats maakt, als er eentje op je afkomt.

Voor mij graag een metalic babyblauwe met licht beige leer!

Comment

Working...
                                          X