Oorspronkelijk geplaatst door DDé
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Porsche Panamera
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenEn slee = ?
Ik deel hem even met mijn moeder, aangezien ik toch alleen in het weekend thuis ben komt mij dit perfect uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenAfhankelijk van de afwerking en de basisuitrusting van de Panamera kan Porsche zich wel veroorloven om de Panamera Turbo voor S 63 geld te verkopen hoor.
Kijk maar naar de Cayenne.
Cayenne Turbo: 115k
ML 63 AMG: 109k
Range Rover Supercharged: 108k
Als we kijken wat een Maserati QP S kost (136k) zou ik de Panamera Turbo toch dichter bij de 142k van de S schatten dan de 108 van de E.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten't Gaat er niet om of ze 't zich "als merk" kunnen veroorloven, of qua afwerking, die zal zonder twijfel in orde zijn. 't Is de vraag in hoeverre de markt op dit moment een limo van S63 een prijsklasse onthaalt...
Als er een Porsche logo ophangt zal dat zo een probleem niet zijn.
Waardeverlies enzo is er bij een Porsche nooit veel he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenWaardeverlies enzo is er bij een Porsche nooit veel he.
NP 90k, na 166k km over 2,5j = 35k
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenBij een Cayenne anders wel
Wschl kost die evenveel na 4 jaar met evenveel km's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenBij een Cayenne anders wel
Comment
-
Ik heb juist per mail dit doorgekregen vanuit Zwitserland.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenIk heb juist per mail dit doorgekregen vanuit Zwitserland.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenIk blijf de Panamera een knappe verschijning vinden.
Ok, de 911 blijft de oerporsche. Maar deze 4 deurs (feitelijk ne 5 deurs) is een mooi afgeleid produkt van de 911.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door deferme Bekijk BerichtenIdem hier. Ik begrijp niet dat mensen dit model lelijk kunnen vinden.
Ok, de 911 blijft de oerporsche. Maar deze 4 deurs (feitelijk ne 5 deurs) is een mooi afgeleid produkt van de 911.
Laat de 911 gewoon voor wat ie is en laat andere modellen er simpelweg niet op lijken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenDat brengt ons direct bij de vraag: waarom moet iedere Porsche, die geen 911 is, er uitzien als een 911?
Laat de 911 gewoon voor wat ie is en laat andere modellen er simpelweg niet op lijken...
Veel mensen zanniken over Audi omdat alle modellen en interieurs op mekaar lijken, maar Porsche is net hetzelfde.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenDat brengt ons direct bij de vraag: waarom moet iedere Porsche, die geen 911 is, er uitzien als een 911?
Comment
Comment