Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche Panamera

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
    Welke prijsklasse is de Panamera eigenlijk?

Er zullen ongetwijfeld goede alternatieven zijn. CL500, S500, S63 AMG, 730d, 750i, Quattroporte, E60 M5, ...

Je noemt hier allemaal dikke V8'en op etc. en jij stelt een 730d voor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
      Shopje in het zwart:
      Zie ik dat nu verkeerd of staat daar een zetel in't midden achter de voorzetels?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten

Je noemt hier allemaal dikke V8'en op etc. en jij stelt een 730d voor
        Hangt ervan af wat je wilt hé. Dik uitgerust kost een 730d bijvoorbeeld wel meer dan een Panamera denk ik zo...

Comment

Hangt ervan af wat je wilt hé. Dik uitgerust kost een 730d bijvoorbeeld wel meer dan een Panamera denk ik zo...
          Gaat de Panamera niet eerder rond de €130.000-€150.000 komen te liggen qua prijs?

Comment

Er zit veel verschil tussen een 730d en een Panamera. Ongeveer hetzelfde als tussen een Auris 2.0 D-4D en een 130i.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door musclematt Bekijk Berichten
              Er zit veel verschil tussen een 730d en een Panamera. Ongeveer hetzelfde als tussen een Auris 2.0 D-4D en een 130i.
              Mijn bericht dus. 2 leden die 1 computer delen kan lastig zijn.

Comment

• Comment

• De mannen van Top Gear vonden er ook geen bal aan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                    De mannen van Top Gear vonden er ook geen bal aan.
                    En terecht. Maar jammer genoeg is Clarkson fout wanneer hij zegt dat dit niet gaat verkopen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                      Gaat de Panamera niet eerder rond de €130.000-€150.000 komen te liggen qua prijs?
                      Ik gok dat het basismodel net boven de prijs van de basis Cayenne gaat zitten, maw een pak lager dan wat jij gokt...

Comment

• Hadden ze het gisteren in Top Gear niet over 90.000 pond?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                          Hadden ze het gisteren in Top Gear niet over 90.000 pond?
                          Dat lijkt me erover, hoewel misschien voor 't topmodel.

Ze zijn momenteel druk bezig bij Porsche over hoe ze de Panamera op de markt gaan plaatsen, zo'n model staan en valt bij z'n prijsstrategie, zeker in tijden als deze...

Een tik boven E63 voor de Panamera Turbo lijkt me meer dan voldoende, maar ik vrees dat 't verder de hoogte in zal gaan (S63?)...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                            Dat lijkt me erover, hoewel misschien voor 't topmodel.

Ze zijn momenteel druk bezig bij Porsche over hoe ze de Panamera op de markt gaan plaatsen, zo'n model staan en valt bij z'n prijsstrategie, zeker in tijden als deze...

Een tik boven E63 voor de Panamera Turbo lijkt me meer dan voldoende, maar ik vrees dat 't verder de hoogte in zal gaan (S63?)...
                            Ik zou zeggen CLS63 money

(of kost die even veel als een E63?)

Comment

• Afhankelijk van de afwerking en de basisuitrusting van de Panamera kan Porsche zich wel veroorloven om de Panamera Turbo voor S 63 geld te verkopen hoor.

Kijk maar naar de Cayenne.

Cayenne Turbo: 115k
                              ML 63 AMG: 109k
                              Range Rover Supercharged: 108k

Als we kijken wat een Maserati QP S kost (136k) zou ik de Panamera Turbo toch dichter bij de 142k van de S schatten dan de 108 van de E.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                Ik zou zeggen CLS63 money

(of kost die even veel als een E63?)
                                CLS: 113k
                                E: 108k

Comment

• Publieksdebuut Panamera uitgesteld
                                  1 december 2008 · Tekst Alexander Inia
                                  Porsche heeft inmiddels al de Panamera op het internet onthuld, maar het gaat nog wel even duren voor het grote publiek de auto te zien krijgt. In Detroit staat –ie namelijk niet, en ook aan Genève gaat de vierdeurscoupé van Porsche voorbij.
                                  Porsche kiest er nu voor om de Panamera in april op de Autoshow van Shanghai te tonen. De Zuid-Duitse sportwagenfabrikant had eerst aangekondigd de auto in maart mee naar Genève nemen . Met de keuze voor de Chinese autoshow wil Porsche het belang van groeimarkten benadrukken, meldt een woordvoerder aan Automobilwoche.
                                  De Porsche-verkopen in China zijn afgelopen jaar verdubbeld, waar ze in Europa en Noord-Amerika juist terugliepen. De Panamera moet er voor zorgen dat Porsche ook hier weer groeicijfers noteert. De Duitse fabrikant wil jaarlijks 20.000 exemplaren van de vierdeurscoupé verkopen.
                                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                    Ik gok dat het basismodel net boven de prijs van de basis Cayenne gaat zitten, maw een pak lager dan wat jij gokt...
                                    Dat denk ik nu ook wel. Eerder zo rond de 80-90k voor het basismodel.

Comment

• 'k vind het ook maar niks

Comment

• Staat dit hier al?

Wat een zielige turbo...
                                        Last edited by ; 02/12/2008, 19:19.

Comment

• Walgelijk
                                          Mijn pa is er niet meer over bezig, hopelijk beseft hij dat hij dit NIET moet kopen.

Btw: Kheb men voorlopig rijbewijs, en daarnet voor de eerste keer legaal rondgereden met men slee
                                          Me = happy!

Comment

Working...
                                          X