Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wat ik van de Rapide gezien heb is nog inspiratielozer dan wat Porsche hier brengt met de Panamera. De neus en de poep van de Rapide zijn klakkeloos gekopiëerd van de DB9. Als je zo'n Rapide ziet aankomen weet je pas in het voorbijrijden of het een DB9 of het een Rapide is.
True, maar imo kan Aston het zich permitteren dat te doen, Astons zijn sowieso zeldzaam. En vooral : zelfs met de knip-/tussenstukpla-werk is de Aston nog 4 miljard keer zo knap als deze Panamera (imo). Die Rapide is gewoon 'n sublieme kar, als je 'm ziet. Verfijnd, elegant, sportief. Deze Panamera-blob is dat imo véél minder. 'k Vind het gewoon een zeer zwak model qua styling, maar 't feit dat het een Porsche is zal voor (zeer) velen voldoende zijn om dat te vergeten of zelfs gewoon verblind te zijn.
Die 2de foto in zij-aanzicht vind ik wel dik. Maar het concept vind ik basically on-Porsche.
"Ze hebben toch ook een Cayenne?", hoor ik dan.
Ja, maar die hadden ze ook niet moeten hebben
edit: Bon, Porsche is een AG, en wil in de eerste plaats geld verdienen. Dat zullen ze met deze net als met de Cayenne in ieder geval vlotjes doen. So can't blame 'm.
Comment