Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche Panamera

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Hopelijk is de kont ook zo mooi als de voorkant!!
    Ziet er veelbelovend uit, hopelijk is de kont niet te dik

Comment

Leuk topic.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Uitsnede uit de highres pic.

Ik hoop dat dit de standaard velggrootte wordt...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
          Ik hoop dat dit de standaard velggrootte wordt...
          Dat lijkt me wel, ja. Kleinere velgen zie ik er niet onder komen. Deze lijken me 18".

Comment

Je ziet nog maar amper de snuit, maar iedereen vind de voorkant al ongelooflijk prachtig

Comment

Vind die voorkant uit dit perspectief lijken op een Corvette C6
              1982 BMW E28 528i
              2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

Merk ik terug voorlichten a la 996?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                  Je ziet nog maar amper de snuit, maar iedereen vind de voorkant al ongelooflijk prachtig
                  Een beetje imaginatie kan toch wel?

Comment

Ik moet mijn mening toch helemaal herzien. Als de achterkant nu ook een beetje meevalt wordt hij VET!!

Comment

Knap, tot zeer knap zelfs. Nu afwachten hoe de rest van de auto eruitziet.

Comment

Tot nu toe ziet het er goed uit.

Hopelijk blijft dat zo

Comment

Zoals ik al zei, dit komt goed !

Mijn schoonvader kan al nietmeer wachten..

Comment

Wanneer volgt de volledige voorstelling?

Comment

Afwachten....

Comment

Heb er nog steeds vertrouwen in, voorkant ziet er goed uit, maar ik ben nog steeds bang dat hij te groot gaat worden.

Comment

Dit is toch weer zooooo voorspelbaar... praktisch iedereen zat hier te fulmineren op die gecamoufleerde bakbeesten dat het iets zou worden dat op niets trekt, dat het met Porsche de verkeerde kant zou opgaan, dat de schoenmaker beter bij zijn leest zou blijven... afin, den hele hoop afbrekende commentaar.

Nu ze amper een glimp van de snuit laten zien (die nog altijd enkel maar bevestigt dat de algemene lijn duidelijk Porsche is, want de combinatie van Cayman en 911 zit er duidelijk in) is ineens de meerderheid ervan overtuigd dat het een schitterende wagen wordt.

Gekke jongens, die forummers

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                    Ik moet mijn mening toch helemaal herzien. Als de achterkant nu ook een beetje meevalt wordt hij VET!!
                                    Volgens mij gaan er veel hun mening helemaal herzien.

Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                                    Zoals ik al zei, dit komt goed !
                                    Yep, ik blijf ook bij mijn eerste mening.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                                      Dit is toch weer zooooo voorspelbaar... praktisch iedereen zat hier te fulmineren op die gecamoufleerde bakbeesten dat het iets zou worden dat op niets trekt, dat het met Porsche de verkeerde kant zou opgaan, dat de schoenmaker beter bij zijn leest zou blijven... afin, den hele hoop afbrekende commentaar.

Nu ze amper een glimp van de snuit laten zien (die nog altijd enkel maar bevestigt dat de algemene lijn duidelijk Porsche is, want de combinatie van Cayman en 911 zit er duidelijk in) is ineens de meerderheid ervan overtuigd dat het een schitterende wagen wordt.

Gekke jongens, die forummers
                                      U ziet/leest dingen die ik niet zie/lees?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                        U ziet/leest dingen die ik niet zie/lees?
                                        Niet in dit topic, wel in het Panamera topic in de scoops afdeling, of course... trek je oogjes daar maar eens open, Ferdie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                                          Niet in dit topic, wel in het Panamera topic in de scoops afdeling, of course... trek je oogjes daar maar eens open, Ferdie
                                          Ik heb nog niet veel mensen die daar terughoudend waren hier anders zien reageren...

Comment

Working...
                                          X