Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche Panamera

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Der Webspecial: http://www.porsche.com/microsite/panamera/germany.aspx

Fijne achtergrond muziek btw...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
      Wat ik van de Rapide gezien heb is nog inspiratielozer dan wat Porsche hier brengt met de Panamera. De neus en de poep van de Rapide zijn klakkeloos gekopiëerd van de DB9. Als je zo'n Rapide ziet aankomen weet je pas in het voorbijrijden of het een DB9 of het een Rapide is.
      True, maar imo kan Aston het zich permitteren dat te doen, Astons zijn sowieso zeldzaam. En vooral : zelfs met de knip-/tussenstukpla-werk is de Aston nog 4 miljard keer zo knap als deze Panamera (imo). Die Rapide is gewoon 'n sublieme kar, als je 'm ziet. Verfijnd, elegant, sportief. Deze Panamera-blob is dat imo véél minder. 'k Vind het gewoon een zeer zwak model qua styling, maar 't feit dat het een Porsche is zal voor (zeer) velen voldoende zijn om dat te vergeten of zelfs gewoon verblind te zijn.

Comment

• Leuke achtervleugel, klapt automatisch uit, in twee verschillende breedtes.
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Die 18 inchers (denk ik) zijn wel belachelijk klein precies, maar de velgen op de blauwe 4S zijn heel knap.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk Berichten

Mooie kleur prachtige velgen (die gaan dus wel op 'n 911 passen ook, yeeehaaa), knappe remzadels, ... lelijke auto.

Comment

• Gemengde gevoelens bij het zien van de eerste officiële foto's. Vooral z'n kontje is nogal massief.

Comment

• Ik vind'm steeds mooier en mooier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                  Niet moeders mooiste, maar toch een pak minder erg dan gevreesd. Best 'lekker' zelfs, hoe 'ie in die video rondrijdt. Knappe velgen.

En uiteraard een dikke sound.
                  My thoughts exactly!

Comment

• Excuses als ze hier al stonden:

Comment

• ik zie crysler crossfire in de achterkant. Dat is niet erg positief.
                      ik vind het vooral een mengeling van verscheidene stijlen/auto's.

don't like it (op foto)

Comment

• Die 2de foto in zij-aanzicht vind ik wel dik. Maar het concept vind ik basically on-Porsche.

"Ze hebben toch ook een Cayenne?", hoor ik dan.

Ja, maar die hadden ze ook niet moeten hebben

edit: Bon, Porsche is een AG, en wil in de eerste plaats geld verdienen. Dat zullen ze met deze net als met de Cayenne in ieder geval vlotjes doen. So can't blame 'm.

Comment

• Het valt me uiteindelijk toch beter mee dan ik had gevreesd, maar een fan ben ik nu niet direct...

Beter in die zin dat 'm toch best sportief oogt voor z'n omvang.

Baggergeluid op dat filmpje, maar ik hoor er wel een zeer dikke V8 op klinken

Comment

• Ik ben er helemaal weg van. Wat een knappe kar

Comment

• Ik zou zelfs nog eerder een Cayenne kopen als dit.

Comment

• Ik vind dat je aan de kont moet wennen maar het is overduidelijk ne lekkere bak...

Comment

• Goeie filmpjes: http://www.autoblog.nl/archive/2008/...he-panamera-4s

Comment

• Die turbo ziet er flauw uit zeg...

Toch een gemiste kans van porsche!

Comment

• Ik wil die spoiler wel eens zien uitklappen, ziet er speciaal uit

Comment

Working...
                                      X