Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche Panamera

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oh boy. Eerste indruk: horrible. Ik post misschien nog iets als ik het voldoende begrijp wat ik hier zie. Rare boel.

Comment

• De achterkant is een beetje vreemd, voor de rest een knappe kar!

Dit gaat zoiezo weer verkopen.

Comment

• Wat een kotslelijk ding is me dat*

Comment

• ²²²²²²²²²²²²²²²²²

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk Berichten

En hij staat achteraan lager dan vooraan ..
            Het feit dat alle moderne wagens naar voor hellen stak me al een hele tijd tegen. Het is gewoon prachtig om opnieuw een auto te zien die naar achteren helt...

Comment

• Ik kan eigenlijk - in tegenstelling tot mijn verwachtingen - niet zeggen dat ik hem lelijk vind.

Comment

• Ik heb effe de achterkant gecleaned:

Veel beter imo...

Comment

• ik vind het een superdikke kar!

Comment

• reteknappe bak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                      Ik heb effe de achterkant gecleaned:

Veel beter imo...

hallo kroket

gewoonweg prachtig , maar ik denk dat het een zeer dure auto zal zijn

Comment

• Hij ziet eruit als een echte Porsche, en lelijk is ie ook niet. Ja, ik ben wel tevreden met het resultaat.

Comment

Typevermelding zal ook wel weggelaten kunnen worden via de optielijst denk ik.

Comment

En de auto plots lomp gemaakt.

Comment

• Iemand bedreven in photoshop? Doe dan eens een volledige zwarte met shadowline (dus nergens geen chroom meer) en volledig rode achterlichten, alsook getinte ruiten vanachter en zwarte velgen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                Typevermelding zal ook wel weggelaten kunnen worden via de optielijst denk ik.
                                Sowieso, en hopelijk vooral ook "P O R S C H E"...

Comment

• Jah, hij is geslaagd geworden! Hopelijk kan je achteraan ook gewoon Panamera 4S laten zetten zonder dat "Porsche" erbij, nu hopen dat hij in het echt niet te lomp is.

Comment

Sowieso, en hopelijk vooral ook "P O R S C H E"...
                                    Kan je 'Panamera 4S' eens photoshoppen op de plaats van 'Porsche'? Op die manier moet het nog wel meevallen denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
                                      Jah, hij is geslaagd geworden! Hopelijk kan je achteraan ook gewoon Panamera 4S laten zetten zonder dat "Porsche" erbij, nu hopen dat hij in het echt niet te lomp is.

Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                      Kan je 'Panamera 4S' eens photoshoppen op de plaats van 'Porsche'? Op die manier moet het nog wel meevallen denk ik.

Comment

• Ik vind het in ieder geval allebei beter dan het origineel.

Comment

• Nog niet overtuigd hier in ieder geval

Comment

Working...
                                          X