Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 Facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door AudiA6 Bekijk Berichten
    Das best mooi he,

Ik vind het ook erg gaaf, en ik wist tot 4 maanden geleden niet eens dat het bestond. Maar kent de A4 geen Lichtpakket dan??
    Jawel maar bevat geen leds in de onderkant van de spiegel

Comment

• o, ok is dat het.

Ok dan inderdaad maar opzoek naar een mod. Het geeft het exterieur weer net even een extraatje.

Comment

• 't is hier stillekes, iedereen heeft zijnen auto en is kilometerkes aan 't bollen?

Comment

• Ik wilde inderdaad net opmerken, dat er al een aantal dagen rust heerste op het forum.

Wij hebben hem nog niet, dus wij zijn nog niet onderweg..

aangezien mijn ouders een weekje weg zijn, heb ik afgelopen week de auto gehad, en het rijdt heerlijk, alleen zijn we wel een aan nieuwe toe,

Comment

• Gisteren reed ik achter zo'n gefacelifte A6. Ik vind vooral de achterste led verlichting klassevol staan. Vond wel zijn voorste lichten fel schijnen. Straffe xenons samen met de led lichtbalk

Comment

• de eerste minuut worden die xenons zeer blauw, na een tijdje vermindert dat effect.

Ik begin nu zo stilaan inderdaad soms op te merken dat mensen hun hoofd draaien om te zien : "is het een pre- of post-facelift?"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door verokevin Bekijk Berichten
                't is hier stillekes, iedereen heeft zijnen auto en is kilometerkes aan 't bollen?
                hoe raad je het
                we mogen hem nu niet meer lossen...

Comment

• Ik moet eerlijk zeggen dat ik de xenon wel mooi vind, en de ledjes ook wel. Maar de optie vind ik te duur voor wat je er voor krijgt, je betaald in NL E 2026 voor die dingen, en dat is redelijk veel. Daarnaast vind ik het ook jammer dat er bij de A6 niet net zoeen mooie lijn in de led's zit als bij de A4/ Q5. maar gewoon recht toe recht aan.

Als het budget onbeperkt zou zijn, dan zou het er trouwens wel opzitten, die ledjes kunnen ook uit geloof ik.

Comment

• Ik was trouwens laatst bij de dealer, en inderdaad de led achterlichten zijn wel erg strak, goed punt dat die standaard zijn geworden, het geeft de achterzijde net even meer uitstraling

Comment

• Het was hier inderdaad wat rustig de laatste tijd.

Tijd voor een nieuw postje van mijzelf.

Deze week gaat mijn A6 in productie. Dan nog een tweetal weekjes vermoed ik en dan kan ik hem zien blinken bij de dealer (en kort daarop bij mij thuis )

Weet er iemand hoe lang het 'normaal' duurt om de auto vanaf hij geproduceerd is tot bij de dealer te krijgen? Ik had al gehoord dat sommigen hem al na één week bij de dealer hadden.

't is maar dat ik een beetje ongeduldig wordt ....

Comment

• Volgens mijn dealer heeft de transporteur 2 weken om de auto bij de dealer te krijgen,en dan heeft de dealer in principe ook 2 weken de tijd om alle papieren en de auto rond te krijgen.

Echter,vaak is de transporteur en de dealer sneller, en kan het dus ook wat minder tijd kosten

Comment

• Het zal afwachten worden denk ik.

Met de aanduiding van de 'week' zit je natuurlijk ook nog niet echt nauwkeurig hé. Hij kan bij wijze van spreke vandaag gemaakt worden, maar ook komende zondag. En alles blijft week 13. Anyway. Begin volgende week bel ik nog eens naar de dealer om te kijken wanneer hij er zal zijn.

Heb nu al lang genoeg rondgereden met een *&&"§'!éè!! van een aanloopwagen.
                          Alhoewel splinternieuw is het echt niet te doen. Deze franse wagen, gekenmerkt door een ruit-achtig logo, is z'n prijs niet waard.
                          Echt brol, brol, brol.....

Ik verlang een beetje naar m'n A6

Comment

• Ik ben nieuw bij het forum, maar ik heb nu 1 week lang met mijn nieuwe A6 limo quartzgrijs met 17" velgen aan het spelen en ik kan vertellen dat het goed bevalt. motor zou iets meer pit mogen hebben (2.0tdi automaat) maar voorlopig kom ik niets te kort.
                            leren sportstoelen zitten perfect en de navigatie is schitterend.

Ik vroeg mij alleen twee zaken af, 1. is het mogelik de dvd weergave vrij te krijgen tijdens het rijden en daarnaast weet iemand of het mogelijk is om twee schermpjes in de hoofdsteunen te koppelen aan het MMI systeem?

Comment

• Ik moet zeggen dat ik al gelezen heb over de dvd vrijgave tijdens het rijden, maar heb nog nergens bruikbare codes of mods gevonden. Wettelijk mag het zeker niet... en het houdt natuurlijk een risico in tijdens het rijden.
                              Het koppelen van schermpjes in de hoofdsteunen ben ik nog niet tegengekomen.

Proficiat trouwens met je aanwinst ACSpeeder. Mocht je fotootjes hebben, we zijn altijd vragende partij ;-))

Comment

• Ik was inderdaad al een keer eerder begonnen over het vrijgeven van de weergave van de DVD speler. Ik ben ook op een Duits forum aan het kijken, maar ik kan er nog even niks over vinden. De dealer geeft aan een via via mannetje te kennen die het op de vorige versie MMI vrij kon krijgen, je zou dan je auto 2 dangen kwijt zijn en 300 euro. voor de nieuwe versie wist hij het nog niet.

Het aansluiten van 2 schermen zou moeten kunnen, maar dan niet op de DVD speler van MMI, je zal er dan een aparte module voor achterin moeten hebben. Voor zover ik weet is MMI niet in staat signaal door te geven naar andere schermen, separaat van het hoofdscherm.

Comment

• Het koppelen van schermpjes in de hoofdsteunen ben ik nog niet tegengekomen
                                  als ik me niet vergis, heb ik tussen de opties bij Audi een lijn zien staan die de aansluitingen voorzag om achteraf schermpjes in te bouwen (draden liggen dan al klaar en enkel aankoppelen). Spijtig genoeg heb ik deze optie te laat gezien, want viel zeer goed mee qua prijs...

Comment

• Als de draden er lagen dan had dat wel handig geweest helaas kreeg ik de complete prijslijst pas te zien toen mijn A6 al in bestelling stond .
                                    Hier alvast een eerste fototje, ik zal van het weekend wat foto's met een fatsoenlijke camera maken en ze uploaden, de velgen hebben namelijk een beetje een rvs look maar door de weersomstandigheden zie je dat niet.

A6quartz.jpg

Comment

• Toevallig stond er vandaag op mijn stage de eerste nieuwe A6 sedan op de parkeerplaats. De achterkant vind ik toch een heel stuk verbeterd.

voor wat betreft de schermen achter , de optie is er misschien ook wel, maar je zal altijd een andere module moeten hebben dan het MMI, (volgens mij) misschien dat die er bij deze optie wel bij zit, maar spelen vanaf de HD van MMi zal denk ik niet gaan.

De velgen zien er goed uit, ik ken ze toevallig de auto waarmee wij hebben proefgereden was voorzien van deze velgen, helaas kon ik mn vader niet zo ver krijgen ze er nog bij te nemen

Comment

• Er is bij mijn weten ook nog geen interface beschikbaar om de DVD vrij te geven voor hoofdsteunschermen. Maar die zal er waarschijnlijk wel eens komen in aftermarket.

De vooruitrusting en schermen die aangeboden worden af-fabriek, zijn geen inbouw- maar opbouwschermen die via een beugel achterop de zetel gemonteerd worden. Hierbij zit de DVD speler in het scherm zelf en die speler kan dus ook buiten de auto gebruikt worden. Zie foto.
                                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Ik weet natuurlijk niet precies wat het kost, maar ik vind dit een zeer lelijke oplossing, en oogt goedkoop, wat het Audi kennende niet is.

hierin zijn andere merken misschien toch wat sterker..

Comment

Working...
                                          X