Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 Facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik moet eerlijk zeggen dat ik ze niet geteld heb, maar inderdaad. Het voordeel daarvan is dat je direct naar de veel gebruikte menu's kan, zonder omwegen. Zo heeft ieder systeem zijn voor en nadelen.

Ik ga zo even langs bij de dealer, en dan heb ik uitsluitsel betreffende de achterklep, of die nou wel geheel open gaat of maar een deel met die ectra optie op de sedan..

Comment

• Knappe kleur is dat, vooral als de zon schijnt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door verokevin Bekijk Berichten
        en de rest
        Prachtig machine!!
        Ik ben toch sterk aan het overwegen om ook velgen er op te steken.
        Dit zijn 18" S-line velgen niet?
        Ik denk om de RS velgen 19" er op te leggen.
        Deze dus:

Zou dit doenbaar zijn met 45000km/jaar?

Comment

• deze zijn ook niet mis:

Comment

• persoonlijk zou ik de eerste nemen, die zijn het mooist van de 2 vind, zeker daar de laatste toebehoren aan de laatste RS6 en dat moet een beetje exclusief blijven :p

Comment

• Prachtig machine!!
              Ik ben toch sterk aan het overwegen om ook velgen er op te steken.
              Dit zijn 18" S-line velgen niet?
              Ik denk om de RS velgen 19" er op te leggen.
              Deze dus:

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 800x603 and weights 445KB.

Zou dit doenbaar zijn met 45000km/jaar?
              Ik wilde deze, mijn garge zei dat ze niet onder de Tdie passen vanwege verlaagd. Vraag misschien even een tweede opinie bij Uw garage want de auto van SMURF is ook verlaagd dus lijkt me achteraf gezien je reinste onzin... Echt droomvelgen deze...

Comment

Ik wilde deze, mijn garge zei dat ze niet onder de Tdie passen vanwege verlaagd. Vraag misschien even een tweede opinie bij Uw garage want de auto van SMURF is ook verlaagd dus lijkt me achteraf gezien je reinste onzin... Echt droomvelgen deze...

Comment

en de rest

Beste verokevin,

Niet op de trottoir parkeren hé, je hebt zo'n lage profielbanden zodat bijna uw velgen tegen de grond raken. dat zou pas een zonde zijn voor prachtige wagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door musa Bekijk Berichten
                    Beste verokevin,

Niet op de trottoir parkeren hé, je hebt zo'n lage profielbanden zodat bijna uw velgen tegen de grond raken. dat zou pas een zonde zijn voor prachtige wagen
                    Op de vierde foto.

Comment

• [quote=musa;3302193]Op de vierde foto. En erger op de laatste foto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AudiA6 Bekijk Berichten
                        persoonlijk zou ik de eerste nemen, die zijn het mooist van de 2 vind, zeker daar de laatste toebehoren aan de laatste RS6 en dat moet een beetje exclusief blijven :p
                        Ergens wel maar het waren de enigste velgen die ik mooi vond en betaalbaar waren vanuit de fabriek op de A5. Had geen zin om 2.000euro op te leggen voor de Y-velgen waar toch iedereen al mee rijdt.

@RedBull: ik heb ook 19" besteld en ik ga er 65.000km mee doen per jaar. T'is een gok maar iemand die me voor was verzekerder dat het geen probleem was dusja. Nu rij ik met 235/45/17

Comment

• Beste verokevin,

oei, helemaal nog niet bij stilgestaan. Thx voor de tip

Comment

• daarnet nog iets opgemerkt. Ik heb vanaf een SD kaartje muziek opgeladen op de HDD, wordt deze dan automatisch in al die mappen gestoken? Kan je vanaf de HDD een gewone playlist krijgen met alle tracks achter elkaar? Indien ik de muziek vanaf de SD kaart speel, krijg ik standaard gewoon een playlist, vanaf de HDD telkens die stomme mappen...
                            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• EEY,

zie ik daar een foto an het lichtpakket. Anyways, mooi die led verlichting onder de spiegels..

Comment

• speciaal voor U, de voorkant viel eraf door het verkleinen van de foto, nu heb ik een betere manier gevonden
                                Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Hellemaal top,

Dank je wel, ziet er geweldig uit toch. Het maakt de auto net weer even wat mooier uit zien.

Comment

• da's wel coolness die led verlichting onder de spiegels! Hadden ze op de A4 ook wel mogen arrangeren.

*gaat wat googlen achter LED-spiegel-mod*

Comment

• Das best mooi he,

Ik vind het ook erg gaaf, en ik wist tot 4 maanden geleden niet eens dat het bestond. Maar kent de A4 geen Lichtpakket dan??

Comment

Working...
                                      X