Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 Facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
    Jezelf autokenner noemen en dan nog niet de Audi's kunnen onderscheiden, faut le faire !
    Nee ok ik zie de verschillen meestal wel, maar we moeten toch wat te zeveren hebben. Hoe rijdt je A3 caodinges?
    sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
      Nee ok ik zie de verschillen meestal wel, maar we moeten toch wat te zeveren hebben. Hoe rijdt je A3 caodinges?
      Dat is waar ! Ons Babette rijdt echt zaaaaaaalig Alleen merk je amper hoe snel je wel gaat, dat wordt oppassen

Comment

Dat is waar ! Ons Babette rijdt echt zaaaaaaalig Alleen merk je amper hoe snel je wel gaat, dat wordt oppassen
        Haha oppassen dan maar! Ik wacht met spanning op de eerste foto's
        sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

Haha oppassen dan maar! Ik wacht met spanning op de eerste foto's
          Er zijn al foto's hé

Comment

• Op deze foto vind ik de achterlichten dan wel mooi overkomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
              Er is heel zeker verschil, maar om te zeggen dat het nu dag en nacht verschil is... het verschil zit 'm toch in de details. Dat verschil in vorm van LED's helpt wel om het onderscheid te maken.

Ja, en welk is nu de A5? Want dat had je nu niet vermeld hé

-Edit-

Onderaan staat A4.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                Let op. Ik kan ze ook uit mekaar houden. Maar je moet toch kunnen toegeven dat de modellen nu meer op mekaar lijken dan vroeger. Als je enkel naar de achterlichten kijkt van de A3 cabrio, de A4 berline, de A6 berline en de A5, dan kan je toch niet ontkennen dat ze fel op mekaar lijken hé...

De modellen van Mercedes en BMW lijken ook op mekaar. Dat moet ook want ze moeten als merk herkenbaar zijn. Toch is het verschil tussen de modellen groter dan wat Audi nu allemaal ontwerpt.

Dit kan ik beamen. Rijd maar eens in het schemerdonker op een autosnelweg, met voor je een Audi van de laatste generatie. Ik kan echt moeilijk het verschil zien wanneer er een A4, A5 of A6 een 100 tal meter voor me rijdt, en dat vind ik jammer.

Ik vind trouwens dat de kont van de A6 niet ontworpen werd voor die lichten erop te plaatsen. De kont is te dik, en de lichten in horizontale positie zijn te smal om het geheel goed te laten overkomen. Bij de A4 en de A5 is dat niet het geval, daar klopt het wel.

Dit heeft pakken meer karakter, en ze hadden deze lichten beter gefacelift zoals de A4 facelift Cabrio, met een oplichten rechthoekje erin (TT-style), zoals hier:

Comment

• Ja gewoon de huidige vorm behouden en de ledjes herschikken ofzo.

Comment

• Knap! Beter dan verwacht.

Op één ding na ... gaan ze nou verdomme élke Audi dezelfde achterkant geven? De A5 had 'n prachtig kontje, maar werd al volledig nageaapt door de A4, waardoor de A5 (een deel van) z'n sex-appeal verloor. En nu gaat de A6 aan de andere zijde van de A5 ook nog 'es die kont kopiëren. 't Is een prachtige kont (minst mooi op de A4, die heeft 'n afhangpoep, mist de dynamische wigvorm), maar jammer dat die zo fel gelijkend op zoveel modellen wordt gezet.

Buiten dat feit -> prachtige auto. Vind 'm vooraan nauwelijks veranderd, goeie zaak. Avant blijft om van te snoepen, zo mooi.

Comment

• Ik vind de achterlichten echt een heel grote verbetering.

Comment

• Comment

• Wederom geslaagd van Audi !
                          Nog interieurshots opgedoken?

Comment

• Shit

Comment

• Tja, ik sluit me toch aan bij degene die schrijven dat de Audimodellen veel te hard op elkaar gelijken.

Strafste is dat de voorbumpers van A4, A5 en nu ook A6 redelijk hard op de voorbumper van de B7 RS4 trekken. Misschien denken de mensen nu wel dat ik op mijn ouwe A4 een nieuwe bumper heb laten monteren

Comment

Shit
                                Mssn inruilen op je A3?
                                sigpic

Comment

• De A6 berline is er wel serieus op vooruit gegaan.

Comment

Mssn inruilen op je A3?
                                    Ik vermoed dat ik ga moeten opleggen

Comment

• Heb eigenlijk ook al dikke spijt van de aankoop van mijn A5... Er is niets origineels meer aan... Noch buiten noch binnen, zonde jammer ...
                                      zo weinig inspiratie bij de audiontwerpers...
                                      Wat ze bij BMW teveel hebben , hebben ze bij audi tekort...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                                        Heb eigenlijk ook al dikke spijt van de aankoop van mijn A5... Er is niets origineels meer aan... Noch buiten noch binnen, zonde jammer ...
                                        zo weinig inspiratie bij de audiontwerpers...
                                        Wat ze bij BMW teveel hebben , hebben ze bij audi tekort...
                                        verkoop je A5 van zodra je hem hebt je zal er nog aan verdienen

Comment

• edittt
                                          Last edited by ; 21/08/2008, 16:47.

Comment

Working...
                                          X