Ik ga ze niet allemaal opnoemen maar de merken waarbij er geen gelijkenis is tussen de modellen kan je op 1 hand tellen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A6 Facelift
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk BerichtenDit kan je bij zo goed als alle merken zeggen!
BMW : 1, 3 , 5 , 7
opel : agila ,corsa , astra , vectra
citroen C1,C2,C3,C4,C5,C6
peugeot : 107,207,307,407
mercedes A,B,C,E
ford Ka,Fiesta,Focus,mondeo
Ik ga ze niet allemaal opnoemen maar de merken waarbij er geen gelijkenis is tussen de modellen kan je op 1 hand tellenOorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk BerichtenGelijkenissen wel ja, maar je kunt de modellen met gemak onderscheiden van mekaar, iets wat bij Audi niet het geval is.
een a4 avant komt overeen met een a6 avant
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichteninderdaad, een bmw 3 serie lijkt helemaal niet op een 5 laat staan 7
een a4 avant komt overeen met een a6 avant
zoveel verschil zie ik nu ook niet tussen een 3 en een 5 seriesigpic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
Waarom heeft de Avant andere mistlichten dan de berline?OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk Berichten
zoveel verschil zie ik nu ook niet tussen een 3 en een 5 serie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenWaarom heeft de Avant andere mistlichten dan de berline?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenKomaan kerel, bijna iedereen zegt hier dat alle Audi's op elkaar lijken en jij blijft het maar ontkennen... Doe eens normaal of ben je blind?sigpic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk Berichten
zoveel verschil zie ik nu ook niet tussen een 3 en een 5 serie
Bij BMW doet men net moeite om meer verschillen te hebben tussen de modellen (bewijs 3 berline tov 3 coupé). Bij Audi is het net andersom...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
Bij BMW doet men net moeite om meer verschillen te hebben tussen de modellen (bewijs 3 berline tov 3 coupé). Bij Audi is het net andersom...
Je moet toch al een kenner zijn om te zeggen welk van bovenstande de coupe issigpic
Comment
Comment