Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Focus RS
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk Berichten
veel te vroeg in de remmen ivan!!
neenee goe gereden pappy!
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RSTim Bekijk BerichtenDie groene RS kende precies ook de weg.
Mooi filmpie.
Op Bergwerk kwam ik in hun vizier en blijkbaar werden ze wakker.
Mooi filmpje anders achter zo'n FRS...Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk BerichtenIk denk het niet, het waren Fransmannen en dan blijf ik netjes op afstand...
Op Bergwerk kwam ik in hun vizier en blijkbaar werden ze wakker.
Mooi filmpje anders achter zo'n FRS...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk BerichtenTuning is gedaan bij Shiftech Engineering, die van Gizmo ook trouwens
Downpipe + sportcat + cat-back uitlaat van Milltek
Turbodruk is gestegen met 0,1 bar
Staat nu op 1,7 ipv 1,6
En hoe klinkt dat zo full milltek.
Wel een serieuse vermogenswinst met zo weinig verhoging van turbodruk!!! Echt knap!
Hoeveel vermogen had hij std. op de bank?
Moet heerlijk rijden die berg koppel!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk BerichtenNe groene is altijd sneller eh!Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk BerichtenGij hebt ne ritje gewonnen... (in ne witte)
Zou dus wel eens fijn zijn.
Ik weet nu een blauwe staan nog juist geen jaar oud en die moet 23500excl. kosten
opties enkel lux pack. 18000km...
Goede prijs?
Nuja ik zou liever voor een witte gaan met roush striping en zwarte OZ velgen, da vind ik echt knap!
Of een groene, pffff ik weet het nog niet!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk BerichtenInlet onaangeroerd gelaten?
En hoe klinkt dat zo full milltek.
Wel een serieuse vermogenswinst met zo weinig verhoging van turbodruk!!! Echt knap!
Hoeveel vermogen had hij std. op de bank?
Moet heerlijk rijden die berg koppel!
Khad standaard 297 pk en 481 Nm koppel, dan is hij binnen geweest bij Ford voor een update, dan had ik 304 pk en 459 Nm koppel, meer pk maar minder koppel...dan heb ik hem binnen gedaan bij Shiftech, groot verschil
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk BerichtenZoveel koppel da is echt zalig om te rijden, en het geluid ook, die knallen uit de uitlaat als je schakelt, precies echte WRC
Khad standaard 297 pk en 481 Nm koppel, dan is hij binnen geweest bij Ford voor een update, dan had ik 304 pk en 459 Nm koppel, meer pk maar minder koppel...dan heb ik hem binnen gedaan bij Shiftech, groot verschil
Ja sorry ma ik sta niet zo positief tov chiptuning.
Ik ken iemand die in de rally heeft gezeten en dieje is daar ook grandioos tegen.
Natuurlijk moet alles afgesteld staan op elkaar eh, dus als je wat mods doet kan je er gewoon niet omheen, maar gewoon ff door een chipke van 300pk naar 350pk gaan.
Nee daar geloof ik niet in dat da gezond kan zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk BerichtenEn zij hebben dan direct al die mods gedaan?
Ja sorry ma ik sta niet zo positief tov chiptuning.
Ik ken iemand die in de rally heeft gezeten en dieje is daar ook grandioos tegen.
Natuurlijk moet alles afgesteld staan op elkaar eh, dus als je wat mods doet kan je er gewoon niet omheen, maar gewoon ff door een chipke van 300pk naar 350pk gaan.
Nee daar geloof ik niet in dat da gezond kan zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk BerichtenJa dan moet je er af blijven en alles standaard laten
Dan heb ik het over injectoren, intercooler,uitlaat,benzinepomp, inlaat,...
Daar zie ik mij dan eerder in investeren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dequal Bekijk Berichten
Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
Comment
-
Dit weekend nog es de FRS op de ring losgegelaten.
In de voormiddag lag het redelijk nat en kon ik niet veel uisteken. Wagen had enorm veel onderstuur, mede door de 305 pk FWD.
In de namiddag droogde het helemaal op en heb ik me ferm kunnen amuseren
Oa enkele porsches, nieuwe megane RS, impreza wrx sti moesten er allemaal aan geloven
Degene waar ik nog het meeste moeite meehad, was een E92 M3, al moest ik bitter weinig onderdoen.
Comment
-
Comment