Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Blauwe RS 299-U4 (als ik me goed kan herinneren). Vandaag in Tremelo. Iemand van hier? kwam voorbij met m'n ST'tje

Comment

• Oppassen in frankrijk

Comment

• Ter vervanging van deze waarschijnlijk?

Comment

• Flikken met smaak

Vandaag weer een leuk telefoontje gehad. Mijn RS is reeds 3 weken in vertraging.
          Eerst was de fabriek 2 weken gesloten, en nu hebben ze problemen met een toeleverancier voor de transmissiekabels. Deze komen uit Slovakije, en daar zijn momenteel zware overstromingen.

Tmag weeral nie zijn.
          Ik vermoed dat de productie van de RS500 ook achter zal lopen op schema, aangezien deze maar gepland waren eens de gewone RS'en gebouwd waren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door drivingfun Bekijk Berichten
            Oppassen in frankrijk

Gezien in Le-Mans vorig weekend! Ik reed er langst met "mijn" (nog voor 2 weken) gewone RS, ook blauw, kreeg thumbs up van de flikken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
              Gezien in Le-Mans vorig weekend! Ik reed er langst met "mijn" (nog voor 2 weken) gewone RS, ook blauw, kreeg thumbs up van de flikken
              Za-lig...
              Nog hard gepiep gehoord van de remmen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
                Za-lig...
                Nog hard gepiep gehoord van de remmen?
                Is al pak geminderd

Comment

• Mooi en veilig (zeer zichtbaar door de felle kleuren) voertuig. Jammer van het vrij hoge verbruik van +- 8 l/100 km.

Comment

• Ergens in de krant gelezen dat er in Belgie 942 van verkocht zijn.
                    En dat in plaats van de aangekondigde 75. Dag exclusiviteit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk Berichten
                      Mooi en veilig (zeer zichtbaar door de felle kleuren) voertuig. Jammer van het vrij hoge verbruik van +- 8 l/100 km.
                      Als je hem stationair laat draaien ja, anders zal het wel wat meer zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk Berichten
                        Mooi en veilig (zeer zichtbaar door de felle kleuren) voertuig. Jammer van het vrij hoge verbruik van +- 8 l/100 km.

Als je ni meer dan 8l/100km wil verbruiken dan moet je maar dieseltje kopen

Comment

• www.flickr.com/buysie

Comment

• Knappe foto !

Comment

• Afgelopen weekend een ford garage binnengesprongen en meer info gevraagd omtrent de Ford Focus RS.

Wat vinden jullie van volgende RS?
                              - de wagen is nog niet ingeschreven
                              - heeft momenteel +- 1250 Km op de teller

1/ vinden jullie de prijs aan de hoge of lage kant?
                              2/ voor de RS rijders onder ons, hoeveel korting kregen jullie? (mag gerust via PM)
                              3/ voertuig is gebruikt als demowagen, dit baart me enig sinds zorgen, terecht?

alvast bedankt voor jullie reacties
                              2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                              2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
                                Afgelopen weekend een ford garage binnengesprongen en meer info gevraagd omtrent de Ford Focus RS.

2/ voor de RS rijders onder ons, hoeveel korting kregen jullie? (mag gerust via PM)

Als ik het goed zie op de foto's heeft deze RS niets van opties. Niet dat het zo erg is, maar voor deze prijs kon je zeker een nieuwe bestellen met opties en 5jaar garantie ipv. 2 jaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RSTim Bekijk Berichten
                                  Als ik het goed zie op de foto's heeft deze RS niets van opties. Niet dat het zo erg is, maar voor deze prijs kon je zeker een nieuwe bestellen met opties en 5jaar garantie ipv. 2 jaar.
                                  niet iedereen heeft recht op personeels korting he!

Comment

• Met een 'gewone' korting van pakweg 6-7% op de catalogusprijs kom je ook in de buurt van dat bedrag, gezien er geen optiepakket op deze RS zit ...

En dan vind ik de prijs eigenlijk te hoog, gelet op de kilometerstand en het feit dat deze als demo werd gebruikt.

Of de betrouwbaarheid in het gedrang komt zal je nooit weten, dat hangt af wat men bij die garage onder een testrit verstaat en of ze het nauw nemen met opwarmen van de motor e.d.

Als je echt eentje wil (want betwijfel of je er nog kan bestellen) heb je twee opties:
                                    of je zoekt nog een exemplaar op stock, zo zullen er nog wel een aantal te vinden zijn, of je onderhandelt over de prijs tot het een mooie deal wordt ... Ik zou maximum 30K betalen en daar mag dan gerust 2+3 jaar garantie bij zitten. Voor de gemoedsrust zou dat ook wel wat helpen bij het kopen van een demo, niet?

Voor zover ik weet stond er nog een witte in stock bij Ciac Gent, maar euhm ... die heeft al een herstelling achter te rug Iemand heeft hem gestart in de showroom en hij stond in versnelling, is met zijn neus tegen een paal geknald! Niet ernstig, maar toch ...

Comment

• Bij Herroelen in Dilsen hebben ze nog een gifgroene in de showroom staan. Deze is natuurlijk vonkelnieuw.
                                      In Bilzen heb ik bij een handelaar in tweedehands wagens een blauwe te koop zien staan.
                                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
                                        Afgelopen weekend een ford garage binnengesprongen en meer info gevraagd omtrent de Ford Focus RS.

Ik weet er ene die de zijn verkoopt, full option en een pak goedkoper.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                          Ik weet er ene die de zijn verkoopt, full option en een pak goedkoper.
                                          Ik ook! WERNERRRRRRR
                                          BMW 118D E87 M-pack

Comment

Working...
                                          X