Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Weytie Bekijk Berichten
    @ Michellancia, steek ineens zo'n silicone darmen van samco,.... De mijne liggen hier al klaar, maar nu nog wachten op de RS
    Dan kan je beter imho nieuw luchtfilterhuis van RS500 bij mountune bestellen

@Michellancia, is idd gekend probleem bij Ford..

Comment

• Is bij mij ook allemaal veranderd, bij mij viel de auto stil, en als ik startte viel die na 2sec terug stil.
      Motor kreeg geen lucht. Bij mij zitten er ook silicone exemplaren op nu.

Comment

• Heb momenteel een RS op de oprit staan voor 2 weken, wat een beest Het geluid is echt wel verslavend, om nog maar te zwijgen van die plofjes

Comment

• ik vind de RS wel een vette bak. ik heb hem zien rijden in de buurt van de ford testbaan lommel toen hij nog niet uit was.

Comment

• Ik krijg hier bijna een aanval.

Mijn wagen zou vorige week al geleverd moeten worden bij de dealer. Ik verwachte dus om hem deze week te kunnen ophalen, maar niks is minder waar.

De fabriek in Saarlouis zou dicht zijn van 20/05 tot 07/06. Mijn wagen staat nog op de band en dus beginnen ze maar verder te werken vanaf volgende week maandag.

Betekend dus dat ik de wagen volgende week ook nog niet zal hebben en hij dus een 3-tal weken in vertraging is

Comment

• Klote zeg !

Comment

Ik krijg hier bijna een aanval.

Mijn wagen zou vorige week al geleverd moeten worden bij de dealer. Ik verwachte dus om hem deze week te kunnen ophalen, maar niks is minder waar.

De fabriek in Saarlouis zou dicht zijn van 20/05 tot 07/06. Mijn wagen staat nog op de band en dus beginnen ze maar verder te werken vanaf volgende week maandag.

Betekend dus dat ik de wagen volgende week ook nog niet zal hebben en hij dus een 3-tal weken in vertraging is
                Is vervelend voor u, maar die mensen hebben ook recht op verlof hé ...

Btw, hij is pas besteld eind april en je kreeg toen 10 weken wachttijd van je dealer.
                Dus je kan nog van geluk spreken als hij vroeger geleverd wordt, toch?

Mijn neef de zijne is besteld eind januari (2009) en stond bij hem eind juni!
                Zelfde probleem als bij Wernercupra, men had problemen met de grote navi en al de RS'en die eentje moesten krijgen bleven in bestelling staan tot dat opgelost was.
                Last edited by fantaflesdopke; 04/06/2010, 16:51.

Comment

• Inderdaad. Bij mij heeft de levering ook 7 maanden op zich laten wachten. Maar ge zult des te blijer zijn eens hij geleverd wordt.

Comment

• Tuurlijk hebben die mensen recht op verlof Maar uitgerekend de dag waarop de mijne gebouwd werd, was hun laatste dag.

Hij staat momenteel in de afdeling waar de bumpers en spoiler gemonteerd worden, dus hopelijk rolt hij maandag van de band en heb ik hem een weekje erna

Er was normaal voorzien dat deze ongeveer 10 weken op zich liet wachten bij bestelling. Maar doordat ze plots afkwamen dat hij 20/05 gebouwd werd en een weekje erna in de garage zou toekomen (way dus eigenlijk maar een 5tal weken zou zijn), heb ik direct werk gemaakt om men huidige wagen te verkopen. Nu moet wel lukken dat deze op 1 week verkocht was, waardoor ik nu al een dikke 2 weken wagen-loos ben.

Gelukkig kan ik de wagen van men ouder en zus es lenen

Comment

• wachten duurt altijd lang e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                        Heb momenteel een RS op de oprit staan voor 2 weken, wat een beest Het geluid is echt wel verslavend, om nog maar te zwijgen van die plofjes
                        nogmaals merci voor het co-ritje gisteren he..

genieten

Comment

• Daarnet in Brugge een groene RS gezien met nummerplaat xxx-APG.

Iemand van hier? Pfrt, blijft toch een droomkar...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten

Der staat er hier wekelijks zo 1tje voor m'n zaak, blijkbaar van een ford garagist uit Beselare

Comment

• Vandaag een witte gezien in Mettet had hem graag in actie zien komen om dat ding is op circuit te zien. Zou er graag is mee rijden of passagieren, idem met de megane r

Comment

• Van vandaag:

Ik wil dat echt zo hard

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                                  Van vandaag:

Ik wil dat echt zo hard
                                  Yeah, me too.

QUa looks zeker de knapste hot hatch van de moment.

Maar toch zou ik dit ook niet uit mijn hoofd kunnen zetten:

+ YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                                    Vandaag een witte gezien in Mettet had hem graag in actie zien komen om dat ding is op circuit te zien. Zou er graag is mee rijden of passagieren, idem met de megane r

kom de mijne maar eens halen
                                    Last edited by ; 06/06/2010, 11:58.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                                      Vandaag een witte gezien in Mettet had hem graag in actie zien komen om dat ding is op circuit te zien. Zou er graag is mee rijden of passagieren, idem met de megane r
                                      Witte was wss Michellancia van hier opt forum

Comment

Witte was wss Michellancia van hier opt forum
                                        Vandaag = zaterdag en niet nu zondag

Comment

• RS 500 in actie
                                          Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

Working...
                                          X