Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    Ja idd, en dan gaan ze er nog optisch aan tunen
    Dat snap ik ook niet!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
      OK, zo bedoelde ik mijn vraag dus niet.
      Dan moet je je vraag anders stellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Redfox Bekijk Berichten
        Hoi,

Eventjes een aantal foto's van mijn lichte vracht om snel bij onze klanten te geraken bij problemen met hun printer.

knap die deco.. juist genoeg zonder te overdrijven.. het is wel meer een orange fox medunkt.
        Staat precies nog op Z-plaat ook ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RSTim Bekijk Berichten
          Als die iemand van Rekkem is en niet van Leuven ben ik de schuldige. Zoveel RS'sen rijden er in Rekkem niet rond denk ik.

Heb je hier dan ook al een paar keer zien passeren in de Rekkemsesraat in Marke. Heb al paar keer met mond open staan kijken, als ik hier wat aan het werken was buiten.

Dikke verschijning

Comment

• Interessante test met de Focus RS:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Redfox Bekijk Berichten
              Hoi,

Eventjes een aantal foto's van mijn lichte vracht om snel bij onze klanten te geraken bij problemen met hun printer.
              mooi gedaan.

heb je al foto's van de binnenkant?
              wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                AHA! 't Is inderdaad in Rekkem. Nog nooit iemand vanuit een 120d cab dik verwonderd zien kijken telkens je voorbij komt!?
                Tja, waarschijnlijk wel, maar dat gebeurt eigenlijk dikwijs als je met de RS ergens passeert. Ik moet nog altijd lachen als ik iemand zie zijn nek bijna verrekken om hun hoofd te draaien om de Focus toch dat iets langer te kunnen bekijken.
                En eerlijk gezegd kan ik ze geen ongelijk geven, want iedere keer als ik bij mijn auto kom om in te stappen, kan ik nog altijd mijn ogen niet geloven dat die "stove" van mij is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                  Heb je hier dan ook al een paar keer zien passeren in de Rekkemsesraat in Marke. Heb al paar keer met mond open staan kijken, als ik hier wat aan het werken was buiten.

Dikke verschijning
                  Thanx.

Een vriend van mij heeft 14 dagen geleden een Clio Sport gekocht , zoals de uwe , en dat is toch ook een vette verschijning.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk Berichten
                    http://www.facebook.com/l.php?u=http...07f436a&ref=mf

Hier rs driver zijn wit monster , echt cool maat dat geluid . Sorry dat ik het heb gepost maar kon het niet laten . Kan niet wachten om eens een ritje te doen met al dat vermogen.
                    die knal
                    2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                    2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dracuna Bekijk Berichten
                      Gent

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                        Gent
                        Is dat op domein de Blaarmeersen?
                        1982 BMW E28 528i
                        2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                          Is dat op domein de Blaarmeersen?
                          kdenket ja

Comment

• Ja, denk ook op de Blaarmeersen, en tunnelke waar ze 37 keer doorheen rijden is volgens mij in Zwijnaarde (onder de snelweg door) ...

Wel een paar missers in het filmpje gehoord?
                            Een 5-liter? Carbon? ... Soit, details.

Comment

• Hoeveel verbruikt z'n RS nu eigenlijk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dracuna Bekijk Berichten
                                Dit vind ik als testverslag niet echt wow

De wagen wel natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                  Hoeveel verbruikt z'n RS nu eigenlijk?
                                  Bwoa, niet echt veel meer dan een ST eigenlijk ...
                                  Als er gemengd gebruik is mag je zonder gekke ritjes rekenen op 13 à 15 liter per 100km.

Puur snelweg krijg je die net onder de 10 liter, mits gas geven met je kleine teen.
                                  En een volle bak erdoor jagen op circuit kan je je wel inbeelden welke verbruikscijfers daar aan vasthangen zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                    Gent
                                    Oorspronkelijk geplaatst door fantaflesdopke Bekijk Berichten
                                    Ja, denk ook op de Blaarmeersen, en tunnelke waar ze 37 keer doorheen rijden is volgens mij in Zwijnaarde (onder de snelweg door) ...

Wel een paar missers in het filmpje gehoord?
                                    Een 5-liter? Carbon? ... Soit, details.
                                    Als je het accent hoort, zou je toch nooit denken dat het Gent is.

En het zijn wel enorm grote velgen op de RS, en je ziet de remmen ook
                                    En er is veel goed aan de nieuwe RS!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                      Hoeveel verbruikt z'n RS nu eigenlijk?
                                      Oorspronkelijk geplaatst door fantaflesdopke Bekijk Berichten
                                      Bwoa, niet echt veel meer dan een ST eigenlijk ...
                                      Als er gemengd gebruik is mag je zonder gekke ritjes rekenen op 13 à 15 liter per 100km.

Puur snelweg krijg je die net onder de 10 liter, mits gas geven met je kleine teen.
                                      En een volle bak erdoor jagen op circuit kan je je wel inbeelden welke verbruikscijfers daar aan vasthangen zeker?

Volgens mijn gebruik, hoofdzakelijk autostrade, zo'n 75%. Meestal 126km/h GPS, en op de binnenbaantjes rustig, maar af en toe toch eens doortrekken.
                                      Hoeveel zou het verbruik dan zijn? 11liter gem. ofzo?

Aan 11liter gerekend, en op LV, zou die kar mij 200€ per maand minder kosten dan een E46 M3, nog steeds mijn favoriete opvolger van de eend...
                                      Maar 200€ minder, damn Dan begin ik toch zwaar te twijfelen
                                      Last edited by Greg; 17/03/2010, 16:36.

Comment

• Zal toch aan de opportunistische kant zijn vrees ik ...

Voorbeeld met mijn ST:
                                        Een volle tank waarvan pakweg de helft aan legale snelheid over de autostrade, en de helft binnenbaantjes met af en toe eens plankgas om wat slakken in te halen, kom ik al op 11 liter uit ongeveer ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fantaflesdopke Bekijk Berichten
                                          Zal toch aan de opportunistische kant zijn vrees ik ...

Voorbeeld met mijn ST:
                                          Een volle tank waarvan pakweg de helft aan legale snelheid over de autostrade, en de helft binnenbaantjes met af en toe eens plankgas om wat slakken in te halen, kom ik al op 11 liter uit ongeveer ...

Zou hij veel meer verbruiken dan een ST?

+ YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Working...
                                          X