Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Als die iemand van Rekkem is en niet van Leuven ben ik de schuldige. Zoveel RS'sen rijden er in Rekkem niet rond denk ik.
Heb je hier dan ook al een paar keer zien passeren in de Rekkemsesraat in Marke. Heb al paar keer met mond open staan kijken, als ik hier wat aan het werken was buiten.
AHA! 't Is inderdaad in Rekkem. Nog nooit iemand vanuit een 120d cab dik verwonderd zien kijken telkens je voorbij komt!?
Tja, waarschijnlijk wel, maar dat gebeurt eigenlijk dikwijs als je met de RS ergens passeert. Ik moet nog altijd lachen als ik iemand zie zijn nek bijna verrekken om hun hoofd te draaien om de Focus toch dat iets langer te kunnen bekijken.
En eerlijk gezegd kan ik ze geen ongelijk geven, want iedere keer als ik bij mijn auto kom om in te stappen, kan ik nog altijd mijn ogen niet geloven dat die "stove" van mij is.
Heb je hier dan ook al een paar keer zien passeren in de Rekkemsesraat in Marke. Heb al paar keer met mond open staan kijken, als ik hier wat aan het werken was buiten.
Dikke verschijning
Thanx.
Een vriend van mij heeft 14 dagen geleden een Clio Sport gekocht , zoals de uwe , en dat is toch ook een vette verschijning.
Hier rs driver zijn wit monster , echt cool maat dat geluid . Sorry dat ik het heb gepost maar kon het niet laten . Kan niet wachten om eens een ritje te doen met al dat vermogen.
Bwoa, niet echt veel meer dan een ST eigenlijk ...
Als er gemengd gebruik is mag je zonder gekke ritjes rekenen op 13 à 15 liter per 100km.
Puur snelweg krijg je die net onder de 10 liter, mits gas geven met je kleine teen.
En een volle bak erdoor jagen op circuit kan je je wel inbeelden welke verbruikscijfers daar aan vasthangen zeker?
Bwoa, niet echt veel meer dan een ST eigenlijk ...
Als er gemengd gebruik is mag je zonder gekke ritjes rekenen op 13 à 15 liter per 100km.
Puur snelweg krijg je die net onder de 10 liter, mits gas geven met je kleine teen.
En een volle bak erdoor jagen op circuit kan je je wel inbeelden welke verbruikscijfers daar aan vasthangen zeker?
Volgens mijn gebruik, hoofdzakelijk autostrade, zo'n 75%. Meestal 126km/h GPS, en op de binnenbaantjes rustig, maar af en toe toch eens doortrekken.
Hoeveel zou het verbruik dan zijn? 11liter gem. ofzo?
Aan 11liter gerekend, en op LV, zou die kar mij 200€ per maand minder kosten dan een E46 M3, nog steeds mijn favoriete opvolger van de eend...
Maar 200€ minder, damn Dan begin ik toch zwaar te twijfelen
Zal toch aan de opportunistische kant zijn vrees ik ...
Voorbeeld met mijn ST:
Een volle tank waarvan pakweg de helft aan legale snelheid over de autostrade, en de helft binnenbaantjes met af en toe eens plankgas om wat slakken in te halen, kom ik al op 11 liter uit ongeveer ...
Zal toch aan de opportunistische kant zijn vrees ik ...
Voorbeeld met mijn ST:
Een volle tank waarvan pakweg de helft aan legale snelheid over de autostrade, en de helft binnenbaantjes met af en toe eens plankgas om wat slakken in te halen, kom ik al op 11 liter uit ongeveer ...
Comment