Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
    Heeft een MPS een differentieel? Ja zeker.
    Ja LSD'ke van 25%
    Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
    Daarom heb ik dus een afkeer van FWD gekregen he... Je krijgt gewoon die power, vooral het koppel, niet op de grond.. weg.
    Maar de hernemingen van pakweg 3de tot en met 6de, die zijn natuurlijk wel gewoonweg schitterend, en daar kan je met je koppel wel weg. 1e en 2e is toch maar voor rode-licht johnnies

Comment

• Vet filmpje

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• http://www.facebook.com/l.php?u=http...07f436a&ref=mf

Hier rs driver zijn wit monster , echt cool maat dat geluid . Sorry dat ik het heb gepost maar kon het niet laten . Kan niet wachten om eens een ritje te doen met al dat vermogen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk Berichten
          http://www.facebook.com/l.php?u=http...07f436a&ref=mf

Hier rs driver zijn wit monster , echt cool maat dat geluid . Sorry dat ik het heb gepost maar kon het niet laten . Kan niet wachten om eens een ritje te doen met al dat vermogen.

560Nm

Geschift Geraak je dan nog vooruit in de regen, of blijf je ter plaatse trappelen?

Zalig

Comment

• Ik had hem ook al op facebook gezien van Shiftech, echt bangelijk!!!!

Ga de RS eigenaar op het werk deze link eens laten zien :p hehe

grtz

Comment

• Waanzinnige waardes!! Een echt schitterend staaltje van degelijke techniek. Draag er zorg voor. Ik denk in hernemingen dat je vele Porsches en andere exoten zwaar in het stuur zal laten bijten!!

Comment

• Comment

• Comment

• Barracuda Karizzma.

Comment

• Comment

• Oei!

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Zo'n dikke ketel he

Zo dik dat ik eentje wil Alleen twijfel ik zooo hard aan die FWD he Ok, het is naar het schijnt heel vernuft met die Revo Knuckels enz., maar het blijven 440Nm en 305pk denk ik dan.. Hopelijk kan ik eens een keer eentje testrijden.

Comment

• Ik vind die zwarte wielen wel knap, iemand een idee van merk en type?

Comment

• Uw madam daarmee laten parkeren, lijkt mij behoorlijk stressy.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• uw madame uberhaupt met zo'n auto laten rijden lijkt me al behoorlijk stressy

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                        uw madame uberhaupt met zo'n auto laten rijden lijkt me al behoorlijk stressy
                                        Goh, zo'n ding valt wel kalm te rijden ook.
                                        Niet dat mijn madam veel met de mijne rijdt hoor. Tot nog toe heeft ze zelfs nog niet achter het stuur gezeten. Ze wil niet.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Hier in de buurt heeft iemand een witte. Wat een verschijning toch... Hoe vet kan een auto af-fabriek zijn zeg!!?

Comment

Working...
                                          X