Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk Berichten
    Vandaag een toffe dag gehad , heb eindelijk nog mede eigenaars ontmoet , waaronder RSdriver en zijn vriendin echt toffe mensen om er een klapke mee te doen , fantaflesdopke ook ontmoet en ook ne toffe gast , alleen denk ik dat hij op den duur zot werd om altijd hetzelfde te vertellen over die nrplaat van zijn neef zijne RS.Wil zeker jullie nog eens ontmoeten en totlater op de forum .Spijtig heb ik geen foto's , 'k weet het niet echt slim.
    Ah dien blauwe RS was dus de uwen. Ik was daar ook met een grijze fiesta ST

Comment

• Vandaag een beetje staan gapen aan de vitrine van garage Cornelis in Hamme Mille. Daar staat een mooie witte RS.. dus als er nog iemand 1tje zoekt

Comment

• Op de luikersteenweg aan wihonge staat er eene groene
        2012 E92 Bmw 335i DKG
        1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk Berichten
          Vandaag een toffe dag gehad , heb eindelijk nog mede eigenaars ontmoet , waaronder RSdriver en zijn vriendin echt toffe mensen om er een klapke mee te doen , fantaflesdopke ook ontmoet en ook ne toffe gast , alleen denk ik dat hij op den duur zot werd om altijd hetzelfde te vertellen over die nrplaat van zijn neef zijne RS.Wil zeker jullie nog eens ontmoeten en totlater op de forum .Spijtig heb ik geen foto's , 'k weet het niet echt slim.
          Wie had gedacht dat er 6 RS'en gingen zijn ... Foto's zullen nog wel volgen, er liepen er genoeg rond met ne kodak. En al die klein mannen kijken als ze moesten gaan shotten ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fantaflesdopke Bekijk Berichten
            Wie had gedacht dat er 6 RS'en gingen zijn ... Foto's zullen nog wel volgen, er liepen er genoeg rond met ne kodak. En al die klein mannen kijken als ze moesten gaan shotten ...
            Het was tof dat er zoveel waren met de RS , moeten we nog eens doen en dan mss eens een rit maken langs de kustlijn of ergens anders , denk dat het wel de max moet zijn als je zo een kolone RSjes ziet rijden. Ja die mannekes hadden blijkbaar geen goesting meer om te shotten . Tot eender deze dagen als we elkaar nog eens kruisen ter hoogte van de carrefour

Comment

• Comment

• Jam-Sport Focus RS.

Comment

• Comment

• dit weekend was er een M&G in deinze. Er waren 6RSjes leuk om eens andere RS-rijders te zien.Foto heb ik wel niet gemaakt .

Comment

• Wit blijf ik de mooiste vinden, waarschijnlijk omdat die het soberst overkomt. Heb mezelf daarjuist moeten inhouden om eens bij Cornelis binnen te stappen. Die BIV hee

Comment

• De Focus RS zou een exclusieve wagen zijn volgens Ford maar je ziet ze wel meer rijden dan de Focus ST hier in België

Niet dat ik daar kwaad voor ben, maar wel jammer voor de eigenaars van zulke droomwagen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                          Wit blijf ik de mooiste vinden, waarschijnlijk omdat die het soberst overkomt. Heb mezelf daarjuist moeten inhouden om eens bij Cornelis binnen te stappen. Die BIV hee
                          wit is idd de mooiste van de 3 (persoonlijk smaak )
                          biv => tja eens boven de 211 PK betaal je nu éénmaal 5000 euro...
                          2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                          2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Ik weet het, vandaar .. 2 keer 5000 in 3 jaar is me te veel
                            Vandaar dat ik de nieuwe MPS ook aan me laat voorbijgaan

Comment

• Die vraag is mij ook al dikwijls gesteld geweest, of ik mijn ST niet wil "ruilen" voor een RS ...
                              Neen dank u, geen twee keer de staatskas zo grof spijzen!
                              Toch zeker niet op zo een korte tijd ...

Los van de BIV, de RS kost ook een pakje meer hé.
                              De basisprijs van 33.000€ valt wel nog mee, toch voor hetgeen je in ruil krijgt.
                              Maar neem daar twee optiebundels bij (lederen interieur, navi, alarm ed) en je komt al op een maximumcatalogusprijs van om en bij de 39.500€!
                              Voor een Ford is dat al geen klein bier meer.

Om eerlijk te zijn, zou ik voor dat geld liever een Mini Cooper S JCW met World Championship 50 pakket erbij kopen, die kost ongeveer 41.000 € maar je komt nog steeds goedkoper uit omdat je 'maar' 2500€ BIV neertelt.

Of als het iets groter mag zijn, een 130i Sporthatch met Edition Sport pakket.
                              Maar dat is niet echt een vergelijking ...

Comment

Die vraag is mij ook al dikwijls gesteld geweest, of ik mijn ST niet wil "ruilen" voor een RS ...

De basisprijs van 33.000€ valt wel nog mee, toch voor hetgeen je in ruil krijgt.
                                Maar neem daar twee optiebundels bij (lederen interieur, navi, alarm ed) en je komt al op een maximumcatalogusprijs van om en bij de 39.500€!

Om eerlijk te zijn, zou ik voor dat geld liever een Mini Cooper S JCW met World Championship 50 pakket erbij kopen, die kost ongeveer 41.000 € maar je komt nog steeds goedkoper uit omdat je 'maar' 2500€ BIV neertelt.

De RS die bij Morren in Sint-Truiden in de toonzaal staat zou te koop zijn voor 32.000 of 33.000 euro (weet het niet meer juist) en die heeft navigatie en alarm als ik het goed heb, dacht dat er geen leder op zat.
                                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Schreef ik dernet niet "maximum catalogusprijs"?
                                  Bon, iedereen weet dat je nog wel wat korting krijgt, die RS bij Morren zal 1 pack (tech pack) hebben, en uw korting zal in de vorm van dat pack zijn ...

Comment

• f#cking ford!!

Comment

Schreef ik dernet niet "maximum catalogusprijs"?
                                      Bon, iedereen weet dat je nog wel wat korting krijgt, die RS bij Morren zal 1 pack (tech pack) hebben, en uw korting zal in de vorm van dat pack zijn ...
                                      Weet ik wel dat je maximumprijs zei, maar wil maar zeggen dat hetheel goed meevalt, ale voor een wagen met zoveel pk's vind ik dat weinig geld.
                                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Die vraag is mij ook al dikwijls gesteld geweest, of ik mijn ST niet wil "ruilen" voor een RS ...

Nee zeker niet kwa prijs. De BMW zal wel een pak rond zijn oren krijgen maar kost gemakkelijk 15000 Euro meer, idem Audi met zijn S3

Comment

• en 41000€ voor een mini, da's er serieus over hoor

Comment

Working...
                                          X