Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Focus RS
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk BerichtenVandaag een toffe dag gehad , heb eindelijk nog mede eigenaars ontmoet , waaronder RSdriver en zijn vriendin echt toffe mensen om er een klapke mee te doen , fantaflesdopke ook ontmoet en ook ne toffe gast , alleen denk ik dat hij op den duur zot werd om altijd hetzelfde te vertellen over die nrplaat van zijn neef zijne RS.Wil zeker jullie nog eens ontmoeten en totlater op de forum .Spijtig heb ik geen foto's , 'k weet het niet echt slim.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fantaflesdopke Bekijk BerichtenWie had gedacht dat er 6 RS'en gingen zijn ... Foto's zullen nog wel volgen, er liepen er genoeg rond met ne kodak. En al die klein mannen kijken als ze moesten gaan shotten .... Ja die mannekes hadden blijkbaar geen goesting meer om te shotten
. Tot eender deze dagen als we elkaar nog eens kruisen ter hoogte van de carrefour
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenWit blijf ik de mooiste vinden, waarschijnlijk omdat die het soberst overkomt. Heb mezelf daarjuist moeten inhouden om eens bij Cornelis binnen te stappen. Die BIV hee)
biv => tja eens boven de 211 PK betaal je nu éénmaal 5000 euro...
Comment
-
Die vraag is mij ook al dikwijls gesteld geweest, of ik mijn ST niet wil "ruilen" voor een RS ...
Neen dank u, geen twee keer de staatskas zo grof spijzen!
Toch zeker niet op zo een korte tijd ...
Los van de BIV, de RS kost ook een pakje meer hé.
De basisprijs van 33.000€ valt wel nog mee, toch voor hetgeen je in ruil krijgt.
Maar neem daar twee optiebundels bij (lederen interieur, navi, alarm ed) en je komt al op een maximumcatalogusprijs van om en bij de 39.500€!
Voor een Ford is dat al geen klein bier meer.
Om eerlijk te zijn, zou ik voor dat geld liever een Mini Cooper S JCW met World Championship 50 pakket erbij kopen, die kost ongeveer 41.000 € maar je komt nog steeds goedkoper uit omdat je 'maar' 2500€ BIV neertelt.
Of als het iets groter mag zijn, een 130i Sporthatch met Edition Sport pakket.
Maar dat is niet echt een vergelijking ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fantaflesdopke Bekijk BerichtenDie vraag is mij ook al dikwijls gesteld geweest, of ik mijn ST niet wil "ruilen" voor een RS ...
De basisprijs van 33.000€ valt wel nog mee, toch voor hetgeen je in ruil krijgt.
Maar neem daar twee optiebundels bij (lederen interieur, navi, alarm ed) en je komt al op een maximumcatalogusprijs van om en bij de 39.500€!
Om eerlijk te zijn, zou ik voor dat geld liever een Mini Cooper S JCW met World Championship 50 pakket erbij kopen, die kost ongeveer 41.000 € maar je komt nog steeds goedkoper uit omdat je 'maar' 2500€ BIV neertelt.
Maar dat is niet echt een vergelijking ...Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fantaflesdopke Bekijk BerichtenSchreef ik dernet niet "maximum catalogusprijs"?
Bon, iedereen weet dat je nog wel wat korting krijgt, die RS bij Morren zal 1 pack (tech pack) hebben, en uw korting zal in de vorm van dat pack zijn ...Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fantaflesdopke Bekijk BerichtenDie vraag is mij ook al dikwijls gesteld geweest, of ik mijn ST niet wil "ruilen" voor een RS ...
Maar dat is niet echt een vergelijking ...
Comment
Comment