Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
    misschien me ne grotere spoiler ?
    Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
    in tegenstelling tot jullie 2 heb ik geen auto nodig om een vrouw in bed te krijgen

het was eigenlijk een flauw grapje en eerder naar KC toe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
      in tegenstelling tot jullie 2 heb ik geen auto nodig om een vrouw in bed te krijgen
      Nee.. Ne vent
      Niets mis mee, net zoal die grote spoiler van je ( als we dan toch zo gaan beginnen..)
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• ohnee onze puber is al wakker...lord help us

Comment

• Werner:

Weet jij of die andere witte RS op Franco ook iemand van het forum was hier?
          sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
            Werner:

Geen flauw idee..ik heb die gast nog willen vragen of hij ook problemen had met zijn focus maar heb hem niet meer gezien

Comment

Geen flauw idee..ik heb die gast nog willen vragen of hij ook problemen had met zijn focus maar heb hem niet meer gezien
              Iemand bij mij uit de buurt heeft ook een RS maar die had nog geen problemen meegemaakt. Had wel nog geen 1000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JoriS1 Bekijk Berichten
                Iemand bij mij uit de buurt heeft ook een RS maar die had nog geen problemen meegemaakt. Had wel nog geen 1000km
                Ben er zeker van dat die zijn wagen niet gebruikt zoals ik 2500 km =banden weg..haha..bij extreem gebruik loopt de motor tegen het rood na een dikke 10 minuten planken..als je occasioneel ns e sprintje trekt zal hij dat probleem zeker niet hebben..ik den dat ford een flater begaan heeft en de koeling niet ruim genoeg gemaakt heeft voor intensief gebruik..echt een afknapper

Comment

Ben er zeker van dat die zijn wagen niet gebruikt zoals ik 2500 km =banden weg..haha..bij extreem gebruik loopt de motor tegen het rood na een dikke 10 minuten planken..als je occasioneel ns e sprintje trekt zal hij dat probleem zeker niet hebben..ik den dat ford een flater begaan heeft en de koeling niet ruim genoeg gemaakt heeft voor intensief gebruik..echt een afknapper

Werner, ge zijt gek man . Nu, ik zal maar niets zeggen, net m'n banden op de Cupra laten vervangen na nog geen 10 000 km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                    Werner, ge zijt gek man . Nu, ik zal maar niets zeggen, net m'n banden op de Cupra laten vervangen na nog geen 10 000 km
                    haha..ja gij kunt er ook iets van ik koop zo een wagen niet om naar de bakker te gaan maar om te gebruiken..de prijs vd 19 duimers is wel nen afknapper ..haha..voor uw ibiza heb ik een adres voor een 300 euro 4semi slick yokohama parada 300euro geleverd aan huis..voor mij is dat drie x zoveel
                    Last edited by ; 23/07/2009, 11:50.

Comment

Die man staat zondagochtend om 5 uur op om wat in de ardennen te gaan knallen met zijn auto's, gebruiken doet ie 't wel maar ik gok dat ie nog aan 't inrijden is

Wat betreft die koeling, ge zou eigenlijk een meterke moeten hebben wat echt de temperatuur aangeeft want 't zou met niet verbazen moesten ze foetelen met die meters. Zo een beetje in de stijl van 'tot 85° staat ie in 't midden en daarboven pijlsnel naar 't rood'. Misschien dat er al zoiets is als een scangauge voor de RS?

Comment

haha..ja gij kunt er ook iets van ik koop zo een wagen niet om naar de bakker te gaan maar om te gebruiken..de prijs vd 19 duimers is wel nen afknapper ..haha..voor uw ibiza heb ik een adres voor een 300 euro 4semi slick yokohama parada 300euro geleverd aan huis..voor mij is dat drie x zoveel

Stuur me dat adresje eens door . Zondag naar de Ring, dus de kans is groot dat de banden al terug gaan versleten zijn . 19 duimers zijn idd een zeer dure grap als je een beetje deftige sportband wilt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JoriS1 Bekijk Berichten
                          Die man staat zondagochtend om 5 uur op om wat in de ardennen te gaan knallen met zijn auto's, gebruiken doet ie 't wel maar ik gok dat ie nog aan 't inrijden is

Wat betreft die koeling, ge zou eigenlijk een meterke moeten hebben wat echt de temperatuur aangeeft want 't zou met niet verbazen moesten ze foetelen met die meters. Zo een beetje in de stijl van 'tot 85° staat ie in 't midden en daarboven pijlsnel naar 't rood'. Misschien dat er al zoiets is als een scangauge voor de RS?
                          In de ardennen heb je dat probleem niet..op openbare weg kan je onmogelijk 10 minten echt a fond gaan..op circuit wel en enkel daar doet het probleem zich voor..als het display rood begint te pinken en waarschuwen dat motor te warm is dan is er wel iets fout he..

Comment

In de ardennen heb je dat probleem niet..op openbare weg kan je onmogelijk 10 minten echt a fond gaan..op circuit wel en enkel daar doet het probleem zich voor..als het display rood begint te pinken en waarschuwen dat motor te warm is dan is er wel iets fout he..
                            Kan een extra oliekoeler dit probleem niet oplossen? Het was wel extreem warm ook op Franco, heb begrepen dat er nog wagens problemen hadden met niet-tijdige koeling van de motor.

Comment

Mijn auto loopt eerder warm in de ardennen dan op circuit (tried and tested) maar dat maakt nu niet echt uit.. Als de display begint te pinken dat 't fout is zal 't wel fout zijn

off-topic: Heeft dat adres van u semi-slicks ook in 13" tegen dat soort scherpe prijzen?

Comment

• het was van smorgens al dat ie warmliep..echt klote..toen was het max 22 graden..met de cupra reed ik een hele dag op franco en toen was het 30 graden..ford maakt zelf reklame dat de rs gemaakt is voor circuit en dan loopt hij warm na 2 sessies..kan er ni mee lachen..dat ze onder garantie het maar oplossen..de rs moet daar maar tegen kunnen ja 13ers hebben ze ook

Comment

Werner, check topic van de cupra eens?

Comment

Op het circuit kan je met geen enkele wagen 'voor dagelijks gebruik' langer dan een paar minuten a fond gaan. Na een paar ronden staan je remmen zowiezo te koken.
                                    Dat is daar niet voor gemaakt hee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                      Op het circuit kan je met geen enkele wagen 'voor dagelijks gebruik' langer dan een paar minuten a fond gaan. Na een paar ronden staan je remmen zowiezo te koken.
                                      Dat is daar niet voor gemaakt hee

.de motor liep direkt heet he,niet de remmen...ik heb nog nooit problemen gehad ivm koeling vd motor op circuit maar met de Rs direkt..heb met een motorist van colsoul gesproken en die zei me dat ze wss de koeling of thermostaathuis te klein berekend hebben ..
                                      trouwens ford prijst de Rs aan als een wagen die thuis hoort op circuit...dat ze er dan maar vlug bijzetten maar niet langer als 10 minuten..ik vind dit echt niet kunnen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
                                        Werner:

Dat was ne waal dus ik betwijfel dat ie hier ook zit.

Comment

• nu ben ik er zeker van dat die blauwe veel ornamenten bijhad op de achterkant. een en al plastic bagage die die kerel meesleurt.

jaja: erg johnny dus

Comment

Working...
                                          X