Oorspronkelijk geplaatst door shauni
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Focus RS
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichtenbespaar me dat aubecht.
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door shauni Bekijk Berichten@KC: Doe eens niet zo normaal man
Niemand, maar dan ook niemand, heeft ooit het lef gehad hier om mij normaal te noemen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk BerichtenHahane subaru kon er net nimeer vanaf man..ik heb nochtans gzocht naar een 06 model maar waren iets te duur
Of in UK gekeken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenLoser gast..echt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk BerichtenIdd!!anders zou ik zeker geen rs gekocht hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenGaan die voor meer dan een Evo tegenwoordig?
Of in UK gekeken?40000km..391 testbank pk ,evo 9mr van 2007..enkel kleur staat me ni aan..het is die blauw paars kleurige evo v op de meeting in tienen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenWacht maar tot hij zijn diploma kantoor heeft, dan gaat ge wat zien als hij met zijn eerste zelfverdiende auto afkomt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenWacht maar tot hij zijn diploma kantoor heeft, dan gaat ge wat zien als hij met zijn eerste zelfverdiende auto afkomt.
Ik heb hier gewoon gezegd wat Speedman bedoelde.
mis-interpreteer anders men postSgoed... we zullen zien hoe ver ik geraak later
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenIk heb toch geen probleem met een focus RS? integendeel.
VROOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEM!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenIk heb toch geen probleem met een focus RS? integendeel.
Ik ben heus niemand die neerkijkt op iemand die een BSO-richting volgt. Sorry als het zo overkwam.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichtennu is 't sport en sport plus, VROEEEMM!! wooooow!!
Ik verschiet er niet van dat jij je komt moeie..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenIk wilde gewoon het cliché dat de richting Kantoor en Verkoop volzit met Johnny's en VOORAL Marina's ontkrachten. Dat is alles.
Ik ben heus niemand die neerkijkt op iemand die een BSO-richting volgt. Sorry als het zo overkwam.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenBen jij nog niet te jong om al te verschieten?
Bij iemand zoals u kan je niet anders dan verschieten.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichtenfunny.
Bij iemand zoals u kan je niet anders dan verschieten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenWacht maar tot hij zijn diploma kantoor heeft, dan gaat ge wat zien als hij met zijn eerste zelfverdiende auto afkomt.Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenSgoed, we zullen zien later.. als ik niets bereikt heb mag je lachen
Comment
Comment