Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ja kbedoelde in feite gewoon: misschien dat iemand al happy was omdat hij/zij dacht dat de RS in aantocht was (ma dan hadden ze dus ook niet verder gedacht dan ik)

Anyway misverstandje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
      ik heb er ook al een testrit met de Focus RS opzitten.

Ford dealer in diksmuide zeg je ?

De testrit makkelijk gekregen ? M.a.w. gewoon naartoe gaan, beetje mooi praten en je mag er mee gaan knallen ?

Anders ga ik efkes naar Diksmuide denkek

Comment

• Stel hem eens deftig voor in het topic " mijn wagen " met een uitgebreid verslag en smakelijke foto's. Hij verdient het om eens geshowd te worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door \/\/outer Bekijk Berichten

De testrit makkelijk gekregen ? M.a.w. gewoon naartoe gaan, beetje mooi praten en je mag er mee gaan knallen ?

Tuurlijk dadde.

Hij moest wel van de garage zijn L op de achterruit plakken of het mocht ni

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk Berichten
            Hey wernercupra, heb gisteren mijn wagen gaan halen bij de garage . Hij is gewoon af ,daarna met 2 collega's een toerke gaan doen en echt het was de max , de turbo die aansloeg rond de 2500 toeren en de koppel echt het was fenomenaal . Dan mijn schoonvader achter het stuur gezet en was zeer onder de indruk van de prestaties en ook van uitzicht vond hij hem mega-cool.Het is zeker het wachten waard spijtig,dat niet iedereen ter gelijk zijne RS mocht gaan ophalen in de garage. Maar ik verzeker u het is gewoon weg de max en hij zit goed , het is alsof hij gemaakt was voor mij.Zal nog foto's op de forum plaatsen ,maar weet juist niet hoe dit moet ?

super ben blij voor u makker..geniet ervan ...als ik me echt nimeer kan houden dan moeten we ns afspreken he..wil hem zo graag eens irl zienik heb vandaag een datum gekregen..26 juni..nog even geduld hebben dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten

super ben blij voor u makker..geniet ervan ...als ik me echt nimeer kan houden dan moeten we ns afspreken he..wil hem zo graag eens irl zienik heb vandaag een datum gekregen..26 juni..nog even geduld hebben dus

ah zie, met geduld komt ge er wel

't wachten zal wel beloond worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door \/\/outer Bekijk Berichten

Bwa, we kwamen toe met de S en mijn vader was mee. En we waren dan ook echt geïnteresseerd. Offerte laten opmaken enzo

Ik heb geen idee of je makkelijk een testrit zou krijgen.

Comment

Bwa, we kwamen toe met de S en mijn vader was mee. En we waren dan ook echt geïnteresseerd. Offerte laten opmaken enzo

De Clio RS goed in 't zicht zetten En zeggen dat ik een stap verder zoek

En uit interesse zou ik ook wel 's offerte laten opmaken.

Bon, dat gaan we dan 's doen..

Comment

geen foto's of filmkes gemaakt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
                      geen foto's of filmkes gemaakt?
                      Ik heb een foto.

Last edited by Matthi; 15/05/2009, 20:14.

Comment

Bedankt

Eindelijk een datum om er naar uit te kijken , ik ben blij dat je iets weet. Ik kan je verzekeren dat het de moeite waard is om te wachten . Zodra je hem ziet en je er in plaats neemt , is als of alles van je wegvloeit (het wachten en de onzekerheid wanneer je iets weet) .En dan point de final; hem starten dan begint het leuk gedeelte koppeling indrukken en dan de magische knop (power) indrukken . Het is gewoon zalig het mooi geronk van de 5 cilinder te horen ,het is echt maf maar niet overdreven echt zalig en dan de eerste meters rijden . Heel voorzichtig vertrekken en ne keer dat je wat meer gas geeft hoe meer gedrul dat je krijgt , het is als of een leeuw in de motor zit die brult om meer , echt zalig . En het toffe eraan is dat je ongeveer 600 à 1000 km moet doen om hem in te rijden (roderen).Hij blijft ook gaan ; heb eens geprobeert in 6 de en hij blijft trekken niet lang tot 4000rpm en zat al aan 180 à 190. Dus werner je mag beginnen aftellen met een big

Comment

Heb het even nagekeken, staat inderdaad als bevestigde bouwdatum 26.06 , toch wat positiever dan de berichten van een paar weken geleden
                          leveringstermijnen zijn nu ook teruggeschroefd naar een half jaar ipv 10 à 12 maanden.

Bij ons is de eerste verkochte ook aangekomen:
                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Hij is zo vet in dat groen.

Comment

Om dan uiteindelijk toch weer bij een BMW uit te komen waarschijnlijk ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Shoves Bekijk Berichten
                                Heb het even nagekeken, staat inderdaad als bevestigde bouwdatum 26.06 , toch wat positiever dan de berichten van een paar weken geleden
                                leveringstermijnen zijn nu ook teruggeschroefd naar een half jaar ipv 10 à 12 maanden.

Bij ons is de eerste verkochte ook aangekomen:
                                Hergon?
                                2011 Porsche Boxster S Black Edition

Comment

• vrijdag stond er een groene bij Vanderborght rotselaar.
                                  echt wel e super knap Fordje!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                    Om dan uiteindelijk toch weer bij een BMW uit te komen waarschijnlijk ...
                                    Ik heb nog een paar weken om te beslissen. Dan zal je wel zien wat er hier op de oprit zal staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stekki Bekijk Berichten
                                      Hergon?
                                      Klopt!
                                      Is daar nu wel al weg, staat inderdaad nu bij Vanderborght

Comment

• Jammer dat ik niet wat ouder ben, ik had zeker ook ééntje besteld. Sublieme wagen

Comment

• Ik ga woensdagavond misschien eens naar die garage in Diksmuide gaan waar Matthi 't over heeft, wil hem ook wel eens IRL voelen en testen, en 't is een mogelijke opvolger van de Clio RS, alleen nog niet voor direct, maar dat weet de verkoper niet .

Rijdt de verkoper mee trouwens of mag je er alleen mee op stap ?

Comment

Working...
                                          X