Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ben geen technieker ofzo, normaal idd is blauwe rook = olie verbranden aan hoog tempo .. die uitlaat is gloednieuw mss zitten er nog wat olierestjes ofzo in die pot?
Ik ben geen technieker ofzo, normaal idd is blauwe rook = olie verbranden aan hoog tempo .. die uitlaat is gloednieuw mss zitten er nog wat olierestjes ofzo in die pot?
just a guess..
Ze zijn overal goed bezig om de RS wat pktjes bij te geven. We nieuwsgierig wat er zal bijkomen?
Nog meer blauwe rook wshlk.. Wat is er nu geworden van al die ontplofte motoren bij de testen? Of was dat een blooper die de concurenten de wereld in gestuurd hebben?
Hey, de mannen hij is er . Ik heb hem gezien in de garage en ik moet zeggen , de zever liep uit mijne mond en mijne rechtere voet begon al serieus te kriebellen van de goesting .Als je hem in real - life ziet,dan is hij nog mooier danop foto's of in filmpjes.Mijn broer had de privélege om er met te rijden. Hij was zeer onder de indruk van de power die er aanwezig was in iedere versnelling.Reed efkes op de R4 omgeving gent , zat in 3de versnelling en merkte dat hij 160 km/h reed zonder dat hij iets voelde . Hij zei wel dat je hem goed in de handen moet hebben , want patineerde nog in 3de omdat de weg wat nat was. Dus morgen is het mijn beurt om achter het stuur te kruipen, en het gaspedaal efkes indrukken. IK kan niet meer wachten , zal later nog mijn ervaring vertellen.
Hey, de mannen hij is er . Ik heb hem gezien in de garage en ik moet zeggen , de zever liep uit mijne mond en mijne rechtere voet begon al serieus te kriebellen van de goesting .Als je hem in real - life ziet,dan is hij nog mooier danop foto's of in filmpjes.Mijn broer had de privélege om er met te rijden. Hij was zeer onder de indruk van de power die er aanwezig was in iedere versnelling.Reed efkes op de R4 omgeving gent , zat in 3de versnelling en merkte dat hij 160 km/h reed zonder dat hij iets voelde . Hij zei wel dat je hem goed in de handen moet hebben , want patineerde nog in 3de omdat de weg wat nat was. Dus morgen is het mijn beurt om achter het stuur te kruipen, en het gaspedaal efkes indrukken. IK kan niet meer wachten , zal later nog mijn ervaring vertellen.
super..ik ben benieuwd...ik hoop dat er snel een oplossing komt voor mijne want hoewel ik het u zeker van harte gun is het een beetje pijnlijk om te zien dat de eerste focussen geleverd worden terwijl ik mijne al in mijn bezit moest hebbe..ik ben benieuw naar uw eerste indrukken gizmo en pak maar lekker veel fotos he
Die sound
Dat koppel
Alles gewoon aan die kar is vet
waar heb jij een testrit kunnen bemachtigen?is dat ergens van een dealer die er eentje heeft staan ofzo?ik heb al 5maanden een RS besteld maar heb tot vandaag de dag nog altijd geen enkel exemplaar irl kunnen zien
proficiat!
ga je er een "mijn auto"topic van maken?
waar heb jij een testrit kunnen bemachtigen?is dat ergens van een dealer die er eentje heeft staan ofzo?ik heb al 5maanden een RS besteld maar heb tot vandaag de dag nog altijd geen enkel exemplaar irl kunnen zien
Hey wernercupra, heb gisteren mijn wagen gaan halen bij de garage . Hij is gewoon af ,daarna met 2 collega's een toerke gaan doen en echt het was de max , de turbo die aansloeg rond de 2500 toeren en de koppel echt het was fenomenaal . Dan mijn schoonvader achter het stuur gezet en was zeer onder de indruk van de prestaties en ook van uitzicht vond hij hem mega-cool.Het is zeker het wachten waard spijtig,dat niet iedereen ter gelijk zijne RS mocht gaan ophalen in de garage. Maar ik verzeker u het is gewoon weg de max en hij zit goed , het is alsof hij gemaakt was voor mij.Zal nog foto's op de forum plaatsen ,maar weet juist niet hoe dit moet ?
Oei, dat is minder..
Ik ben die Focus RS gaan testen bij de Ford dealer in Diksmuide.
Comment