Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Maar ge moet het toch maar kunnen he, een auto die net uit is, al laten blauw roken stel amateurs

Comment

• Jongens lees eens het tekstje bij de filmpjes

Ik ben geen technieker ofzo, normaal idd is blauwe rook = olie verbranden aan hoog tempo .. die uitlaat is gloednieuw mss zitten er nog wat olierestjes ofzo in die pot?

just a guess..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
        Jongens lees eens het tekstje bij de filmpjes

Ik ben geen technieker ofzo, normaal idd is blauwe rook = olie verbranden aan hoog tempo .. die uitlaat is gloednieuw mss zitten er nog wat olierestjes ofzo in die pot?

just a guess..
        Ze zijn overal goed bezig om de RS wat pktjes bij te geven. We nieuwsgierig wat er zal bijkomen?

Comment

• Nog meer blauwe rook wshlk.. Wat is er nu geworden van al die ontplofte motoren bij de testen? Of was dat een blooper die de concurenten de wereld in gestuurd hebben?

Comment

• Hey, de mannen hij is er . Ik heb hem gezien in de garage en ik moet zeggen , de zever liep uit mijne mond en mijne rechtere voet begon al serieus te kriebellen van de goesting .Als je hem in real - life ziet,dan is hij nog mooier danop foto's of in filmpjes.Mijn broer had de privélege om er met te rijden. Hij was zeer onder de indruk van de power die er aanwezig was in iedere versnelling.Reed efkes op de R4 omgeving gent , zat in 3de versnelling en merkte dat hij 160 km/h reed zonder dat hij iets voelde . Hij zei wel dat je hem goed in de handen moet hebben , want patineerde nog in 3de omdat de weg wat nat was. Dus morgen is het mijn beurt om achter het stuur te kruipen, en het gaspedaal efkes indrukken. IK kan niet meer wachten , zal later nog mijn ervaring vertellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk Berichten
              Hey, de mannen hij is er . Ik heb hem gezien in de garage en ik moet zeggen , de zever liep uit mijne mond en mijne rechtere voet begon al serieus te kriebellen van de goesting .Als je hem in real - life ziet,dan is hij nog mooier danop foto's of in filmpjes.Mijn broer had de privélege om er met te rijden. Hij was zeer onder de indruk van de power die er aanwezig was in iedere versnelling.Reed efkes op de R4 omgeving gent , zat in 3de versnelling en merkte dat hij 160 km/h reed zonder dat hij iets voelde . Hij zei wel dat je hem goed in de handen moet hebben , want patineerde nog in 3de omdat de weg wat nat was. Dus morgen is het mijn beurt om achter het stuur te kruipen, en het gaspedaal efkes indrukken. IK kan niet meer wachten , zal later nog mijn ervaring vertellen.
              ik hoop dat we elkaar eens tegenkomen op de R4

Comment

• ik heb er ook al een testrit met de Focus RS opzitten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                  ik heb er ook al een testrit met de Focus RS opzitten.
                  Zalig dink zeker?

Comment

Hey, de mannen hij is er . Ik heb hem gezien in de garage en ik moet zeggen , de zever liep uit mijne mond en mijne rechtere voet begon al serieus te kriebellen van de goesting .Als je hem in real - life ziet,dan is hij nog mooier danop foto's of in filmpjes.Mijn broer had de privélege om er met te rijden. Hij was zeer onder de indruk van de power die er aanwezig was in iedere versnelling.Reed efkes op de R4 omgeving gent , zat in 3de versnelling en merkte dat hij 160 km/h reed zonder dat hij iets voelde . Hij zei wel dat je hem goed in de handen moet hebben , want patineerde nog in 3de omdat de weg wat nat was. Dus morgen is het mijn beurt om achter het stuur te kruipen, en het gaspedaal efkes indrukken. IK kan niet meer wachten , zal later nog mijn ervaring vertellen.
                    super..ik ben benieuwd...ik hoop dat er snel een oplossing komt voor mijne want hoewel ik het u zeker van harte gun is het een beetje pijnlijk om te zien dat de eerste focussen geleverd worden terwijl ik mijne al in mijn bezit moest hebbe..ik ben benieuw naar uw eerste indrukken gizmo en pak maar lekker veel fotos he

Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                    ik heb er ook al een testrit met de Focus RS opzitten.
                    en alweer een testpiloot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                      Zalig dink zeker?
                      Geschift vet, maar niks voor mij.

Die sound
                      Dat koppel
                      Alles gewoon aan die kar is vet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                        Geschift vet, maar niks voor mij.

Die sound
                        Dat koppel
                        Alles gewoon aan die kar is vet
                        waar heb jij een testrit kunnen bemachtigen?is dat ergens van een dealer die er eentje heeft staan ofzo?ik heb al 5maanden een RS besteld maar heb tot vandaag de dag nog altijd geen enkel exemplaar irl kunnen zien

Comment

proficiat!
                          ga je er een "mijn auto"topic van maken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
                            waar heb jij een testrit kunnen bemachtigen?is dat ergens van een dealer die er eentje heeft staan ofzo?ik heb al 5maanden een RS besteld maar heb tot vandaag de dag nog altijd geen enkel exemplaar irl kunnen zien
                            Hey wernercupra, heb gisteren mijn wagen gaan halen bij de garage . Hij is gewoon af ,daarna met 2 collega's een toerke gaan doen en echt het was de max , de turbo die aansloeg rond de 2500 toeren en de koppel echt het was fenomenaal . Dan mijn schoonvader achter het stuur gezet en was zeer onder de indruk van de prestaties en ook van uitzicht vond hij hem mega-cool.Het is zeker het wachten waard spijtig,dat niet iedereen ter gelijk zijne RS mocht gaan ophalen in de garage. Maar ik verzeker u het is gewoon weg de max en hij zit goed , het is alsof hij gemaakt was voor mij.Zal nog foto's op de forum plaatsen ,maar weet juist niet hoe dit moet ?

Comment

• Dit zijn niet zo'n mooie fotokes vind ik...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk Berichten
                                Dit zijn niet zo'n mooie fotokes vind ik...

Dat doet pijn , als je zo iets ziet.Moet ook pijn doen in de portemoné.
                                Zal lang mogen wachten voor ne nieuwe????

Comment

• Voor de liefhebbers, of misschien iemand die wacht op zijn groene of blauwe RS!!! Gespot vanavond rond een uur of 7 op de Brusselse ring!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
                                    Oei, dat is minder..
                                    Ik ben die Focus RS gaan testen bij de Ford dealer in Diksmuide.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alex85 Bekijk Berichten
                                      Voor de liefhebbers, of misschien iemand die wacht op zijn groene of blauwe RS!!! Gespot vanavond rond een uur of 7 op de Brusselse ring!
                                      Dat zijn er voor export hoor.. hoogstwaarschijnlijk via Zeebrugge.

Mvg,
                                      =================
                                      2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk Berichten
                                        Dat zijn er voor export hoor.. hoogstwaarschijnlijk via Zeebrugge.

Mvg,

Klinkt idd nogal logisch, sry voort storen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alex85 Bekijk Berichten
                                          Klinkt idd nogal logisch, sry voort storen
                                          Hoezo? Mijn post is toch maar ter info...

Mvg,
                                          =================
                                          2016 Skoda Octavia RS

Comment

Working...
                                          X